Hmhm. Win winquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dus zo geniepig. Is een man boos, proberen jullie op die manier zijn terechte woede weg te halen.
Vrouwentrucjes.
la chickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die chk zou je normaal anders uitspreken.
noem je mij nou makkelijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Antwoord op eerste vraag was ja
Antwoord op tweede vraag was nee
Easy as pie
Op dit moment niks te doenquote:
das niet het antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Antwoord op eerste vraag was ja
Antwoord op tweede vraag was nee
Easy as pie
ik heb het ook niet over UITSPREKEN he, leeeeeeees nou eens manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die chk zou je normaal anders uitspreken.
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.quote:
worstenblootjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
wat zal ik als avond eten doen![]()
borstenwroodjes
nasi met sate
of tosti pindakaas bon bon bloc wit
????
Het is niet echt een bezigheid neequote:
laysquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Kusje erop?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.
zijn wel verse van de bakkerquote:
nou ik heb het er nu anders best druk meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet echt een bezigheid nee
Nee johquote:
niet klikken hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.
Worstenbroodjes, bier en een tshirt met vetvlekken en een truckerspetje. Anders ga maar voor de nasi, want dan is het geen authentieke manier van worstenbroodjes eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Ojaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
aparte keuze, ik zie het er nochtans niet bij staanquote:
Net nadat..quote:
Ik ook, jullie gaan snel, maar tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik heb het er nu anders best druk mee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
aparte keuze, ik zie het er nochtans niet bij staan
dat waren die 4 vraagtekensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net nadat..
Dat is dan nog veels te gevoelig joh.
quote:
En ik maar denken dat je een enigszins tedere dame bent.quote:
Ja is ja, nee is nee bij mijquote:
als jij wilt dat ik teder ben, dan ben ik teder...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een enigszins tedere dame bent.
waar is whiskers vraagt zequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is whiskers?
Al gaan slapen?
En friem?
en gf?
Waar is iedereen nou gebleven?
Met ham en kaas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
nee
zal wel de tosti wordne, 1 zo'n tosti en je hoeft gelijk 2 dagen niet eten, net een bom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |