Dat hoeft inderdaad ook helemaal niet. Neemt niet weg dat dit een ontzettend schattig topic is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maar ik denk niet dat hij het gay bedoelt
Hoe kan ik er achter komen of hij echt homo is ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
Ga eens over vrouwen praten met hem dan?
Zo van heb je welles een vriendin gehad ..
Of van ik zag laatst een lekker wijf joh!
iets in die richting check ze reactie..
Wadenktegezelluf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Hoe kan ik er achter komen of hij echt homo is ?
Kus hem op de mond, dan ben je er zo achter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
"wat vind jij van homo's?"quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef WindowsFan het volgende:
Nee, ik ben serieus![]()
gewoon iets vragen? en dan uit het antwoord iets proberen te halen... wat zal ik vragen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Sla op straat een fag in elkaar en kijk of hij er wat van zegt.
Gast, ze gaan samen laptops warm laten worden, lekker close together, en dan moet TS opeens met stotterend stemmetje vragen: "Heeeeeeeey Geert.. Wat..Vind..Jij..Eigenlijk van hommmmos?".quote:
Vraag of hij welles een vriendin heeft gehad of die iemand op het oog heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vraag of hij wel eens (quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dan maakt ie zichzelf wel erg verdacht.
^^quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogen
.................quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef handshoes het volgende:
Ik zou vragen of hij van plan is zijn joystick mee te nemen naar jullie afspraakje. En dan kan je vragen of hij liever een grote joystick bedient of toch liever een kleine die goed in het vuistje past.
Ik zal het eens vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Swiffer het volgende:
Aangezien jullie beiden van elkaar weten dat je hetzelfde in elkaar steekt, kun je ook gewoon vragen of hij misschien tips heeft om meiden te versieren, en hoe hij wel eens op meiden is afgestapt?
Je zegt dat het je niet uitmaakt of hij op jongens valt of niet, maar het ff weten is toch wel zo handig om rare situaties te voorkomen.
Dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Golaso het volgende:
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij
Heb je hem al ontmoet dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:12 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb nog een vraag. Zijn er nog wat leuke gespreksonderwerpen?
We hebben het gehad over onszelf, vakanties computers... ik weet niet meer waar we het nog meer over kunnen hebben.
Ga iets doen (bijvoorbeeld samen gamen), dan komen de gesprekken vanzelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:25 schreef WindowsFan het volgende:
Nog niet, maar dat gaan we doen als hij zijn nieuwe laptop heeft.
Ik weet op MSN niet meer waar we het over kunnen hebben. Eigenlijk weet ik ook niet waar we het over moeten hebben als hij lang komt.
Dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef gelestipjes het volgende:
Geen homo? Toen ik je OP las dacht ik dat je verliefd was op die jongen.
Inderdaad, maar als je nieuwsgierig overkomt of hij homo is, zal hij misschien ook denken van:''Waarom ben je zo nieuwsgierig?'' En dan ziet hij er misschien iets in.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ga iets doen (bijvoorbeeld samen gamen), dan komen de gesprekken vanzelf.
Hoeft niet, maar kan wel. Ik vond het simpelweg gewoon niet relaxt dat hij me leuk vond. Hij kon me niet vergeten en toen heb ik gezegd dat het voor hem ook beter was om weer contact op te nemen als hij me niet meer leuk vindt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Homoseksualiteit hoeft een vriendschap niet in de weg te staan. Ongeacht wie er wel of niet homoseksueel is.
Maar ja, daar kan je eigenlijk pas achter komen als je elkaar daadwerkelijk kent. Op dit punt is het niet eens zeker of het over onwennige communicatie gaat, of dat er daadwerkelijk interesse is. En dan moet nog maar blijken of die eventuele interesse via internet ook in het echt nog stand houdt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:12 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar kan wel. Ik vond het simpelweg gewoon niet relaxt dat hij me leuk vond. Hij kon me niet vergeten en toen heb ik gezegd dat het voor hem ook beter was om weer contact op te nemen als hij me niet meer leuk vindt.
...................................quote:Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zijn de laptops al warm geworden?.
De hypotheekrente-aftrek is altijd wel een geslaagd onderwerpquote:Op zondag 13 maart 2011 10:12 schreef WindowsFan het volgende:
We hebben het gehad over onszelf, vakanties computers... ik weet niet meer waar we het nog meer over kunnen hebben.
Komen doet hij toch wel, of TS nu wilt of niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef dogtagz het volgende:
Heb je nou al gevraagd aan hem of hij langs komt ofzo?
x2quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk heeftIk dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Komen doet hij toch wel, of TS nu wilt of niet.
Eventuele andere hobbys, sport, en niet te vergeten: de Wajong-uitkeringquote:Op zondag 13 maart 2011 10:12 schreef WindowsFan het volgende:
Het gaat wel aardig. Gisteren bijvoorbeeld sprak hij me aan, of ik Discovery aan het kijken was.quote:
Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.quote:
Ja, iets te vroeg op invoeren gedruktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.
Oh, okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, iets te vroeg op invoeren gedrukt
Zoals die nieuwe vriend van jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Een schattig, lief klein eendje ben ik zeker
Alleen zijn er veel roofdieren![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Platina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beeld ik mij de TS in.
Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.
Komt vast goed, gewoon lekker kletsen over dingen die je interesseren. Programma's die je hebt gezien, en film die je leuk lijkt. Jullie opleiding, en meestal val je van het ene onderwerp wel in het andere.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Een schattig, lief klein eendje ben ik zeker
Alleen zijn er veel roofdieren![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Platina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beeld ik mij de TS in.
Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.
Ach, als hij zijn nieuwe laptop meebrengt heb je automatisch een gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
Lastig. Ik weet niet hoe ik dat concreter zou kunnen afspreken. Ik zie wel
"Laten we pannenkoeken bakken als je langskomt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
Lastig. Ik weet niet hoe ik dat concreter zou kunnen afspreken. Ik zie wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |