Oh, dan is het maar goed dat ik me net een heeeeeeeeeeel klein beetje beter voel dan de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
Het is "Suikertaartje afzeikdag vandaag "
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
JA NU KOM IK OOK NIET MEER OP DE MEET EN DAT IS DE SCHUD VAN ST. OP DEZ EMANIER HOEFT HET VAN MIJ DUS NIET HEH
Klik eens dat pak een punt aan. Je gaat als een mallemoer op dat nummer denk ik.quote:Op [url=http://forum.fok.nl /topic/1617640/2/25#93707437]zaterdag 5 maart 2011 22:59[/url] schreef PeZu het volgende:
[..]
HATERS GAAN HATEN
quote:
ja gast als ik dat doe ga ik gelijk bellen en dat wil mijn portomonee nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klik eens dat pak een punt aan. Je gaat als een mallemoer op dat nummer denk ik.
quote:
Prachtig nummer. De eerste keer dat ik hem luisterde heb ik een kwartier lang in een lachkick gelegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gast als ik dat doe ga ik gelijk bellen en dat wil mijn portomonee niet
je zit toch te fokkenquote:
komt dat mooi uit, ik praat liever tegen je hand dan tegen je rot kopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
('cause the face just won't listen)
wat een raar woord eigenlijk, lachkickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Prachtig nummer. De eerste keer dat ik hem luisterde heb ik een kwartier lang in een lachkick gelegen.
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt dat mooi uit, ik praat liever tegen je hand dan tegen je rot kop![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch te fokken![]()
Oftewel wij vervelen je
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een raar woord eigenlijk, lachkick
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?
Nee, ze zit zichzelf in de weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch te fokken![]()
Oftewel wij vervelen je
bedoel jij ook altijd ja als je nee zegt ?quote:
ja, maar leeees het dan eens...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.Beter dan een lachstuip.
komt door de ch en de ckquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar leeees het dan eens...
staat toch vreemd..
lachkick
lachkick
lachkick
Ik heb gewoon niets te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze zit zichzelf in de weg.
anders stond er wel: jullie vervelen me
Dat is dus zo geniepig. Is een man boos, proberen jullie op die manier zijn terechte woede weg te halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?
dus fokken is niks doenquote:
Die chk zou je normaal anders uitspreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar leeees het dan eens...
staat toch vreemd..
lachkick
lachkick
lachkick
Antwoord op eerste vraag was jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
bedoel jij ook altijd ja als je nee zegt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |