Dominant typje hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Vraag hem nou maar gewoon!![]()
Ik wil je hier niet meer zien voordat je hem gevraagd hebt!
Ik ben inderdaad wat opgesloten binnen. Ik ga naar school, ga naar de les en in de pauze maak ik liever geen contact, maar toch ook weer wel, snap je/jullie? Wel, ik ben de PC als een soort vriend gaan beschouwen. Ik repareer ze, gebruik ze...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit dreigt trouwens wel een prachtig topic te worden.
Geeft een goed inzicht in de belevingswereld van de contactgestoorde medemens
Succes TS, fok is een prima forum voor dit soort onderwerpen
Echt triest van je dat je TS een zware autist noemt, terwijl hij zelf zegt dat hij slechts een lichte vorm heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het triest dat mensen TS belachelijk lopen maken. Het is zó enorm moeilijk om autisme te hebben.. zeker als je het in de mate hebt die TS heeft. Het is niet echt licht autisme meer, het gaat echt richting zwaar autisme.
weetniet.. ik heb er over nagedacht, maar de tijd zal het leren....quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Het kan toch niet anders dat dat andere mannetje homo is
Mijn godquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het triest dat mensen TS belachelijk lopen maken. Het is zó enorm moeilijk om autisme te hebben.. zeker als je het in de mate hebt die TS heeft. Het is niet echt licht autisme meer, het gaat echt richting zwaar autisme.
Nee. Dit lijkt veel te veel op een seksdate.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
Goed, ik heb mezelf over de streep getrokken. Hoe kan ik het vragen aan 'm?
(Schamen? Ach, jullie weten toch niet wie ik ben)
Ik: ''Heyy <naam>, heb je even tijd?''
Hij: ''<whatever>''
Ik: ''nou, ik vindt je echt heel aardig.. en ik vraag me af, of je zaterdag eens langs wilde komen.''
.......tja, is de aanpak goed?
Maak eerst eens een praatje... en als dat goed loopt vraag je het hem gewoon of hij tijd heeft om langs te komen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
Ik: ''nou, ik vindt je echt heel aardig.. en ik vraag me af, of je zaterdag eens langs wilde komen.''
Uhhh, het is een vent die langskomtquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Boeiend. Het is toch maar MSN en je kent die snol verder toch niet.
Ik denk dat je het op deze manier iets te beladen brengt en je het beter wat meer casual kan vragen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
................................quote:
Nou, hij is iets socialer dan ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat je het op deze manier iets te beladen brengt en je het beter wat meer casual kan vragen.
Je hoeft over het algemeen niet tegen een jongen te zeggen dat je hem aardig vindt maar dat gewoon uit je daden laten blijken. Je gevoelens op zo'n manier opbiechten is meer iets wat je tegen een meisje doet, vandaar al die 'gay'-reacties hier.
Gewoon midden in je msn gesprek een "Hey zullen we een keer wat doen in de stad"of "Trouwens, kom je een keer langs?" doen het waarschijnlijk beter.
Maar aangezien die andere jongen ook PDD-NOS heeft zal hij ook wel niet al te veel kaas van het sociale gebeuren hebben gegeten dus zal het weinig uitmaken hoe je het vraagt.
Niet lullig bedoeld maar ik krijg toch sterk de indruk dat hij homo is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Nou, hij is iets socialer dan ik
Hij heeft denk ik 3 vrienden ofzo
Oh ja, hij heeft 2 vriendinnen waar hij alles aan verteld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar ik krijg toch sterk de indruk dat hij homo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |