abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93882912
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

................................

Doe nu eens normaal...
Je praat tegen die gozer alsof je een wijf aant versieren ben die je zo snel mogelijk in bed wil hebben.

Mannen zijn wat makkelijker en directer

Oftewel:

"Kom je een keer bier drinken en kut roepen?"

of wat misschien meer in jullie straatje past:

"Kom anders een keer gamen?"

etc etc..
pi_93882949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Oh ja, hij heeft 2 vriendinnen waar hij alles aan verteld.
Kan zijn dat hij homo is misschien, maar ik mag hem heel erg en het maakt me sowieso niet uit of iemand op een jongen of meisjes valt.
Wat dan als die op jou valt?
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:37:23 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93883094
Zeggen dat je iemand 'graag wil leren kennen' is nogal gay om te zeggen. Als je zoiets wil zeggen, hou het dan op 'dan kunnen we samen beetje hangen' en zo. Komt niet flirterig over.
Resistance is futile.
pi_93883252
Hij is sowieso gay. Maar aangezien een vriend in jouw situatie veel betekent zou ik hem gewoon vertellen dat je vrienden wil worden maar geen homo bent.
Christianity.
The belief that a cosmic Jewis zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh en telepathically tell him you accept him as your master, so he can remove an evil force from your soul that i
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 22:43:34 #80
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93883490
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap dat als je weinig contacten hebt dat gewoon een vriendschap opbouwen net zo spannend kan zijn als een relatie. Je gedrag hierin is dan ook aardig hetzelfde als een jongen die voor het eerst verliefd is op een meisje. Vandaar dat het een beetje gay overkomt.
Dat denk ik ook ja. :Y. Maar als je beiden autistisch bent(En zelfs beiden PDD-NOS)dan zal je elkaar ook wel beter begrijpen denk ik.
quote:
En ik sluit niet uit dat die andere gozer er wel zulke gedachten op nahoud. 2 mannen die met elkaar via internet gaan afspreken is niet bepaald standaard.
Meh, is niet echt raar of zo hoor. Ik heb wel vaker afgesproken met gozers die ik online heb leren kennen. Als je online vaak goed met elkaar kan praten, lekker met elkaar kan lachen, gedeelde interesses hebt en zo waarom zou dan niet gewoon een keer gaan chillen? Heb gezellige meets gehad hoor, voor mij is er niet echt een verschil tussen iemand op een online medium leren kennen of op een feest of in een klas of waar dan ook... En als je het kan vinden met iemand dan is het leuk om diegene eens in het echt te zien en spreken. Dat komt toch heel anders over dan via msn.
Mij maakt het eigenlijk niks uit of ik nu een meisje of een jongen leer kennen online, chillen kan met iedereen. ;).
pi_93883646
daarnaast mogen wij ons afvragen of deze persoon wel is wie hij pretendeert te zijn en niet een toegankelijk beeld schetst voor de TS zodat hij hem kan paaien voor kontneuk of erger, assrape
.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:47:27 #82
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_93883713
En dan straks staat hij aan je deur en staat er zo'n kerel van 43 ipv jouw leeftijd :')
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:56:08 #83
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93884327
Ik zou eerst maar eens in de stad afspreken alvorens je zo'n figuur bij je thuis uitnodigt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93884533
hmm... aan de manier van dat we gepraat hebben met elkaar, zijn vakantiefoto's, advertentie op marktplaats enz, weet ik zeker dat het te vertrouwen is. Ik nodig niet zomaar iemand thuis, daar ben ik secuur in.
Perfecte openingszin: ''Mag ik wat te drinken van je?''
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:06:50 #85
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93884977
Als je toch besluit om hem de eerste keer al bij je thuis uit te nodigen, zou ik even je kontgaatje veilig stellen door iets te verzinnen over een lekker wijf met dikke tieten wat de post rondbrengt (oid) en dat je wel van rondborstige dames houdt. Dan kun je misschien iets aan zijn reactie opmaken.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93885950
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:43 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. :Y. Maar als je beiden autistisch bent(En zelfs beiden PDD-NOS)dan zal je elkaar ook wel beter begrijpen denk ik.

[..]

Meh, is niet echt raar of zo hoor. Ik heb wel vaker afgesproken met gozers die ik online heb leren kennen. Als je online vaak goed met elkaar kan praten, lekker met elkaar kan lachen, gedeelde interesses hebt en zo waarom zou dan niet gewoon een keer gaan chillen? Heb gezellige meets gehad hoor, voor mij is er niet echt een verschil tussen iemand op een online medium leren kennen of op een feest of in een klas of waar dan ook... En als je het kan vinden met iemand dan is het leuk om diegene eens in het echt te zien en spreken. Dat komt toch heel anders over dan via msn.
Mij maakt het eigenlijk niks uit of ik nu een meisje of een jongen leer kennen online, chillen kan met iedereen. ;).
Ik heb je PM gelezen, en direct geblokkeerd. Wat een mafketel ben jij.
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 23:40:15 #87
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93886565
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ik heb je PM gelezen, en direct geblokkeerd. Wat een mafketel ben jij.
Veel plezier met je gaydate dan flikkertje :*
Ik gaf je alleen advies hoe je sociaal kan worden en veel mensen ontmoeten...

Dan heb ik trouwens nog 1 tip voor je: Poppers. Eventjes ruiken aan het flesje en je kringspier ontspant zich. Dan kan je bilmaatje je makkelijker penetreren. ;).
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:47:02 #88
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93886889
Geef toch een normale reactie... :N
pi_93886929
quote:
16s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef flap_konijn het volgende:
Geef toch een normale reactie... :N
Ja... echt niet normaal hoor... hij raadde me aan XTC te gebruiken :P
Nou, ik vrees dat je op de blokkeer status staat :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:52:20 #90
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93887119
"Laptops warm laten worden"... ja dan weet je wel dat je een flinke gay te pakken hebt
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 23:52:57 #91
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93887146
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ja, als je het een keer zou hebben gebruikt in een sociale setting als een feest dan zal je wel begrijpen waarom ik het aanraad aan iemand die zoals jij zelf al zegt over jezelf niet erg sociaal aangelegd is. Drugs leren je jezelf kennen en vrijer zijn in je doen en laten. Of je er wat mee doet moet je zelf weten, het was maar een tip. ;). En alsof XTC zo'n ramp is. Alcohol is ongezonder hoor. ;).
quote:
Nou, ik vrees dat je op de blokkeer status staat :P
Oh noes! _O-! Je reetriddertje zal je nichterige gedrag wel waarderen. :Y.
Koosvriendloos, haha! Maar nu heb je er een boyfriend bij he, beter dan altijd maar alleen zijn. Ik wens jullie veel geluk samen, wie gaat het vrouwtje zijn en wie het mannetje?
^) Mag ik op jullie bruiloft komen? O+. :*?
pi_93887337
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Klinkt als een prima tip. :7
pi_93887342
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ja, als je het een keer zou hebben gebruikt in een sociale setting als een feest dan zal je wel begrijpen waarom ik het aanraad aan iemand die zoals jij zelf al zegt over jezelf niet erg sociaal aangelegd is. Drugs leren je jezelf kennen en vrijer zijn in je doen en laten. Of je er wat mee doet moet je zelf weten, het was maar een tip. ;). En alsof XTC zo'n ramp is. Alcohol is ongezonder hoor. ;).

[..]

Koosvriendloos, haha! Maar nu heb je er een boyfriend bij he, beter dan altijd maar alleen zijn. Ik wens jullie veel geluk samen, wie gaat het vrouwtje zijn en wie het mannetje?
Wie is hier ook alweer degene die drugs nodig heeft om zich lekker te voelen? Niet naar mij wijzen, JIJ bent degene die zichzelf kappot maakt. Je kan er beter iets aan doen, zoals ik, en drugs gebruiken is niet echt de oplossing. Van mij mag je achter de tralies.
pi_93887349
Mensen XTC gaan aanraden _O-
pi_93887433
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef badtripbob het volgende:

Doe eens normaal zeg, wat een kinderachtige reactie. En ik vind xtc gebruiken ook een behoorlijk waardeloze tip.
Nodig hem inderdaad gewoon een keer uit om te komen gamen of zo.
pi_93887434
Goed, mag ik personen die bijdragen aan deze discussie vriendelijk verzoeken serieus te zijn?
pi_93887529
Mijn bijdrage was ook serieus. Als je sociaal niet echt vaardig bent kan xtc wel degelijk een eye-opener zijn. Maar goed, als dat niet je ding is - om wat voor reden dan ook: prima. :s)
pi_93887685
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
Mijn bijdrage was ook serieus. Als je sociaal niet echt vaardig bent kan xtc wel degelijk een eye-opener zijn. Maar goed, als dat niet je ding is - om wat voor reden dan ook: prima. :s)
Inderdaad, want het is teringzooi. En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!
pi_93887809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef WindowsFan het volgende:
Inderdaad, want het is teringzooi.
Nee hoor. Alcohol zuipen of veel junkfood vreten is dan slechter voor je.

quote:
En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!
:O
pi_93887847
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
Goed, ik heb mezelf over de streep getrokken. Hoe kan ik het vragen aan 'm?
(Schamen? Ach, jullie weten toch niet wie ik ben :) )

Ik: ''Heyy <naam>, heb je even tijd?''
Hij: ''<whatever>''
Ik: ''nou, ik vindt je echt heel aardig.. en ik vraag me af, of je zaterdag eens langs wilde komen.''

.......tja, is de aanpak goed?
Tja, je kan het zo zeggen, en als hij het precies zo opvat zoals jij het bedoelt is er niets mis mee. Maar in het algemeen wordt het, zoals jij het verwoord, het opgevat alsof je 'm leuk leuk vind.

Dus om het even een beetje te comformeren naar wat meer gebruikelijke taal zou ik iig niet woorden als 'heel aardig' gebruiiken. Maja ik kan hier nu wel zeggen van dat je een bepaalde zin moet neerzetten maar als jullie al langer MSNen met bepaald taalgebruik is het ook apart als jij ineens met een zin aankomt die je zelf nooit zou zeggen misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')