de wereld is zojuist vergaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
daarom stop ik ook altijd met posten als het einde nadert
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef crv het volgende:
who cares about TT. over een klein uurtje is ie toch weer weg
Niettes, 2x zoveelquote:
Huhu, na dat nummer wel.quote:
JE MOET ONBEVOORDEEDL LUISTEREN JAquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, na dat nummer wel.Ik wou bijna mijn avondeten erin proppen zodat ik die stem niet meer hoef te horen.
quote:
Dat weet jij heul nietquote:
stel je niet aan zeg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, als er ensen zijn die me hier of daar (volg week) niet willen, zeg het gewoon..
Ah ik post dus nu in het hiernamaalsquote:
Je kan niet omgaan met afwijzing.quote:
Ja, want dat ligt aan de TT's die je maaktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, als er nm mensen zijn die me hier of daar (volg week) niet willen, zeg het gewoon..
ooh cracker ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Echte avondeten eet je ook pas na 8 uur. Dan is het oprecht avondeten.
Was dat echt zo'n mixtape-relatie zoals in de films waar jullie elke keer bandjes voor elkaar maakte?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger vond ik Bed of Roses trouwens wel mooi![]()
Heb ik nog op een bandje gezet voor mijn eerste echte vriendje
jij niet met grappenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je kan niet omgaan met afwijzing.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, als er nm mensen zijn die me hier of daar (volg week) niet willen, zeg het gewoon..
Je mag wel wat van mijn gebakken aardappels met schnitzel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh cracker ik wist dat ik wat vergeten was
Nouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was dat echt zo'n mixtape-relatie zoals in de films waar jullie elke keer bandjes voor elkaar maakte?
Dat is wel romantisch.quote:
jij mist het punt ook een beetje schatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
gewoon een keer nalezen wat je hebt getypt en verbeteren, Whisk
WORLD WAR 3quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn gebakken aardappels met schnitzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |