Matig garpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga huilen joh.. Als ze homo zijn dan maakt dat niks uit. Ik heb ook homo/bi vrienden. Ik ben gewoon aan het trollen.
Nee, hij vroeg zich gewoon af of je niet al je plannen om moest gooien!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef WindowsFan het volgende:
Wauw mensen, ik heb hem gevraagd of hij het goed vond of ik zaterdag kon komen, en hij zei dat hij het goed vond! Het ging zo:
Ik:
want ik wilde je vragen
weet niet of je dat goed vindt
maar morgen komen ofzo?
Hij:
ga jij niet naar familie morgen?
ik:
die wonen 1 KM verderop XD
Hij
ja maargoed normaal ben je daar altijd toch :H
ik:
soms,
niet altijd hoor :-O
hij:
oo oke:-O
maar vaak zat wel
nouja van mij mag t..tot zover ik weet hebben we geen plannen, en ik kan t nu niet navragen![]()
ik:
leuk man![]()
Hij:
hahalaptop niet vergeten he..
Het ging erom dat ik altijd naar familie ga normaliter op zaterdag. Vroeg hij dit omdat hij liever heeft dat ik niet kom?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben benieuwd of de laptop's 80 graden of warmer worden.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IT'S OVER 9000!!!!!!
Haha, jij wilt 2 gays hun "laptops zien opwarmen"!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien kan TS z'n webcam aan doen tijdens het laptops opwarmen
Dus hij moet eerst naar jou toe komen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef WindowsFan het volgende:
Helaas
Mijn moeder heeft er een stokje voor gestoken. Ze wilt hem eerst in het echt zien.... vreselijk
Tuurlijk snap ik het vanuit haar perspectief ook wel, je zoon die even naar een vriend in <naam> gaat
Op zo'n crackberry inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef alexmeijer het volgende:
msn is zooooo 2002.
echte bitches pingen tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Falco het volgende:
Wie denkt er nog meer dat TS een troll is.
Hij heeft vast geen verstand van computers, sloop zijn laptop/computer! Daar heeft hij niet van terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef WindowsFan het volgende:
Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen .......
Hij zei dat hij dan nog wel eens zou komen als dat kon. Ik heb even later aan hem gevraagd of hij volgende zaterdag niet kon komen. Hij maakte er geloof ik van dat hij geen OV kaart had.
Ik ben inderdaad geen kleuter meer, maar mijn pa is de grootst mogelijke klootzak die ik tot nu toe ben tegengekomen. Werkt in de haven.... Praat als hij in een agressieve bui is tegen me als de hond. (kut, kk) Hij is vreselijk autoritair, dus als er iets niet naar zijn zin is of ik heb een weerwoord/feedback dat hij als brutaal beschouwd heb ik een blauw oog....
Met z'n blackberriequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef alexmeijer het volgende:
msn is zooooo 2002.
echte bitches pingen tegenwoordig.
Nu je vrienden krijgt is die "Sociale zooi" misschien wel handig...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Met z'n blackberrie![]()
Mijn telefoon van €30 doet exact wat ik wil. Al die poespas met sociale zooi....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |