Natuurlijk, maar ik denk ook dat mensen niet zozeer moeite hebben met wie je bent (volgens mij vind iedereen het meestal tof als je er bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word een beetje moe van al het gezeur, ik ben ik en ik mag er ook zijn, hier op de chat EN op de mee. Mag je me niet, dan niet en dan negeer je me, en wel dan wel en dan wordt het gezellig..
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens mijn muziek onderbreken voor je trollmuziek.
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat ligt aan de TT's die je maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:
Zeg, als jullie gaan worstelen mag ik jullie dan eerst insmeren met olie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoon
Modderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als jullie gaan worstelen mag ik jullie dan eerst insmeren met olie?
nee ze maken ook ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat nou, eah? Kunnen die van jou dat?
Vraag maar aan STquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je wil me niet op de meet?? Fine.. Maar zeg het gewoon
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef PeZu het volgende:
en de prijs voor hoe vat ik alles verkeerd op gaat naar..........................
Alleen als die een smaakje heeft en je het er na mijn overwinning afliktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hoi, ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn ex en mijn vrienden. Zij hebben mij gemaakt tot de verknipte idioot die ik ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef PeZu het volgende:
en de prijs voor hoe vat ik alles verkeerd op gaat naar..........................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |