Ach, van al die tig keren dat ik in de trein zat waar ook moeders met kinderen zaten, heb ik sporadisch last gehad van luidruchtige kinderen. Dus blijkbaar trek jij de huilbaby's aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik huilde gewoon niet en we hadden geen openbaar vervoer, dus altijd alles met de fiets gedaan... Daar word je een ventje van die niet huilt.
ja sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Iemand die mijn posts serieus neemt.
Ja hallo, ik draag bij aan de samenleving. Ik moet overal voor haasten om zoveel centen te verdienen om direct weer af te geven wegens de vergrijzing. Geen rustig leven voor deze jongeheer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon op tijd weg als ik ergens op tijd moet zijn en ik afhankelijk ben van openbaar vervoer
Dat gebeurt nog steeds hoor... tenminste in de treinen waar ik in zit danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
das natuurlijk gelul,
Ik begrijp best wat WW bedoeld.
Men vind tegenwoordig dat kinderen maar alles moeten kunnen en mogen en blijkbaar hoort teringherrie maken e.d. daar gewoon bij.
Ik werd vroeger gecorrigeerd als ik anderen tot last was
mijn zoon is echt heel lief en vrolijk, maar als hij zijn dag een keer niet heeft hoef ik niet ook nog eens aangekeken te worden door onwetende snotkoppen alsof ik de slechtste moeder van de wereld ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
das natuurlijk gelul,
Ik begrijp best wat WW bedoeld.
Men vind tegenwoordig dat kinderen maar alles moeten kunnen en mogen en blijkbaar hoort teringherrie maken e.d. daar gewoon bij.
Ik werd vroeger gecorrigeerd als ik anderen tot last was
Als ze niet huilen doen ze het wel nadat ze mijn vuile blik hebben gezien die ik hen gaf nadat ik de trein door hen heb gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, van al die tig keren dat ik in de trein zat waar ook moeders met kinderen zaten, heb ik sporadisch last gehad van luidruchtige kinderen. Dus blijkbaar trek jij de huilbaby's aan.
Dan sta je maar een uurtje eerder op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja hallo, ik draag bij aan de samenleving. Ik moet overal voor haasten om zoveel centen te verdienen om direct weer af te geven wegens de vergrijzing. Geen rustig leven voor deze jongeheer.
gewoon binnenblijven altijd met je kindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn zoon is echt heel lief en vrolijk, maar als hij zijn dag een keer niet heeft hoef ik niet ook nog eens aangekeken te worden door onwetende snotkoppen alsof ik de slechtste moeder van de wereld ben.
Hoi, vind jij ook dat bejaarden en kinderen niet met het openbaar vervoer zou mogen reizen?quote:
hoiquote:
nou in NL had/heb ik buren en die kinderen heb je dus last van van het moment dat ze opstaan tot ze naar hun nest gaan en owee als je er wat van zegtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds hoor... tenminste in de treinen waar ik in zit dan.
Lieve schat, ik moet voor mijn werk rondreizen om enquetes af te nemen. Opstaan maakt niet zoveel uit in dat geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan sta je maar een uurtje eerder op.
ah jonguh, jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon binnenblijven altijd met je kind
Wat zeg je nuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
........ Geen rustig leven voor mijn jongeheer.
ik moet niks johquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah jonguh, jij moet gewoon je bek houden
Dan zorg je maar voor een auto van de zaak, als je toch 'bijdraagt aan de samenleving' moet dat er toch wel af kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet voor mijn werk rondreizen om enquetes af te nemen. Opstaan maakt niet zoveel uit.
Freudiaanse verspreking.quote:
ik zeg net dat je iets moetquote:
quote:
en wie ben jij om dat te bepalenquote:
Nee joh, ik werk in het hoger onderwijs, die dankzij de vergrijzing nu ook al uitgekleed word.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zorg je maar voor een auto van de zaak, als je toch 'bijdraagt aan de samenleving' moet dat er toch wel af kunnen
Maar dat is wat anders dan in de trein, natuurlijk. Als je met het OV reist, weet je dat jet het risico loopt om met andere mensen in dezelfde trein te komen. En daar kan dus wel eens een kind tussenzitten dat zijn dag niet heeft. In zo'n geval zoek je of een stiltecoupé op, of je gaat eersteklas reizen, waar de kans dat je kinderen treft een stuk kleiner is... heb je op sommige momenten van de dag ook nog eens meer kans op een zitplaatsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
nou in NL had/heb ik buren en die kinderen heb je dus last van van het moment dat ze opstaan tot ze naar hun nest gaan en owee als je er wat van zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |