Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Een misluktequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef BrandX het volgende:
[KSC #2991] War men een onbevoordeedl moet luisteren
Wat is dat nou voor TT
dat is in tegenwoordigquote:
doet ze natuurlijk expresquote:
En dat andere woord?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
WAAR, iemand die de TT kan verbeteren??
Een foutje is menselijk hoorquote:
die vind ik dus ook ehm *kuch* tof *kuch*quote:
ik haat dat nummer inmiddels door al die f*cking covers (en door mijn buren die die non-stop draaiden)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Luister gewoons eens ST... Het is ECHT mooi...
borreltje op Whisk ?quote:
oohwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die vind ik dus ook ehm *kuch* tof *kuch*
[..]
ik haat dat nummer inmiddels door al die f*cking covers (en door mijn buren die die non-stop draaiden)
Dit was de slechtste KSC-TT die ik ooit heb gezien!quote:
luister mijn liedjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
TT's waar mensen andere mensen dissen. Ik digg dat.
Ik wou dat het mocht, dan was je zeker welkom, maar het is allemaal vertrouwelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus mensen kijken? Count me in![]()
Ik tel ook voor anderhalf, dus dat scheelt al
niemand zegt dat het een kut nummer isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok het is een kut-TT en een kut-nr!!!! En nu???
is er koffiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Post nog maar een keer, je hebt heel veel liedjes neergeploft en ik weet niet welke je dus bedoeld.quote:
Maar: pannenkoekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wou dat het mocht, dan was je zeker welkom, maar het is allemaal vertrouwelijk natuurlijk.
Maar inderdaad, het is sessies analyseren op verschillende momenten van een begeleidingsproces; we willen 10 uur aan intakes (beginmomenten, 10 uur is ongeveer 5 á 7 intakes) proberen te verzamelen, 20 uur aan reguliere sessies en een aantal afsluitende sessies. En dan dus bekijken om patronen te gaan ontdekken (en die weer langs onze meetlat leggen met waar een methodiek aan moet voldoen). Flink klusje.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Post nog maar een keer, je hebt heel veel liedjes neergeploft en ik weet niet welke je dus bedoeld.
En ik ga niet mijn goddelijke playlist voor 2 uur stoppen om ze allemaal te luisteren.nnnnnnnnn
Inderdaad: pannenkoeken en goed gezelschap.quote:
Zoek de dichtsbijzijnste trein opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
NouNou, zo erg is het ook weer niet, het kan gebeuren...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was de slechtste KSC-TT die ik ooit heb gezien!
vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek de dichtbijzijnste trein op
KABOPEM@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vergaat de wereld.
in 3....2.....1.....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek de dichtsbijzijnste trein op
Hoi BXquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef BrandX het volgende:
[KSC #2991] War men een onbevoordeedl moet luisteren
Wat is dat nou voor TT
Ik zette er toch eenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NouNou, zo erg is het ook weer niet, het kan gebeuren...
Maar dochquote:
daarom stop ik ook altijd met posten als het einde nadertquote:
BABOPEMEMEMEKLJEHARATVLAMBAMA!quote:
je oren zijn stukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus PeZu, dit nummer is wel kut. Niks mis met gevoelige liedjes, maar die stem is gewoon niet tof om naar te luisteren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef crv het volgende:
who cares about TT. over een dag is ie toch weer weg
de wereld is zojuist vergaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
daarom stop ik ook altijd met posten als het einde nadert
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef crv het volgende:
who cares about TT. over een klein uurtje is ie toch weer weg
Niettes, 2x zoveelquote:
Huhu, na dat nummer wel.quote:
JE MOET ONBEVOORDEEDL LUISTEREN JAquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, na dat nummer wel.Ik wou bijna mijn avondeten erin proppen zodat ik die stem niet meer hoef te horen.
quote:
Dat weet jij heul nietquote:
stel je niet aan zeg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, als er ensen zijn die me hier of daar (volg week) niet willen, zeg het gewoon..
Ah ik post dus nu in het hiernamaalsquote:
Je kan niet omgaan met afwijzing.quote:
Ja, want dat ligt aan de TT's die je maaktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, als er nm mensen zijn die me hier of daar (volg week) niet willen, zeg het gewoon..
ooh cracker ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Echte avondeten eet je ook pas na 8 uur. Dan is het oprecht avondeten.
Was dat echt zo'n mixtape-relatie zoals in de films waar jullie elke keer bandjes voor elkaar maakte?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger vond ik Bed of Roses trouwens wel mooi![]()
Heb ik nog op een bandje gezet voor mijn eerste echte vriendje
jij niet met grappenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je kan niet omgaan met afwijzing.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, als er nm mensen zijn die me hier of daar (volg week) niet willen, zeg het gewoon..
Je mag wel wat van mijn gebakken aardappels met schnitzel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh cracker ik wist dat ik wat vergeten was
Nouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was dat echt zo'n mixtape-relatie zoals in de films waar jullie elke keer bandjes voor elkaar maakte?
Dat is wel romantisch.quote:
jij mist het punt ook een beetje schatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
gewoon een keer nalezen wat je hebt getypt en verbeteren, Whisk
WORLD WAR 3quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn gebakken aardappels met schnitzel.
quote:
gign ie ook met een boombox boven zijn hoofd voor je huis staanquote:
Moet ik het wel eerst weer uit mijn oren halen dankzij je kutmuziek.quote:
nee joh, gekkiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
gign ie ook met een boombox boven zijn hoofd voor je huis staan
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet ik het wel eerst weer uit mijn oren halen dankzij je kutmuziek.
ja lieve schat boomboxxen waren er eerder dan walkmansquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, gekkie![]()
toen hadden we nog walkmans
Samen voor het huis staan gabberen met de gettoblaster voor je tweede date.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
gign ie ook met een boombox boven zijn hoofd voor je huis staan
quote:
niet in onze wereldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lieve schat boomboxxen waren er eerder dan walkmans
Ja, ik zal nog eens mijn muziek onderbreken voor je trollmuziek.quote:
Bon Jovi en Metallica..en Weird Alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Samen voor het huis staan gabberen met de gettoblaster voor je tweede date.
heh wat?quote:
Echwel, 2x ham and eggsquote:
beter slik jij ook ietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word een beetje moe van al het gezeur, ik ben ik en ik mag er ook zijn, hier op de chat EN op de mee. Mag je me niet, dan niet en dan negeer je me, en wel dan wel en dan wordt het gezellig..
Hou eens op Whisk,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word een beetje moe van al het gezeur, ik ben ik en ik mag er ook zijn, hier op de chat EN op de mee. Mag je me niet, dan niet en dan negeer je me, en wel dan wel en dan wordt het gezellig..
Lees de reacties nog eens goed...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens mijn muziek onderbreken voor je trollmuziek.
Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
Hou eens op Whisk,Iedereen zit je maar te stangen. Enkel hebben ze ff niet door dat het niet het juiste moment is [ afbeelding ]
Natuurlijk, maar ik denk ook dat mensen niet zozeer moeite hebben met wie je bent (volgens mij vind iedereen het meestal tof als je er bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens mijn muziek onderbreken voor je trollmuziek.
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat ligt aan de TT's die je maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:
Zeg, als jullie gaan worstelen mag ik jullie dan eerst insmeren met olie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoon
Modderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als jullie gaan worstelen mag ik jullie dan eerst insmeren met olie?
nee ze maken ook ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat nou, eah? Kunnen die van jou dat?
Vraag maar aan STquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoon
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef PeZu het volgende:
en de prijs voor hoe vat ik alles verkeerd op gaat naar..........................
Alleen als die een smaakje heeft en je het er na mijn overwinning afliktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef PeZu het volgende:
en de prijs voor hoe vat ik alles verkeerd op gaat naar..........................
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.
Oh wacht, is deze niet voor mij? Heb ik het weer verkeerd opgevat
ik ben er zeker van dat ik nogal onzeker benquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.
Oh wacht, is deze niet voor mij? Heb ik het weer verkeerd opgevat
Ik hoor net dat het modder moet zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als die een smaakje heeft en je het er na mijn overwinning aflikt
quote:
niks moet alles magquote:
i couldn;t care less, als ik er maar van genietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
PeZu, ken je dit gevoel na de vorige pagina?
quote:
Wel een lekker nummer trouwensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
i couldn;t care less, als ik er maar van geniet
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of niet ST, dan hoor ik het volgende week wel,,
quote:
ik weetquote:
/carequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
JA NU KOM IK OOK NIET MEER OP DE MEET EN DAT IS DE SCHUD VAN ST. OP DEZ EMANIER HOEFT HET VAN MIJ DUS NIET HEH
Het is "Suikertaartje afzeikdag vandaag "quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?
HATERS GAAN HATENquote:
lekker makkelijk, afschuiven ftwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?
Oh, dan is het maar goed dat ik me net een heeeeeeeeeeel klein beetje beter voel dan de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
Het is "Suikertaartje afzeikdag vandaag "
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
JA NU KOM IK OOK NIET MEER OP DE MEET EN DAT IS DE SCHUD VAN ST. OP DEZ EMANIER HOEFT HET VAN MIJ DUS NIET HEH
Klik eens dat pak een punt aan. Je gaat als een mallemoer op dat nummer denk ik.quote:Op [url=http://forum.fok.nl /topic/1617640/2/25#93707437]zaterdag 5 maart 2011 22:59[/url] schreef PeZu het volgende:
[..]
HATERS GAAN HATEN
quote:
ja gast als ik dat doe ga ik gelijk bellen en dat wil mijn portomonee nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klik eens dat pak een punt aan. Je gaat als een mallemoer op dat nummer denk ik.
quote:
Prachtig nummer. De eerste keer dat ik hem luisterde heb ik een kwartier lang in een lachkick gelegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gast als ik dat doe ga ik gelijk bellen en dat wil mijn portomonee niet
je zit toch te fokkenquote:
komt dat mooi uit, ik praat liever tegen je hand dan tegen je rot kopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
('cause the face just won't listen)
wat een raar woord eigenlijk, lachkickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Prachtig nummer. De eerste keer dat ik hem luisterde heb ik een kwartier lang in een lachkick gelegen.
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt dat mooi uit, ik praat liever tegen je hand dan tegen je rot kop![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch te fokken![]()
Oftewel wij vervelen je
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een raar woord eigenlijk, lachkick
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?
Nee, ze zit zichzelf in de weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch te fokken![]()
Oftewel wij vervelen je
bedoel jij ook altijd ja als je nee zegt ?quote:
ja, maar leeees het dan eens...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.Beter dan een lachstuip.
komt door de ch en de ckquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar leeees het dan eens...
staat toch vreemd..
lachkick
lachkick
lachkick
Ik heb gewoon niets te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze zit zichzelf in de weg.
anders stond er wel: jullie vervelen me
Dat is dus zo geniepig. Is een man boos, proberen jullie op die manier zijn terechte woede weg te halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?
dus fokken is niks doenquote:
Die chk zou je normaal anders uitspreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar leeees het dan eens...
staat toch vreemd..
lachkick
lachkick
lachkick
Antwoord op eerste vraag was jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
bedoel jij ook altijd ja als je nee zegt ?
ja dat bedoelde ik ookquote:
Hmhm. Win winquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dus zo geniepig. Is een man boos, proberen jullie op die manier zijn terechte woede weg te halen.
Vrouwentrucjes.
la chickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die chk zou je normaal anders uitspreken.
noem je mij nou makkelijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Antwoord op eerste vraag was ja
Antwoord op tweede vraag was nee
Easy as pie
Op dit moment niks te doenquote:
das niet het antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Antwoord op eerste vraag was ja
Antwoord op tweede vraag was nee
Easy as pie
ik heb het ook niet over UITSPREKEN he, leeeeeeees nou eens manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die chk zou je normaal anders uitspreken.
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.quote:
worstenblootjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
wat zal ik als avond eten doen![]()
borstenwroodjes
nasi met sate
of tosti pindakaas bon bon bloc wit
????
Het is niet echt een bezigheid neequote:
laysquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Kusje erop?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.
zijn wel verse van de bakkerquote:
nou ik heb het er nu anders best druk meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet echt een bezigheid nee
Nee johquote:
niet klikken hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.
Worstenbroodjes, bier en een tshirt met vetvlekken en een truckerspetje. Anders ga maar voor de nasi, want dan is het geen authentieke manier van worstenbroodjes eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Ojaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
aparte keuze, ik zie het er nochtans niet bij staanquote:
Net nadat..quote:
Ik ook, jullie gaan snel, maar tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik heb het er nu anders best druk mee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
aparte keuze, ik zie het er nochtans niet bij staan
dat waren die 4 vraagtekensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net nadat..
Dat is dan nog veels te gevoelig joh.
quote:
En ik maar denken dat je een enigszins tedere dame bent.quote:
Ja is ja, nee is nee bij mijquote:
als jij wilt dat ik teder ben, dan ben ik teder...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een enigszins tedere dame bent.
waar is whiskers vraagt zequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is whiskers?
Al gaan slapen?
En friem?
en gf?
Waar is iedereen nou gebleven?
Met ham en kaas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
nee
zal wel de tosti wordne, 1 zo'n tosti en je hoeft gelijk 2 dagen niet eten, net een bom
is dat net zoiets als een voorhamer met een fluwelen bekleding?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij wilt dat ik teder ben, dan ben ik teder...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is whiskers?
Al gaan slapen?
En friem?
en gf?
Waar is iedereen nou gebleven?
Graag, ik wil ook dat je me knuffelt en vasthoud nadat ik huil na de seks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij wilt dat ik teder ben, dan ben ik teder...
wat een kut leven heb je als je daaraan kapot ergertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met ham en kaas?
Als het alleen kaas is moet je optieven met dat een tosti te noemen. Ik erger me kapot aan mensen die een broodje gesmolten kaas een tosti noemen.
ik deed even de 'waar is iedereen gebleven' post.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar is whiskers vraagt ze![]()
ik denk dat die afgetaaid is
Whaa die eerste heb ik op msn, maar dan met groene poepquote:
oi!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat net zoiets als een voorhamer met een fluwelen bekleding?
Ik ben er nog hoor!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed even de 'waar is iedereen gebleven' post.
om de rest voor te zijn.
vet slim he?
Ruzpektquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed even de 'waar is iedereen gebleven' post.
om de rest voor te zijn.
vet slim he?
ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi!
ik kan heel teder zijn hoor
Als je maar niet vraagt of het lekker was, of of je de volgende keer iets anders moet doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Graag, ik wil ook dat je me knuffelt en vasthoud nadat ik huil na de seks.
ja, jij bent stiekem heul liefquote:
Ik word er eigenlijk heel zen van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut leven heb je als je daaraan kapot ergert![]()
het wordt een tosti pindakaas & bonbon bloc wit
Cijfer van 1 op 10?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je maar niet vraagt of het lekker was, of of je de volgende keer iets anders moet doen
ja zo onderhand moet dat wel waar zijn, weet je wat voor lief schatje mijn lief is dan moet ik ook wel leif zijn anders was ze gillend weggerendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, jij bent stiekem heul lief
leuk heh kinderen, vooral als ze niet van jou zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk heel zen van.
Als ik een vriendin in Wageningen ga bezoeken ga ik mij ook altijd ergeren aan iemand in de trein (vaak oma's of moeders met kutkinderen die jengelen). En dan stap ik uit en bedenk ik dat ik haar nooit meer hoef te zien en dan ben ik bijzonder gelukkig.
quequote:
soms is een dag gewoon heel zwaar en kut en slaapt je kind niet terwijl dat wel moet en ja, dan jengelen ze wel eens, maar waarom zouden we dan binnen moeten blijven, waar het alleen maar erger wordt omdat ze de energie die ze dan nog steeds hebben, wonderbaarlijk genoeg, al helemaaaaaaaaaaaaal niet kwijt kunnen? NOU?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk heel zen van.
Als ik een vriendin in Wageningen ga bezoeken ga ik mij ook altijd ergeren aan iemand in de trein (vaak oma's of moeders met kutkinderen die jengelen). En dan stap ik uit en bedenk ik dat ik haar nooit meer hoef te zien en dan ben ik bijzonder gelukkig.
of ze kent je nog niet goed genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo onderhand moet dat wel waar zijn, weet je wat voor lief schatje mijn lief is dan moet ik ook wel leif zijn anders was ze gillend weggerend
Ken je dat niet? van als iemandquote:
om mij niet tot moordneigingen te dwingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms is een dag gewoon heel zwaar en kut en slaapt je kind niet terwijl dat wel moet en ja, dan jengelen ze wel eens, maar waarom zouden we dan binnen moeten blijven, waar het alleen maar erger wordt omdat ze de energie die ze dan nog steeds hebben, wonderbaarlijk genoeg, al helemaaaaaaaaaaaaal niet kwijt kunnen? NOU?
ze kent me heel goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of ze kent je nog niet goed genoeg
steek je handen maar in mijn broekquote:
Gruwelijk. Vooral als ze met opa en oma op stap zijn, kaartjes mogen halen terwijl jij daarachter staat te wachten en nog 5 minuten hebt om je trein te halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk heh kinderen, vooral als ze niet van jou zijn
nee ken ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van als iemandstuurt er iemand zegt '[me=RockNijntje] stopt er een banaan in'
[/me]
ooh shit hoe konden we dat nu vergeten, wat stom van ons heequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van als iemandstuurt er iemand zegt '[me=RockNijntje] stopt er een banaan in'
[/me]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
'RockNijntje stopt er een banaan in'
* suikertaartje streept de pannenkoeken voor WW weer doorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gruwelijk. Vooral als ze met opa en oma op stap zijn, kaartjes mogen halen terwijl jij daarachter staat te wachten en nog 5 minuten hebt om je trein te halen.
Op dat moment weet je al dat het fout gaat.
Ik ben voor een gesegregeerd station. Eén opstapplaats voor bejaarden, families en dagjesmensen en één opstapplaats voor mensen die echt bijdragen aan de samenleving.
Omdat het kut voor jullie is, maar dat het gewoon egoistisch is om de rest van de wereld ermee lastig te vallen. Zolang ik geen kinderen heb zal ik nul komma nul empathie hebben en een vinese egoist zijn qua treinvervoer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms is een dag gewoon heel zwaar en kut en slaapt je kind niet terwijl dat wel moet en ja, dan jengelen ze wel eens, maar waarom zouden we dan binnen moeten blijven, waar het alleen maar erger wordt omdat ze de energie die ze dan nog steeds hebben, wonderbaarlijk genoeg, al helemaaaaaaaaaaaaal niet kwijt kunnen? NOU?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
om mij niet tot moordneigingen te dwingen
[..]
ze kent me heel goed
[..]
steek je handen maar in mijn broek
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje streept de pannenkoeken voor WW weer door
Leuk, als je een dagje weg was en je moet nog naar huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Omdat het kut voor jullie is, maar dat het gewoon egoistisch is om de rest van de wereld ermee lastig te vallen. Zolang ik geen kinderen heb zal ik nul komma nul empathie hebben en een vinese egoist zijn qua treinvervoer.
Zou het je ongezonde levensstijl tijdens je puberteit zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Sjemig, ben al moe, het is nog niet eens zondag
Ik vind bananen lekkerquote:
Jawel, als we separate opstapplaatsen en treinen hebben kan je wel weer met de trein. Ik ben geen onmens die je je vervoer wil ontzeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, als je een dagje weg was en je moet nog naar huis.
Dan mag dat dus niet van jou?
Einde discussiequote:
Jij bent ook tot je 18e binnengehouden door je ouders?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat het kut voor jullie is, maar dat het gewoon egoistisch is om de rest van de wereld ermee lastig te vallen. Zolang ik geen kinderen heb zal ik nul komma nul empathie hebben en een vinese egoist zijn qua treinvervoer.
Ik ga nooit met de treinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel, als we separate opstapplaatsen en treinen hebben kan je wel weer met de trein. Ik ben geen onmens die je je vervoer wil ontzeggen.
ik haalde het niet in mijn hoofd om buiten lastig te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook tot je 18e binnengehouden door je ouders?.
Ik huilde gewoon niet en we hadden geen openbaar vervoer, dus altijd alles met de fiets gedaan... Daar word je een ventje van die niet huilt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja..vandaar haar bijnaam...piep!quote:
Wat neul je dan?quote:
De kat van mijn moeder heet Miepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..vandaar haar bijnaam...piep!
Erger jij je ook aan opa's en oma's in de trein ja?quote:
Oeh, die moeten een keer samen spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, ik ga gewoon op tijd weg als ik ergens op tijd moet zijn en ik afhankelijk ben van openbaar vervoerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Erger jij je ook aan opa's en oma's in de trein ja?
das natuurlijk gelul,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand die mijn posts serieus neemt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
das natuurlijk gelul,
Ik begrijp best wat WW bedoeld.
Men vind tegenwoordig dat kinderen maar alles moeten kunnen en mogen en blijkbaar hoort teringherrie maken e.d. daar gewoon bij.
Ik werd vroeger gecorrigeerd als ik anderen tot last was
Ach, van al die tig keren dat ik in de trein zat waar ook moeders met kinderen zaten, heb ik sporadisch last gehad van luidruchtige kinderen. Dus blijkbaar trek jij de huilbaby's aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik huilde gewoon niet en we hadden geen openbaar vervoer, dus altijd alles met de fiets gedaan... Daar word je een ventje van die niet huilt.
ja sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Iemand die mijn posts serieus neemt.
Ja hallo, ik draag bij aan de samenleving. Ik moet overal voor haasten om zoveel centen te verdienen om direct weer af te geven wegens de vergrijzing. Geen rustig leven voor deze jongeheer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon op tijd weg als ik ergens op tijd moet zijn en ik afhankelijk ben van openbaar vervoer
Dat gebeurt nog steeds hoor... tenminste in de treinen waar ik in zit danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
das natuurlijk gelul,
Men vind tegenwoordig dat kinderen maar alles moeten kunnen en mogen en blijkbaar hoort teringherrie maken e.d. daar gewoon bij.
mijn zoon is echt heel lief en vrolijk, maar als hij zijn dag een keer niet heeft hoef ik niet ook nog eens aangekeken te worden door onwetende snotkoppen alsof ik de slechtste moeder van de wereld ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
das natuurlijk gelul,
Als ze niet huilen doen ze het wel nadat ze mijn vuile blik hebben gezien die ik hen gaf nadat ik de trein door hen heb gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, van al die tig keren dat ik in de trein zat waar ook moeders met kinderen zaten, heb ik sporadisch last gehad van luidruchtige kinderen. Dus blijkbaar trek jij de huilbaby's aan.
Dan sta je maar een uurtje eerder op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja hallo, ik draag bij aan de samenleving. Ik moet overal voor haasten om zoveel centen te verdienen om direct weer af te geven wegens de vergrijzing. Geen rustig leven voor deze jongeheer.
gewoon binnenblijven altijd met je kindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn zoon is echt heel lief en vrolijk, maar als hij zijn dag een keer niet heeft hoef ik niet ook nog eens aangekeken te worden door onwetende snotkoppen alsof ik de slechtste moeder van de wereld ben.
Hoi, vind jij ook dat bejaarden en kinderen niet met het openbaar vervoer zou mogen reizen?quote:
hoiquote:
nou in NL had/heb ik buren en die kinderen heb je dus last van van het moment dat ze opstaan tot ze naar hun nest gaan en owee als je er wat van zegtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds hoor... tenminste in de treinen waar ik in zit dan.
Lieve schat, ik moet voor mijn werk rondreizen om enquetes af te nemen. Opstaan maakt niet zoveel uit in dat geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan sta je maar een uurtje eerder op.
ah jonguh, jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon binnenblijven altijd met je kind
Wat zeg je nuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
........ Geen rustig leven voor mijn jongeheer.
ik moet niks johquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah jonguh, jij moet gewoon je bek houden
Dan zorg je maar voor een auto van de zaak, als je toch 'bijdraagt aan de samenleving' moet dat er toch wel af kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet voor mijn werk rondreizen om enquetes af te nemen. Opstaan maakt niet zoveel uit.
Freudiaanse verspreking.quote:
ik zeg net dat je iets moetquote:
quote:
en wie ben jij om dat te bepalenquote:
Nee joh, ik werk in het hoger onderwijs, die dankzij de vergrijzing nu ook al uitgekleed word.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zorg je maar voor een auto van de zaak, als je toch 'bijdraagt aan de samenleving' moet dat er toch wel af kunnen
Maar dat is wat anders dan in de trein, natuurlijk. Als je met het OV reist, weet je dat jet het risico loopt om met andere mensen in dezelfde trein te komen. En daar kan dus wel eens een kind tussenzitten dat zijn dag niet heeft. In zo'n geval zoek je of een stiltecoupé op, of je gaat eersteklas reizen, waar de kans dat je kinderen treft een stuk kleiner is... heb je op sommige momenten van de dag ook nog eens meer kans op een zitplaatsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
nou in NL had/heb ik buren en die kinderen heb je dus last van van het moment dat ze opstaan tot ze naar hun nest gaan en owee als je er wat van zegt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |