quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
'RockNijntje stopt er een banaan in'
* suikertaartje streept de pannenkoeken voor WW weer doorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gruwelijk. Vooral als ze met opa en oma op stap zijn, kaartjes mogen halen terwijl jij daarachter staat te wachten en nog 5 minuten hebt om je trein te halen.
Op dat moment weet je al dat het fout gaat.
Ik ben voor een gesegregeerd station. Eén opstapplaats voor bejaarden, families en dagjesmensen en één opstapplaats voor mensen die echt bijdragen aan de samenleving.
Omdat het kut voor jullie is, maar dat het gewoon egoistisch is om de rest van de wereld ermee lastig te vallen. Zolang ik geen kinderen heb zal ik nul komma nul empathie hebben en een vinese egoist zijn qua treinvervoer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms is een dag gewoon heel zwaar en kut en slaapt je kind niet terwijl dat wel moet en ja, dan jengelen ze wel eens, maar waarom zouden we dan binnen moeten blijven, waar het alleen maar erger wordt omdat ze de energie die ze dan nog steeds hebben, wonderbaarlijk genoeg, al helemaaaaaaaaaaaaal niet kwijt kunnen? NOU?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
om mij niet tot moordneigingen te dwingen
[..]
ze kent me heel goed
[..]
steek je handen maar in mijn broek
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje streept de pannenkoeken voor WW weer door
Leuk, als je een dagje weg was en je moet nog naar huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Omdat het kut voor jullie is, maar dat het gewoon egoistisch is om de rest van de wereld ermee lastig te vallen. Zolang ik geen kinderen heb zal ik nul komma nul empathie hebben en een vinese egoist zijn qua treinvervoer.
Zou het je ongezonde levensstijl tijdens je puberteit zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Sjemig, ben al moe, het is nog niet eens zondag
Ik vind bananen lekkerquote:
Jawel, als we separate opstapplaatsen en treinen hebben kan je wel weer met de trein. Ik ben geen onmens die je je vervoer wil ontzeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, als je een dagje weg was en je moet nog naar huis.
Dan mag dat dus niet van jou?
Einde discussiequote:
Jij bent ook tot je 18e binnengehouden door je ouders?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat het kut voor jullie is, maar dat het gewoon egoistisch is om de rest van de wereld ermee lastig te vallen. Zolang ik geen kinderen heb zal ik nul komma nul empathie hebben en een vinese egoist zijn qua treinvervoer.
Ik ga nooit met de treinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel, als we separate opstapplaatsen en treinen hebben kan je wel weer met de trein. Ik ben geen onmens die je je vervoer wil ontzeggen.
ik haalde het niet in mijn hoofd om buiten lastig te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook tot je 18e binnengehouden door je ouders?.
Ik huilde gewoon niet en we hadden geen openbaar vervoer, dus altijd alles met de fiets gedaan... Daar word je een ventje van die niet huilt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja..vandaar haar bijnaam...piep!quote:
Wat neul je dan?quote:
De kat van mijn moeder heet Miepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..vandaar haar bijnaam...piep!
Erger jij je ook aan opa's en oma's in de trein ja?quote:
Oeh, die moeten een keer samen spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, ik ga gewoon op tijd weg als ik ergens op tijd moet zijn en ik afhankelijk ben van openbaar vervoerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Erger jij je ook aan opa's en oma's in de trein ja?
das natuurlijk gelul,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand die mijn posts serieus neemt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
das natuurlijk gelul,
Ik begrijp best wat WW bedoeld.
Men vind tegenwoordig dat kinderen maar alles moeten kunnen en mogen en blijkbaar hoort teringherrie maken e.d. daar gewoon bij.
Ik werd vroeger gecorrigeerd als ik anderen tot last was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |