Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.quote:
Maakt op zich ook niet uit, ga met hem chillen en heb het naar je zinquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.
Uhm nee, sorry TS. Als iedereen in jouw topic zegt dat die andere gast homo is, dan hebben wij onze redenen. Komop, laptops warm houden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.
Aangezien veel mensen eerst ook dachten dat TS homo is maar dat niet blijkt te zijn kan het best zo zijn dat die andere jongen het ook heel anders bedoelde, dat hij, net als TS, gewoon niet de juiste woorden weet te vinden en daardoor op sommigen nogal raar overkomt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef klammenoorseboskat het volgende:
[..]
Uhm nee, sorry TS. Als iedereen in jouw topic zegt dat die andere gast homo is, dan hebben wij onze redenen. Komop, laptops warm houden?
En mannen (jongens in jouw geval) onder elkaar praten anders met elkaar, maar als jij ooit een meisje gaat versieren heb je d'r zo in de pocket.
Voorbeeld bij mij:
Ik: "hey natte, ga je nog wat doen morgen"
Hij: "hey blakkaa, neuh morgen niks"
Ik: "zullen we morgen ff biertje doen ergens"
dus jaa
Dat hoeft inderdaad ook helemaal niet. Neemt niet weg dat dit een ontzettend schattig topic is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maar ik denk niet dat hij het gay bedoelt
Hoe kan ik er achter komen of hij echt homo is ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
Ga eens over vrouwen praten met hem dan?
Zo van heb je welles een vriendin gehad ..
Of van ik zag laatst een lekker wijf joh!
iets in die richting check ze reactie..
Wadenktegezelluf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Hoe kan ik er achter komen of hij echt homo is ?
Kus hem op de mond, dan ben je er zo achter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
"wat vind jij van homo's?"quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef WindowsFan het volgende:
Nee, ik ben serieus![]()
gewoon iets vragen? en dan uit het antwoord iets proberen te halen... wat zal ik vragen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Sla op straat een fag in elkaar en kijk of hij er wat van zegt.
Gast, ze gaan samen laptops warm laten worden, lekker close together, en dan moet TS opeens met stotterend stemmetje vragen: "Heeeeeeeey Geert.. Wat..Vind..Jij..Eigenlijk van hommmmos?".quote:
Vraag of hij welles een vriendin heeft gehad of die iemand op het oog heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vraag of hij wel eens (quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dan maakt ie zichzelf wel erg verdacht.
^^quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogen
.................quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef handshoes het volgende:
Ik zou vragen of hij van plan is zijn joystick mee te nemen naar jullie afspraakje. En dan kan je vragen of hij liever een grote joystick bedient of toch liever een kleine die goed in het vuistje past.
Ik zal het eens vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Swiffer het volgende:
Aangezien jullie beiden van elkaar weten dat je hetzelfde in elkaar steekt, kun je ook gewoon vragen of hij misschien tips heeft om meiden te versieren, en hoe hij wel eens op meiden is afgestapt?
Je zegt dat het je niet uitmaakt of hij op jongens valt of niet, maar het ff weten is toch wel zo handig om rare situaties te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |