Nietes!! Heb je wel geluisterd naar DIT nr??quote:
We moeten een nieuwe methodiek in kaart gaan brengen voor het afstudeeronderzoek. En dat is een bitch, want ze hebben daar weinig vastgelegd (daarom moeten wij dat gaan doen), probleem is dus dat je alleen kan doen via interviews en observaties. Dus wij gaan de hulpverleners daar observeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie mag ik observeren?![]()
Tuurlijk weet ik goede tentjes![]()
En Marijke en ik kunnen ook lekkere pannenkoeken maken
zoveelste versie van een mooi nrquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nietes!! Heb je wel geluisterd naar DIT nr??
Zie de wall of text hierboven.quote:
Luister eens.. Dit is echt mooiquote:
Hoi PeZu, heb ik ooit al eens gezegd dat je goddelijke muzieksmaak hebt?quote:
quote:
ik heb gelusiterd, en dat nummer is ziek gecoverd en bon jovi zijn stem VIND IK 3x niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister eens.. Dit is echt mooi
neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi PeZu, heb ik ooit al eens gezegd dat je goddelijke muzieksmaak hebt?
welk nummer?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nietes!! Heb je wel geluisterd naar DIT nr??
what up sugarcakequote:
daarna fade to greyquote:
Hoi PeZu, jij en muzieksmaak vormen een goddelijke combinatie.quote:
Heb je het filmpje zelf wel bekeken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is ook niet van Weird Al.
Alleen mensen horen een parodie en verbinden meteen zijn naam eraan.
Maar dit nummer is van Bob Rivers.
Luister gewoons eens ST... Het is ECHT mooi...quote:
Dus mensen kijken? Count me inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We moeten een nieuwe methodiek in kaart gaan brengen voor het afstudeeronderzoek. En dat is een bitch, want ze hebben daar weinig vastgelegd (daarom moeten wij dat gaan doen), probleem is dus dat je alleen kan doen via interviews en observaties. Dus wij gaan de hulpverleners daar observeren.
Probleem bij observeren is dan weer dat je er mogelijk met een bias naar kijkt, dus daarom willen ze dat meerdere onderzoekers onafhankelijk van elkaar observeren. Nu hebben we mij en afstudeerpartner, dus dat zijn er al 2. Maar officieel (maar is dus niet mogelijk, want we doen het maar met 2 man) moet je minimaal 3 man hebben die onafhankelijk van elkaar observeren.
*nerdje*
En pannenkoeken doen ik het altijd voor.
dank u maar mijn smaak is nogal breed dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi PeZu, jij en muzieksmaak vormen een goddelijke combinatie.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus mensen kijken? Count me in![]()
Ik tel ook voor anderhalf, dus dat scheelt al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |