Yep, ben echt een R&P huiliequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh god, zo'n R&P huilie...! En het was al triest toen hij mijn goedbedoelde advies zo beantwoordde.
. Als je triest doet kan je triest gedrag terug verwachten
[..]
Nee man, Rohypnol FTW!
IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oftewel, gewoon een junk met rode ogen, die smoezen loopt rond te bazuinen om niet te stoppen met gebruiken. Ach, lekker zelf weten joh
Zei mijn vader ook altijd... toch maar 43 jaar oud gewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan..
Je moet het zelf weten als jij niet wilt gebruiken maar ga geen bullshit verspreiden over drugs. Je weet er niks vanaf dus STFU!
Zeg gozertje, dat is nou net het probleem he, met drugs. Dat heel veel mensen er helaas niet 'verstandig' mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan..
Je moet het zelf weten als jij niet wilt gebruiken maar ga geen bullshit verspreiden over drugs. Je weet er niks vanaf dus STFU!
Ik weet er wel iets van. Genoeg om te weten dat mensen die zoals jij praten, vaak blind zijn voor het feit dat ze een gevaar zijn voor zichzelf. Maar dat gaat voor jou zeker niet op?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier spreekt een echte expert hoor...! Drugs verhelpen je problemen niet uit zichzelf nee, dat is zeker waar. Maar ze kunnen uitstekende hulpmiddelen zijn om problemen op te lossen.
[..]
Ja, ik ga drugsadvies aannemen van een sociaal retarded gaylord die denkt dat xtc teringzooi is.! Kom op man, je weet overduidelijk helemaal niks van drugs, behalve wat je ouders je verteld hebben. Je gelooft zeker ook nog in de paashaas?
De manier waarop je hier reageert is genoeg. Als je gaat huilen over trollen/bashen dan begrijp je niet hoe fok in elkaar zit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yep, ben echt een R&P huilieVind je ook echt terug in mijn posthistorie inderdaad.
Ik heb ook autisme, zoals ik al eerder zei. Beter lezen.quote:Enne, volgens mij was TS degene met een lichte afwijking..
Of heb jij die misschien ook?Waardeloos figuur.
Ik huil/bash over het algemeen nooit hier over reacties op FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De manier waarop je hier reageert is genoeg. Als je gaat huilen over trollen/bashen dan begrijp je niet hoe fok in elkaar zit.
[..]
Ik heb ook autisme, zoals ik al eerder zei. Beter lezen.. Maar wel in een lichtere vorm dan TS, maar daarom wilde ik hem ook juist advies geven dat voor mij uitstekend gewerkt heeft.
En hij begon met te reageren op mijn hulp meteen te melden dat hij mij geblokkeerd heeft en dat ik maar een mafketel ben. Nou, sorry, maar People in glass houses should not throw stones.
Als jullie elkaar toch persoonlijk kennen, kunnen jullie het misschien beter even prive uitspreken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef VeerEli het volgende:
Maar jou vond ik gewoon een kansloze kneus, die zichzelf heel wat stoerder voor loopt te doen dan dat ie is.
One of de guys geweest?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij: hey hoe gaat het?
Hij: hoii ja goed hoor met jou?
Jij: ja prima!
Jij: Nog wat boeiends gedaan vandaag?
Hij: 'antwoord'
Jij: Oke, leuk/balen/cool/stom/vet
Jij: He maarre, lijkt me lachen als je binnenkort een keertje langskomt joh, gaan we ff kroegje pakken/gamen/chillen.
Zo misschien?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:15 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Als jullie elkaar toch persoonlijk kennen, kunnen jullie het misschien beter even prive uitspreken.
Yep, you're right.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef Ansu het volgende:
TS heeft meer aan tips, dan aan nutteloos gediscussieer.
En een hele hoop ook wel. Raves zitten vol met drugsgebruikers, zeker underground. Jij wilt dus zeggen dat een hele hoop mensen daar een probleem hebben met drugs?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg gozertje, dat is nou net het probleem he, met drugs. Dat heel veel mensen er helaas niet 'verstandig' mee om kunnen gaan.
Mwah, dom, dom. Er is een kans dat de persoon inderdaad niet er mee om kan gaan en ik heb gezorgd voor zijn problemen... Ik weet echter ook dat wiet en xtc hartstikke onschuldig zijn. En als je je inleest voor je aan XTC begint(En aangezien TS een computerliefhebber is kent hij vast wel deze afkorting wel: RTFM!)quote:Veel drugs zijn namelijk VERSLAVEND. Goh. Dat jij nou zo geweldig bent dat jij wel maat kan houden ermee
Het is gewoon te dom voor woorden om iemand drugs aan te raden. Heb zelf genoeg drugs uitgeprobeerd en gebruikt, maar zal het nooit iemand in die zin aanraden als hoe jij bij TS heb gedaan... Damn.
Ik neem niet eens de moeite meer om die onzin door te lezen. Maak maar lekker een nieuw topic aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En een hele hoop ook wel. Raves zitten vol met drugsgebruikers, zeker underground. Jij wilt dus zeggen dat een hele hoop mensen daar een probleem hebben met drugs?
Met alcohol zijn er ook een hele hoop verslaafden maar daar word niks over gezegd...
[..]
Mwah, dom, dom. Er is een kans dat de persoon inderdaad niet er mee om kan gaan en ik heb gezorgd voor zijn problemen... Ik weet echter ook dat wiet en xtc hartstikke onschuldig zijn. En als je je inleest voor je aan XTC begint(En aangezien TS een computerliefhebber is kent hij vast wel deze afkorting wel: RTFM!)
Drugs aanraden voor plezier is nobel maar iemand een oplossing bieden om socialer te worden en vanzelf te leren hoe je een gesprek houdt als normale mensen is IMO toch juist iets goeds.
Een psychiater zal vele gesprekken nodig hebben en ook nog een medicatie voor gaan schrijven waar je altijd aan moet zitten om het effectief te laten zijn... Als je 1 keer op een feest een goede pil dropt dan ben je gelijk genezen van sociale incapabiliteit. En als je inziet dat de pil daar niet voor nodig is maar je een les heeft geleerd dan is dat een stuk beter dan routine medicatie slikken..
Haha, ik stress nooit joh. Jouw reacties en dan iets met pot en ketel..quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik huil/bash over het algemeen nooit hier over reacties op FOK!
Sterker nog, 9 van de 10 keer lig ik er dubbel om. Maar jou vond ik gewoon een kansloze kneus, die zichzelf heel wat stoerder voor loopt te doen dan dat ie is. En je kwam ook gewoon gefrustreerd over, wat ik ook zielig vind.
Haha, lol! Ik ben aan het TROLLEN. Oftewel ik loop lekker te stangen. En ik was gewoon lekker een potje dissen aan het spelen. Normale mensen dissen dan terug en lachen erom.quote:Dat je zelf ook autisme hebt verklaard misschien het één en ander.
Ik vind dat TS ook niet zo had hoeven reageren op jou. Maar jou reactie daarop slaat gewoon alles, en ik vind het vreemd dat je dat zelf niet inziet.
Die emotie is uitgeschakeld, want dan ben je stonedquote:
Zou je denken ja. Ik had ook eerst een serieuze post geplaatst en een serieuze PM naar hem gestuurd. TS waardeert dat blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef Ansu het volgende:
TS heeft meer aan tips, dan aan nutteloos gediscussieer.
Omdat ik niet zo sociaal ben, druk ik dingen misschien iets te hard uit... weetikveel. Ik ben geen homo, en dit is echt de laatste keer dat ik dat zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef einschtein het volgende:
Je bent geen homo?
"Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ?''."
Dank jequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef Re het volgende:
en laten we dat getroll en gedis eens niet doen, daar zijn andere fora voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |