quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.
Oh wacht, is deze niet voor mij? Heb ik het weer verkeerd opgevat
ik ben er zeker van dat ik nogal onzeker benquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.
Oh wacht, is deze niet voor mij? Heb ik het weer verkeerd opgevat
Ik hoor net dat het modder moet zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als die een smaakje heeft en je het er na mijn overwinning aflikt
quote:
niks moet alles magquote:
i couldn;t care less, als ik er maar van genietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
PeZu, ken je dit gevoel na de vorige pagina?
quote:
Wel een lekker nummer trouwensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
i couldn;t care less, als ik er maar van geniet
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of niet ST, dan hoor ik het volgende week wel,,
quote:
ik weetquote:
/carequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
JA NU KOM IK OOK NIET MEER OP DE MEET EN DAT IS DE SCHUD VAN ST. OP DEZ EMANIER HOEFT HET VAN MIJ DUS NIET HEH
Het is "Suikertaartje afzeikdag vandaag "quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?
HATERS GAAN HATENquote:
lekker makkelijk, afschuiven ftwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |