is dat net zoiets als een voorhamer met een fluwelen bekleding?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij wilt dat ik teder ben, dan ben ik teder...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is whiskers?
Al gaan slapen?
En friem?
en gf?
Waar is iedereen nou gebleven?
Graag, ik wil ook dat je me knuffelt en vasthoud nadat ik huil na de seks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij wilt dat ik teder ben, dan ben ik teder...
wat een kut leven heb je als je daaraan kapot ergertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met ham en kaas?
Als het alleen kaas is moet je optieven met dat een tosti te noemen. Ik erger me kapot aan mensen die een broodje gesmolten kaas een tosti noemen.
ik deed even de 'waar is iedereen gebleven' post.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar is whiskers vraagt ze![]()
ik denk dat die afgetaaid is
Whaa die eerste heb ik op msn, maar dan met groene poepquote:
oi!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat net zoiets als een voorhamer met een fluwelen bekleding?
Ik ben er nog hoor!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed even de 'waar is iedereen gebleven' post.
om de rest voor te zijn.
vet slim he?
Ruzpektquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed even de 'waar is iedereen gebleven' post.
om de rest voor te zijn.
vet slim he?
ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi!
ik kan heel teder zijn hoor
Als je maar niet vraagt of het lekker was, of of je de volgende keer iets anders moet doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Graag, ik wil ook dat je me knuffelt en vasthoud nadat ik huil na de seks.
ja, jij bent stiekem heul liefquote:
Ik word er eigenlijk heel zen van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut leven heb je als je daaraan kapot ergert![]()
het wordt een tosti pindakaas & bonbon bloc wit
Cijfer van 1 op 10?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je maar niet vraagt of het lekker was, of of je de volgende keer iets anders moet doen
ja zo onderhand moet dat wel waar zijn, weet je wat voor lief schatje mijn lief is dan moet ik ook wel leif zijn anders was ze gillend weggerendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, jij bent stiekem heul lief
leuk heh kinderen, vooral als ze niet van jou zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk heel zen van.
Als ik een vriendin in Wageningen ga bezoeken ga ik mij ook altijd ergeren aan iemand in de trein (vaak oma's of moeders met kutkinderen die jengelen). En dan stap ik uit en bedenk ik dat ik haar nooit meer hoef te zien en dan ben ik bijzonder gelukkig.
quequote:
soms is een dag gewoon heel zwaar en kut en slaapt je kind niet terwijl dat wel moet en ja, dan jengelen ze wel eens, maar waarom zouden we dan binnen moeten blijven, waar het alleen maar erger wordt omdat ze de energie die ze dan nog steeds hebben, wonderbaarlijk genoeg, al helemaaaaaaaaaaaaal niet kwijt kunnen? NOU?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk heel zen van.
Als ik een vriendin in Wageningen ga bezoeken ga ik mij ook altijd ergeren aan iemand in de trein (vaak oma's of moeders met kutkinderen die jengelen). En dan stap ik uit en bedenk ik dat ik haar nooit meer hoef te zien en dan ben ik bijzonder gelukkig.
of ze kent je nog niet goed genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo onderhand moet dat wel waar zijn, weet je wat voor lief schatje mijn lief is dan moet ik ook wel leif zijn anders was ze gillend weggerend
Ken je dat niet? van als iemandquote:
om mij niet tot moordneigingen te dwingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms is een dag gewoon heel zwaar en kut en slaapt je kind niet terwijl dat wel moet en ja, dan jengelen ze wel eens, maar waarom zouden we dan binnen moeten blijven, waar het alleen maar erger wordt omdat ze de energie die ze dan nog steeds hebben, wonderbaarlijk genoeg, al helemaaaaaaaaaaaaal niet kwijt kunnen? NOU?
ze kent me heel goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of ze kent je nog niet goed genoeg
steek je handen maar in mijn broekquote:
Gruwelijk. Vooral als ze met opa en oma op stap zijn, kaartjes mogen halen terwijl jij daarachter staat te wachten en nog 5 minuten hebt om je trein te halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk heh kinderen, vooral als ze niet van jou zijn
nee ken ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van als iemandstuurt er iemand zegt '[me=RockNijntje] stopt er een banaan in'
[/me]
ooh shit hoe konden we dat nu vergeten, wat stom van ons heequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van als iemandstuurt er iemand zegt '[me=RockNijntje] stopt er een banaan in'
[/me]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |