Het gaat wel aardig. Gisteren bijvoorbeeld sprak hij me aan, of ik Discovery aan het kijken was.quote:
Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.quote:
Ja, iets te vroeg op invoeren gedruktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.
Oh, okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, iets te vroeg op invoeren gedrukt
Zoals die nieuwe vriend van jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Een schattig, lief klein eendje ben ik zeker
Alleen zijn er veel roofdieren![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Platina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beeld ik mij de TS in.
Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.
Komt vast goed, gewoon lekker kletsen over dingen die je interesseren. Programma's die je hebt gezien, en film die je leuk lijkt. Jullie opleiding, en meestal val je van het ene onderwerp wel in het andere.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Een schattig, lief klein eendje ben ik zeker
Alleen zijn er veel roofdieren![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Platina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beeld ik mij de TS in.
Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.
Ach, als hij zijn nieuwe laptop meebrengt heb je automatisch een gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
Lastig. Ik weet niet hoe ik dat concreter zou kunnen afspreken. Ik zie wel
"Laten we pannenkoeken bakken als je langskomt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
Lastig. Ik weet niet hoe ik dat concreter zou kunnen afspreken. Ik zie wel
Laat ik die gedachte erin houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:34 schreef dogtagz het volgende:
TS, je moet je echt minder zorgen gaan maken. Het komt allemaal vanzelf.
ja idd, dat forceren gaat zeker niet werken. Ik zeg altijd maar: "rekt het niet, dan scheurt het wel"quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet te veel lopen nadenken over dat gay gebeuren, niet zo forceren, dat is echt niet nodig
Daar liggen jullie hobbys juist grapjas, en ipv als de standaard nerd en alleen (of met je moeder) heen te gaan gaan jullie samen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef WindowsFan het volgende:
Moeilijk zeg.
Even vragen of hij mee wil naar een ICT beurs. Ik ken hem net 2 weken.
Sowieso denk ik een beetje raar. Niet zo forceren?
Man, ik heb het er vreselijk moeilijk mee. Iemand heel aardig vinden, maar dus echt niet weten hoe het aan te pakken. Als je iemand 2 weken kent vraag je toch niet of diegene meegaat naar een ICT beurs..?
Ik denk dat TS zijn maatje wel in is voor wat SM-games.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef fs180 het volgende:
Nodig hem anders uit voor een potje gamen ofzo?
Wat ben jij zielig zeg. Stel dat ze nou wel homo zijn, wat boeit dat dan? En als je er zo'n moeite mee hebt, wat doe je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk dat TS zijn maatje wel in is voor wat SM-games.
Ga huilen joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat ben jij zielig zeg. Stel dat ze nou wel homo zijn, wat boeit dat dan? En als je er zo'n moeite mee hebt, wat doe je dan in dit topic?![]()
Ik heb een hekel aan trollen in een serieus topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga huilen joh.. Als ze homo zijn dan maakt dat niks uit. Ik heb ook homo/bi vrienden. Ik ben gewoon aan het trollen.
Daar past het juist het beste. En ik had al serieus antwoord gegeven in dit topic en via PM aan TS.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan trollen in een serieus topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |