quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, om toch het schieten erin te houden....
voor Zwolle en Omgeving ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zoeken in die periode mogelijk ook een paar plekjes om wat te eten als het een lange dag word. Tips?
Ja, en ik had het over Carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij nou nog mee eten de 12e?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
voor Zwolle en Omgeving ?
Zal niet veel te beleven zijn daar
Als je goede tentjes kent mag je uiteraard mee! En als je wilt helpen observeren helemaal ideaal.quote:
Dat weet ik, maar anders had ik je aandacht weer moeten trekken, nu kon ik je gewoon quotenquote:
dat doe ik ook, maar ik heb ook mijn afleiding nodig en dievind ik onder andere hier. En als ik anderen daarbij ook nog eens van dienst kan zijn, dan voel ik mij daar ook goed bijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De steun hier is idd super.. En ik zou grzag zien dat je je op je schhonvader focust, want die heeft het het meest nodig
Ik heb wel betere dingen zien langskomen van Weird Al eigenlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, misschien dat dat uit mijn hoofd gaat, nu ik dat nummer even deel.
Gelukkig komen we daar ook voor ons afstudeeronderzoek, bezig zijn we wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
voor Zwolle en Omgeving ?
Zal niet veel te beleven zijn daar
quote:
Wie mag ik observeren?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je goede tentjes kent mag je uiteraard mee! En als je wilt helpen observeren helemaal ideaal.
wat ga je in godsnaam onderzoeken daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gelukkig komen we daar ook voor ons afstudeeronderzoek, bezig zijn we wel.
Dit is ook niet van Weird Alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen zien langskomen van Weird Al eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |