Natuurlijk, maar ik denk ook dat mensen niet zozeer moeite hebben met wie je bent (volgens mij vind iedereen het meestal tof als je er bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word een beetje moe van al het gezeur, ik ben ik en ik mag er ook zijn, hier op de chat EN op de mee. Mag je me niet, dan niet en dan negeer je me, en wel dan wel en dan wordt het gezellig..
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens mijn muziek onderbreken voor je trollmuziek.
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat ligt aan de TT's die je maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:
Zeg, als jullie gaan worstelen mag ik jullie dan eerst insmeren met olie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoon
Modderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als jullie gaan worstelen mag ik jullie dan eerst insmeren met olie?
nee ze maken ook ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat nou, eah? Kunnen die van jou dat?
Vraag maar aan STquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoon
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef PeZu het volgende:
en de prijs voor hoe vat ik alles verkeerd op gaat naar..........................
Alleen als die een smaakje heeft en je het er na mijn overwinning afliktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef PeZu het volgende:
en de prijs voor hoe vat ik alles verkeerd op gaat naar..........................
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.
Oh wacht, is deze niet voor mij? Heb ik het weer verkeerd opgevat
ik ben er zeker van dat ik nogal onzeker benquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.
Oh wacht, is deze niet voor mij? Heb ik het weer verkeerd opgevat
Ik hoor net dat het modder moet zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als die een smaakje heeft en je het er na mijn overwinning aflikt
quote:
niks moet alles magquote:
i couldn;t care less, als ik er maar van genietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
PeZu, ken je dit gevoel na de vorige pagina?
quote:
Wel een lekker nummer trouwensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
i couldn;t care less, als ik er maar van geniet
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of niet ST, dan hoor ik het volgende week wel,,
quote:
ik weetquote:
/carequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
JA NU KOM IK OOK NIET MEER OP DE MEET EN DAT IS DE SCHUD VAN ST. OP DEZ EMANIER HOEFT HET VAN MIJ DUS NIET HEH
Het is "Suikertaartje afzeikdag vandaag "quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?
HATERS GAAN HATENquote:
lekker makkelijk, afschuiven ftwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom gaat dit ineens over wat ik vind?
Oh, dan is het maar goed dat ik me net een heeeeeeeeeeel klein beetje beter voel dan de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
Het is "Suikertaartje afzeikdag vandaag "
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
JA NU KOM IK OOK NIET MEER OP DE MEET EN DAT IS DE SCHUD VAN ST. OP DEZ EMANIER HOEFT HET VAN MIJ DUS NIET HEH
Klik eens dat pak een punt aan. Je gaat als een mallemoer op dat nummer denk ik.quote:Op [url=http://forum.fok.nl /topic/1617640/2/25#93707437]zaterdag 5 maart 2011 22:59[/url] schreef PeZu het volgende:
[..]
HATERS GAAN HATEN
quote:
ja gast als ik dat doe ga ik gelijk bellen en dat wil mijn portomonee nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klik eens dat pak een punt aan. Je gaat als een mallemoer op dat nummer denk ik.
quote:
Prachtig nummer. De eerste keer dat ik hem luisterde heb ik een kwartier lang in een lachkick gelegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gast als ik dat doe ga ik gelijk bellen en dat wil mijn portomonee niet
je zit toch te fokkenquote:
komt dat mooi uit, ik praat liever tegen je hand dan tegen je rot kopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
('cause the face just won't listen)
wat een raar woord eigenlijk, lachkickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Prachtig nummer. De eerste keer dat ik hem luisterde heb ik een kwartier lang in een lachkick gelegen.
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt dat mooi uit, ik praat liever tegen je hand dan tegen je rot kop![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch te fokken![]()
Oftewel wij vervelen je
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een raar woord eigenlijk, lachkick
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?
Nee, ze zit zichzelf in de weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch te fokken![]()
Oftewel wij vervelen je
bedoel jij ook altijd ja als je nee zegt ?quote:
ja, maar leeees het dan eens...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.Beter dan een lachstuip.
komt door de ch en de ckquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar leeees het dan eens...
staat toch vreemd..
lachkick
lachkick
lachkick
Ik heb gewoon niets te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze zit zichzelf in de weg.
anders stond er wel: jullie vervelen me
Dat is dus zo geniepig. Is een man boos, proberen jullie op die manier zijn terechte woede weg te halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of heb je ze liever tegelijk ergens anders?
dus fokken is niks doenquote:
Die chk zou je normaal anders uitspreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar leeees het dan eens...
staat toch vreemd..
lachkick
lachkick
lachkick
Antwoord op eerste vraag was jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
bedoel jij ook altijd ja als je nee zegt ?
ja dat bedoelde ik ookquote:
Hmhm. Win winquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dus zo geniepig. Is een man boos, proberen jullie op die manier zijn terechte woede weg te halen.
Vrouwentrucjes.
la chickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die chk zou je normaal anders uitspreken.
noem je mij nou makkelijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Antwoord op eerste vraag was ja
Antwoord op tweede vraag was nee
Easy as pie
Op dit moment niks te doenquote:
das niet het antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Antwoord op eerste vraag was ja
Antwoord op tweede vraag was nee
Easy as pie
ik heb het ook niet over UITSPREKEN he, leeeeeeees nou eens manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die chk zou je normaal anders uitspreken.
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.quote:
worstenblootjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
wat zal ik als avond eten doen![]()
borstenwroodjes
nasi met sate
of tosti pindakaas bon bon bloc wit
????
Het is niet echt een bezigheid neequote:
laysquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Kusje erop?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.
zijn wel verse van de bakkerquote:
nou ik heb het er nu anders best druk meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet echt een bezigheid nee
Nee johquote:
niet klikken hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Jullie onthouden alles. Dan krijg ik een dag later verwijten naar mijn kop gegooid en ben ik al mijn woede alweer vergeten van de vorige dag.
Worstenbroodjes, bier en een tshirt met vetvlekken en een truckerspetje. Anders ga maar voor de nasi, want dan is het geen authentieke manier van worstenbroodjes eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Ojaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
aparte keuze, ik zie het er nochtans niet bij staanquote:
Net nadat..quote:
Ik ook, jullie gaan snel, maar tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik heb het er nu anders best druk mee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
aparte keuze, ik zie het er nochtans niet bij staan
dat waren die 4 vraagtekensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
borstenwroodjes
nasi met sate
????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |