Ik wou dat het mocht, dan was je zeker welkom, maar het is allemaal vertrouwelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus mensen kijken? Count me in![]()
Ik tel ook voor anderhalf, dus dat scheelt al
niemand zegt dat het een kut nummer isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok het is een kut-TT en een kut-nr!!!! En nu???
is er koffiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Post nog maar een keer, je hebt heel veel liedjes neergeploft en ik weet niet welke je dus bedoeld.quote:
Maar: pannenkoekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wou dat het mocht, dan was je zeker welkom, maar het is allemaal vertrouwelijk natuurlijk.
Maar inderdaad, het is sessies analyseren op verschillende momenten van een begeleidingsproces; we willen 10 uur aan intakes (beginmomenten, 10 uur is ongeveer 5 á 7 intakes) proberen te verzamelen, 20 uur aan reguliere sessies en een aantal afsluitende sessies. En dan dus bekijken om patronen te gaan ontdekken (en die weer langs onze meetlat leggen met waar een methodiek aan moet voldoen). Flink klusje.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Post nog maar een keer, je hebt heel veel liedjes neergeploft en ik weet niet welke je dus bedoeld.
En ik ga niet mijn goddelijke playlist voor 2 uur stoppen om ze allemaal te luisteren.nnnnnnnnn
Inderdaad: pannenkoeken en goed gezelschap.quote:
Zoek de dichtsbijzijnste trein opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
NouNou, zo erg is het ook weer niet, het kan gebeuren...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was de slechtste KSC-TT die ik ooit heb gezien!
vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek de dichtbijzijnste trein op
KABOPEM@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vergaat de wereld.
in 3....2.....1.....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek de dichtsbijzijnste trein op
Hoi BXquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef BrandX het volgende:
[KSC #2991] War men een onbevoordeedl moet luisteren
Wat is dat nou voor TT
Ik zette er toch eenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NouNou, zo erg is het ook weer niet, het kan gebeuren...
Maar dochquote:
daarom stop ik ook altijd met posten als het einde nadertquote:
BABOPEMEMEMEKLJEHARATVLAMBAMA!quote:
je oren zijn stukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus PeZu, dit nummer is wel kut. Niks mis met gevoelige liedjes, maar die stem is gewoon niet tof om naar te luisteren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef crv het volgende:
who cares about TT. over een dag is ie toch weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |