Je hebt toch al genoeg gedaan door iets voor te stellen? En jullie praten regelmatig, lijkt me niet meer dan logisch dat je elkaar allebei aardig vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb het gevraagd aan hem![]()
Hij zei dat hij zou komen als hij zijn laptop had. Ik weet het, rare vraag, maar hoe kan ik hem laten merken dat ik hem echt mag?
Je hebt het al duidelijk genoeg laten merken. Als je nog harder van stapel gaat lopen lijkt het alsof jij ook homo bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef WindowsFan het volgende:
Hij zei dat hij zou komen als hij zijn laptop had. Ik weet het, rare vraag, maar hoe kan ik hem laten merken dat ik hem echt mag?
Laat het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef WindowsFan het volgende:
is het verstandig te zeggen tegen hem dat ik niet zo ''gay'' over wilde komen? Of kan ik de boel beter de boel laten
Och, het is nog niet zover toch? En anders kan hij er iig alert op zijn dat die gast misschien wel meer wilt. Je kunt het wel benoemen, dat het alleen om vriendschap gaat, je weet het tenslotte nooit. Maar ik zou het er niet zo dik bovenop leggen iig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Maar bereid je wel voor op een eventueel gênant moment bij de eerste ontmoeting.
Ik zou op de een of andere manier wel laten blijken dat je geen homo bent..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef WindowsFan het volgende:
is het verstandig te zeggen tegen hem dat ik niet zo ''gay'' over wilde komen? Of kan ik de boel beter de boel laten
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Kreator het volgende:
Wat een prachtig liefdesverhaal is dit zeg.
Ik weet het wel zeker. Ik heb het ook tegen hem gezegd... we hebben precies dezelfde problemen met sociale dingen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zou de boel de boel laten. Misschien is hij ook helemaal geen homo he. Je zegt immers zelf dat jullie erg op elkaar lijken. Dus misschien geldt dat ook wel een beetje qua jullie manier van dingen uiten.
Jeetje je hebt echt vlinders in je buikquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef WindowsFan het volgende:
Op dit moment ben ik bijna 17.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef vencodark het volgende:
TS, ik heb trouwens gemist hou oud je eigenlijk bent.
Nee, heb ik niet. Ik heb gewoon geen sociale vaardighedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jeetje je hebt echt vlinders in je buik
Ik gedroeg mij zo toen ik 15 was en verliefd was op onbereikbare meisjes
Snap ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Ik heb gewoon geen sociale vaardigheden
Ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Haha, ik heb me kostelijk vermaakt door dit topic. Ik dacht na het lezen van de OP dat de TS een vrouw was.
Ja, serieus. Maar ik denk niet dat hij het gay bedoeltquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik ook
Tevens tvp om het verhaal van TS te lezen als hij ontmoet met z'n mattie en die gay blijkt te zijn. "Laten we samen onze laptops warm worden"? Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |