oe..whiskeyquote:
Nobel streven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..whiskey![]()
het enige minpunt is dat nu even een maandje alcoholvrij probeer te blijven..in ieder geval tot ik een baan heb
Blend sla ik meestal het liefst over, al heb ik wel enkele gehad die erg goed waren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:34 schreef Thornado het volgende:
Euh...een Chivas Regal, blended 12 jaar oud.
Ik ben er niet heel erg kapot van, maar ik maak de fles wel leeg
Ik heb ook liever single, maar deze fles kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn oudersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blend sla ik meestal het liefst over, al heb ik wel enkele gehad die erg goed waren.
In dat geval, drinkzequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb ook liever single, maar deze fles kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn ouders
Ik heb al een fles single malt in de startblokken staan...dus ik wil deze best snel leeg hebbenquote:
En dat is een?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb al een fles single malt in de startblokken staan...dus ik wil deze best snel leeg hebben
Niet ff in de Whiskey almanak gekeken? Welke ik trouwens nog steeds wil aanschaffenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:40 schreef Thornado het volgende:
Een Auchentoshan...ik ken hem niet, maar de naam vond ik zo uitspreekbaar cool dat ik hem moest kopen
Trustequote:
Kan je ook doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Thornado het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet ff in de Whiskey almanak gekeken? Welke ik trouwens nog steeds wil aanschaffen
[..]
Goed plan om eens aan te schaffen. Ik koop whiskey altijd op de vorm van de fles, verpakking of de coole naam
schijnbaar wil je het er wel over hebben, anders post je het niet hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Gedoe over kinderen, dat wil niemand hier weten.
Ik post het juist niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:03 schreef Thornado het volgende:
[..]
schijnbaar wil je het er wel over hebben, anders post je het niet hier
Ik denk dat wij de enige 2 zijn op 't moment, stellete luie dondersquote:
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen lichamelijk aanwezig zeker?
Dat alleen je lichaam wakker is, maar de rest nog nietquote:
Oh, jawel hoor, ik ben volledig wakker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat alleen je lichaam wakker is, maar de rest nog niet
Werklui van de ECT op de maasvlaktequote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, ik ben volledig wakker.
Wie heb je rond mogen bussen trouwens?
Leuke mensen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Werklui van de ECT op de maasvlakte
Ola, hoe is het met de Google-kinderstress?quote:
Jij teruglezer!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ola, hoe is het met de Google-kinderstress?
Er is gewoon te weinig gepost sinds gisteravond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:59 schreef L-E het volgende:
Jij teruglezer!
Houdt me flink bezig in ieder geval.
Het is stil in Singles de laatste tijd..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig gepost sinds gisteravond.
Arme jij!Niks ernstigs hoop ik?
Is dat beredeneerd vanuit jouw referentiekader of geeft peuter signalen of dat hij minder krijgt dan hij nodig heeft. (kan dus ook in gedrag zitten)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
Niet ernstig nee. Gewoon een groot verschil tussen wat een kind nodig heeft en wat hij krijgt. Daar moet je iets mee, als ouder zijnde.
Dat laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat beredeneerd vanuit jouw referentiekader of geeft peuter signalen of dat hij minder krijgt dan hij nodig heeft. (kan dus ook in gedrag zitten)
En je weet 100% zeker dat het gemis de enig mogelijke oorzaak is? Of heb jij vanuit een bestaand schuldgevoel naar peuter vooral de argumenten gezocht die passen bij dat schuldgevoel?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo daar! Lekker geslapen prinsesje?
Nee, ik weet niets 100% zeker. Wat ik zeker weet is dat hij bepaald gedrag vertoont dat voor hem afwijkend is, gedrag dat hij alleen laat zien bij de oppas. Waarom dat zo is, en wat hij dan precies mist, dat is aan mij om uit te zoeken. Het is iig duidelijk dat hij - daar - niet lekker in zijn vel zit, dus ergens gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat het gemis de enig mogelijke oorzaak is? Of heb jij vanuit een bestaand schuldgevoel naar peuter vooral de argumenten gezocht die passen bij dat schuldgevoel?
Echt een lastige situatie... hij is zo jong nog he..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik weet niets 100% zeker. Wat ik zeker weet is dat hij bepaald gedrag vertoont dat voor hem afwijkend is, gedrag dat hij alleen laat zien bij de oppas. Waarom dat zo is, en wat hij dan precies mist, dat is aan mij om uit te zoeken. Het is iig duidelijk dat hij - daar - niet lekker in zijn vel zit, dus ergens gaat er iets niet goed.
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt een lastige situatie... hij is zo jong nog he..
Mijn pm staat open he
Gaat het nogsteeds om peuter vs. oppas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!
Dat klinkt creepy.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat het nogsteeds om peuter vs. oppas?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!
Ik krijg dan MI's van arena's enzoquote:
Tjah, het klinkt misschien wat raar, maar ik zou eerder m'n eigen kind geloven dan de oppas..quote:
Killer-Peuter Vs. The Babysitterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg dan MI's van arena's enzo
Al een tijdje niet meer hequote:
quote:
Ristretto graagquote:
Dat is net als appelsap drinken ipv bier, het smaakt totaal niet meer naar koffiequote:
Appelsapquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is net als appelsap drinken ipv bier, het smaakt totaal niet meer naar koffie
Wodka voor jou dan...kom je uit rusland ofzo?quote:
Earl Grey met lavendel dan graag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Citroenthee voor Miss Princess dan?
Expected as muchquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Earl Grey met lavendel dan graag.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wodka voor jou dan...kom je uit rusland ofzo?
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv waterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, Rusland, hoe kom je erbij?
Maar dat is een goudmijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv water
Je lijkt wel een wijf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
Of nee, vanmorgen doen we green tea with rose and violet
Nee, een wodkabronquote:
Theewijvenquote:
Ssshtt! Niet verder vertellen he!quote:
Tja, allebei doorzichtig he..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv water
Lekker douchenquote:
Ineens loopt het storm bij mijn douchequote:
Euh.. I beg to differquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Theewijven
Laatst had ik er 1 hier in huis...ze begreep maar niet dat een single hetero man geen thee in huis heeft
Kereltje heeft logee's meegenomen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ineens loopt het storm bij mijn douche
Homoquote:
Ja, al zijn vriendjes willen onder de wodka-douchequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kereltje heeft logee's meegenomen?
Af en toe best lekker hoor een bakkie theequote:
Je weet maar nooit, jeugd van tegenwoordig..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, al zijn vriendjes willen onder de wodka-douche
wodka-douche?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, al zijn vriendjes willen onder de wodka-douche
Alleen Venz Hagelslag natuurlijk, anders bleven we binnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger waren we al blij als het hagelslag regende
Nope, niks gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Af en toe best lekker hoor een bakkie thee![]()
En jij hebt een kans gemist door geen thee te hebben
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger waren we al blij als het hagelslag regende
Ik ook van jouquote:
quote:
Neehee, geen puur!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hagelslag douche! Wel die pure XL Hagelslag!![]()
oh ennatuurlijk!
Die isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hagelslag douche! Wel die pure XL Hagelslag!![]()
oh ennatuurlijk!
quote:
Altijd puur mafkeesquote:
Michael Jackson leeft!quote:
quote:
Wodka wel, hagelslag niet.quote:
Wéér een reden erbij dat jij niet onder mijn douche staatquote:
Hoe lang moet het lijstje zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wéér een reden erbij dat jij niet onder mijn douche staat
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe lang moet het lijstje zijn?
Jamaar, heuj!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Reden 1 is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet slim van je. Wie haalt dan de haren uit het doucheputje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja, want je moet altijd die knoppen tunen om de meest perfecte temperatuur te pakken te krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Handig toch, handen vrij voor andere dingen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet slim van je. Wie haalt dan de haren uit het doucheputje?
Niet als je zo'n thermostaatkraan hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, want je moet altijd die knoppen tunen om de meest perfecte temperatuur te pakken te krijgen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tja, dan moet je wel gaan rukken he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik verveel me vandaag zowaar...
Gister al de auto gewassen en uitgezogen, administratie gedaan, boodschappen etc. En nu vandaag.... What to do...
Muziek opzetten dan maar
Je an mijn klusjes doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:ik verveel me vandaag zowaar...
Gister al de auto gewassen en uitgezogen, administratie gedaan, boodschappen etc. En nu vandaag.... What to do...
Muziek opzetten dan maar
Ook een top plan natuurlijk, ik kan niet vaak en lang genoeg aan mn piemel zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dan moet je wel gaan rukken he.
Dan sta je wil in de gevarenzone als je echt zo klein bent als ze zeggen.quote:
Zó klein ook weer nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan sta je wil in de gevarenzone als je echt zo klein bent als ze zeggen.
Ik heb alleen Kluts als vergelijkingsmateriaal dan. En MeMo!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zó klein ook weer niet![]()
Net zoiets als Samzz en Kluts
Maar je bent een man!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zó klein ook weer niet![]()
Net zoiets als Samzz en Kluts
Met wat blauwe verf en een wit mutsje kan ie vanavond zo meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey, je hoeft niet groot te zijn om groots te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar je bent een man!
Dat dat kan in nederland!
Of zou 'ie 't lekker vinden om ondergezeken te worden.quote:
Denk het wel, hij blijft hier terugkomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zou 'ie 't lekker vinden om ondergezeken te worden.
Overleefd?quote:
Zolang je maar niet aan je telefoon denkt als je dronken bent, vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, niks aan de hand.
Ga dadelijk weer vrolijk verder.
Hoef er ook niet voor aan mijn telefoon te denken, alleen maar aan jouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet aan je telefoon denkt als je dronken bent, vind ik het prima.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef er ook niet voor aan mijn telefoon te denken, alleen maar aan jou![]()
Maar goed dat je het zegt, even een alarm instellen.
En jij denkt dat ik klik?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chagrijn.
Even een muziekje zodat je weer vrolijker word dan maar
Begin jij ook nog evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef ArTiC het volgende:
Geef je nummer maar, dan bel ik vannacht wel
Ik ben helemaal niet chagrijnig. Ws juist omdat ik niet klikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zal wel weer niet.
Dan blijf je maar lekker chagrijnig he
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig. Ws juist omdat ik niet klik
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Maar ik ga even douchen en dan gaan we weer los.
Fijne dag allemaal
Beetje verkouden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef vencodark het volgende:
Pff, wakker worden met hoofd -en/of oogpijn is kut!
Joffiejeukneuk! Hoest ermee?quote:
Nee, ik voel me verder prima (op een beetje duizeligheid vanmorgen). Weet niet waar het vandaan komt.quote:
Nee, die moest gisteravond werken, dus was gisteravond half 10 al thuis.quote:
Misschien door de afgrijselijke muziek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren bij The Opposites geweest. Veel jailbait, leuk feestje, leuker dan ik had gedacht.
Hoewel niet gezopen heb ik toch wel hoofdpijn. Een raadsel hoe ik daar weer aan kom.
Waarom wil je dat niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:13 schreef Crashed_crush het volgende:
ff m'n ei kwijt:
Ik heb een scharrel, maar er lijken wat meer gevoelens te zijn aan beide zijden.
Maar ik wil dat helemaal niet.....
Gevoelens houd je niet tegen. Waarom wil je dat niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:13 schreef Crashed_crush het volgende:
ff m'n ei kwijt:
Ik heb een scharrel, maar er lijken wat meer gevoelens te zijn aan beide zijden.
Maar ik wil dat helemaal niet.....
Opposites is niet echt mijn stijl inderdaad, maar het viel nog reuze mee. Alleen ik versta geen hol van rap als het live is dus kan niets zeggen over hun teksten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien door de afgrijselijke muziek?
Tja, muziek luister je ook niet per definitie voor de teksten an sich.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Opposites is niet echt mijn stijl inderdaad, maar het viel nog reuze mee. Alleen ik versta geen hol van rap als het live is dus kan niets zeggen over hun teksten.
Dat klinkt bijna als codetaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:16 schreef Wicked-Game het volgende:
Time to put the needle on the record.
Wat voor muziek draai je?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet je het letterlijk opvatten... ben platen aan het draaien
Vroegah toen ik nog jong was hardcore, en zo op zijn tijd draai ik het weer. Nu noemen we het oldschool hahaquote:
Ja, daar ging ik ook vanuit. Daarom ook 'bijna'.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet je het letterlijk opvatten... ben platen aan het draaien
Ahaaa, daar ben ik nu ff te duf voor...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog jong was hardcore, en zo op zijn tijd draai ik het weer. Nu noemen we het oldschool haha
Sinds je nog wat te jong bent voor prinses.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een prinsesje? Mwah, slapen ging redelijk...
Hoe is het met u?
Had je nog een DM gestuurd, had ik het nou juist of niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds je nog wat te jong bent voor prinses.
Ja, je had het juist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Had je nog een DM gestuurd, had ik het nou juist of niet?
Er zit nog een heel verhaal achter, maar ik denk dat je dat (terecht) gemist hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ok!
Kon ook weinig anders dat iemand het wist dat Rens zou langskomen.
Tijn jongen, vertel het me eens. Ik heb honger, maar ik heb gister ook al doner gegeten. Kan ik nu weer doner eten?quote:
Broodquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijn jongen, vertel het me eens. Ik heb honger, maar ik heb gister ook al doner gegeten. Kan ik nu weer doner eten?
Dat mag jezelf wetenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brood met vlees ertussen?
Of zal ik eens een tosti maken.
Het zal hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zit nog een heel verhaal achter, maar ik denk dat je dat (terecht) gemist hebt.
'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahaaa, daar ben ik nu ff te duf voor...
MDMaastricht duurde tot 7:00.
Jup! Wat een goeie club man! Was ook echt iets voor jou geweest? Heb je morgenavond al plannen?quote:
Het had niet veel gescheeld of ik er was ook geweest maar ik heb evengoed een leuke avond op 't Maastrichtse gehad. Vrienden van mij waren ook in de Kadans, hoorde van hen ook al dat 't 'n m-mooie avond was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup! Wat een goeie club man! Was ook echt iets voor jou geweest? Heb je morgenavond al plannen?
Ah mooi man! Je had mij wel herkend, tering was een beeeetje overdressed. Maar wel supervet. Elvis en alien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of ik er was ook geweest maar ik heb evengoed een leuke avond op 't Maastrichtse gehad. Vrienden van mij waren ook in de Kadans, hoorde van hen ook al dat 't 'n m-mooie avond was.
Morgen zit stampevol, ik heb bij vrienden afgesproken, moet thuis nog wat dingen doen en ik heb nog met iemand afgesproken huiswerk te maken. Bovendien kan ik 't niet laat maken want maandag roept de wekker me om 07:00 weer.
Benieuwd of ik carnavalsvierders op weg naar huis tegenkom op weg naar kantoor maandag.
Ja, ik snap het ook niet... Het aantal tovve mensen is wat gedaald...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef Rifoki het volgende:
Wat is hier in godsnaam gebeurd?
Ooit was deze reeks met geen mogelijkheid bij te houden, als een soort ADHD-stuiterbal aan de coke. Nu kruipt het weer voorbij als een moonwalkende bejaarde schildpad.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet... Het aantal tovve mensen is wat gedaald...
L-E?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:10 schreef Rifoki het volgende:
Leuk, wil je op zaterdag aan de slag werkt Outlook, webmail en de web-based applicatie ook al niet mee. Lijkt wel of alleen fok het doet.
Een [Singles] post dan maar: ik mis haar ontzettend.![]()
Dat is om de zoveel tijd weer eens het geval. Het drukke komt wel weer terug.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef Rifoki het volgende:
Wat is hier in godsnaam gebeurd?
Ooit was deze reeks met geen mogelijkheid bij te houden, als een soort ADHD-stuiterbal aan de coke. Nu kruipt het weer voorbij als een moonwalkende bejaarde schildpad.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:21 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb met diegene die het betreft afgesproken om het en pLEin pubLiquE niet hierover te hebben, dus ik noem LEkker geen namen.
Het is een hint van boven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:10 schreef Rifoki het volgende:
Leuk, wil je op zaterdag aan de slag werkt Outlook, webmail en de web-based applicatie ook al niet mee. Lijkt wel of alleen fok het doet.
Ik denk hetzelfde. Outlook begint langzaam tekenen van leven te vertonen.quote:
Dat gaat wel een beetje ver jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
OMG ik loop net mijn saldo te checken zodat ik kan kijken hoeveel bier ik er nog van kan kopen.
Best treurig eigenlijk.
Is niet treurig, is stoer:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
OMG ik loop net mijn saldo te checken zodat ik kan kijken hoeveel bier ik er nog van kan kopen.
Best treurig eigenlijk.
Ja, maar ik _moet_ gewoon effe wat lekkers en nieuws kopen.quote:
Vakantie kan gratis. Alleen het bier op vakantie kost dan weer geld. En het eten. Dus komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:30 schreef vencodark het volgende:
Ik checkte mijn saldo om te kijken wanneer ik op vakantie kan.
Dat is uitgelopen op een zogeheten epic failquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ik _moet_ gewoon effe wat lekkers en nieuws kopen.
Hoe is het met je scherm? Is die reeds gefixt?
Ik drink geen bier dus mij kost het geen geld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vakantie kan gratis. Alleen het bier op vakantie kost dan weer geld. En het eten. Dus komt op hetzelfde neer.
waar wil je naartoe?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:30 schreef vencodark het volgende:
Ik checkte mijn saldo om te kijken wanneer ik op vakantie kan.
Ik denk zelf dat de 50 cl-blikken Gulpener Gladiator de beste tradeoff geven tussen nog te pruimen en veel alcohol voor je doekoe. (90 ct per blik, 10% alcohol) Met andere woorden het kost 18 cent per cl alcohol.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef Rifoki het volgende:
Jagermeister drinken is goedkoper. Als persoon B bier drinkt en persoon J Jagermeister zal het het eerste uur zo zijn dat persoon J veel meer uitgeeft. Echter, teken je de kosten/tijd-grafiek uit dan zie je dat na een X aantal uur de kosten voor J niet meer stijgen. Zijn lijn is al snel net zo horizontaal als hij zelf tegen die tijd terwijl persoon B dan nog steeds rechtop staat en geld uit blijft geven om uiteindelijk evengoed horizontaal te eindigen, echter op een veel hoger eindpunt.
Pure wiskunde.
Je kan zelf je speakers toch wel aansluiten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is uitgelopen op een zogeheten epic fail
Poging #1: Monteur breng defect nieuw LCD-scherm mee
Poging #2: Monteurs vervangen LCD-scherm, maar geen verbetering. Vergeten echter de speakers aan te sluiten
Poging #3: Monteur sluit speakers aan
Waar elke poging gelijk staat aan een dagdeel thuis werken
Resultaat: Niets opgeschotenM'n klacht is inherent aan het scherm
http://www.flatpanelshd.c(...)owfull&id=1264591408
Zoek op: halo
Goede keus. Ik ging er in mijn rekenvoorbeeld van uit dat je in de kroeg / club / whatsoever ging zuipen, dan zijn halveliters meestal geen optie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de 50 cl-blikken Gulpener Gladiator de beste tradeoff geven tussen nog te pruimen en veel alcohol voor je doekoe. (90 ct per blik, 10% alcohol) Met andere woorden het kost 18 cent per cl alcohol.
Nee, het ging om de interne speakersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan zelf je speakers toch wel aansluiten?
Dat weten we (vriend en ik) nog niet. Als het er maar warm is, dan zijn we al een heel end. We dachten aan Trinidad (komt hij vandaan) maar de beste reistijd is in de zomer en dan hebben we beide geen vrij.quote:
Nee, ik een kroeg/club zuipen is sowieso slecht voor je alcohol/prijs-ratio.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Goede keus. Ik ging er in mijn rekenvoorbeeld van uit dat je in de kroeg / club / whatsoever ging zuipen, dan zijn halveliters meestal geen optie.
Da's wel jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weten we (vriend en ik) nog niet. Als het er maar warm is, dan zijn we al een heel end. We dachten aan Trinidad (komt hij vandaan) maar de beste reistijd is in de zomer en dan hebben we beide geen vrij.
Goed! Gister uit eten geweest met twee excollegaatjes van dat ingenieursbureau waar ik gewerkt heb.quote:
Ja, september is de beste optie. We moeten nog eens langs het reisbureau voor informatie en inspiratie. Maar daar komt het ook nog niet zo snel van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's wel jammeren september ofzo? net nazomer?
Aah dat is gezellig dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Gister uit eten geweest met twee excollegaatjes van dat ingenieursbureau waar ik gewerkt heb.Nu net lekker een lunch achter de kiezen en lekker weekend!
En jij?
Werk nu bij een bedrijf dat software voor de zorg ontwikkeld en verkoopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah dat is gezellig dan.Waar werk je nu inmiddels?
Hier gaat het ook goed. Eind van de middag met vriend nog naar de stad en geen idee wat we vanavond verder gaan doen. Maar het gaat uitstekend verder, druk met school/stage maar dat begint ook weer lekker te lopen.
Nee... Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:51 schreef Rifoki het volgende:
Yuki, Samzz, hai. Komen jullie hier vaker?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om daar iets aan te doen, ik ben er nu. Ik zal zorgen dat je vaker komt.quote:
Dat is ook een middel.quote:
De laatste tijd niet meer. En fok werkt me nu ook tegenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:51 schreef Rifoki het volgende:
Yuki, Samzz, hai. Komen jullie hier vaker?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm thuper thanks for athking, how are you?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer. En fok werkt me nu ook tegen
How' you doin'?
Dus JIJ kunt wel wat BPM verdragen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
Jezus, ik heb me toch een ragsetje van Pet Duo gedownload, dat IK zelfs even verbaasd ben over de BPM.![]()
Zin in Awake!
Have fun!quote:
I'm thuper tooquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
I'm thuper thanks for athking, how are you?
Fok kan af en toe best fokken.
quote:
Oh, wat zijn we toch weer semi-subtiel dubbelzinnig, Rokjefokje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:03 schreef Rifoki het volgende:
[..]!
Mijn topsnelheid is 240 BPM. Daardoor komt de climax wel vrij vroeg maar dankzij een goede op- en afbouw blijft het een lekker nummertje.
8 maanden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:06 schreef vencodark het volgende:
Maar Klutske, hoelang ben je nu met Beetman?
Ooh ik gokte al bijna een jaar ofzo.quote:
Glij je al van je stoel af?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Oh, wat zijn we toch weer semi-subtiel dubbelzinnig, Rokjefokje.
Ik krijg t al de hele dag niet voor elkaar op te postenquote:
sneeuwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
You bring out the x-mas feeling in me.
* missbehavin schuift een Gauloisje rifo's kant opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:04 schreef Rifoki het volgende:
(wat is NiQuitin toch ranzig, geef me een sigaret.)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schuift een Gauloisje rifo's kant op
Ik sleep mensen graag naar the dark side.quote:
Is het zo donker in je slaapkamer dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sleep mensen graag naar the dark side.
Jij ziet het wel zitten om met een gagball in je mond aan haar Andreaskruis vast te zitten?quote:
Niks daarvan, gewoon in het volle licht, mietjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Is het zo donker in je slaapkamer dan?
Kleffe bende.quote:
Een beetje romantisch schemerlicht mag toch wel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks daarvan, gewoon in het volle licht, mietje
oh jawel hoor. Maar niet zo dat het licht uit moet voor de kleren uitgaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje romantisch schemerlicht mag toch wel?
Nou, rawr, enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet het wel zitten om met een gagball in je mond aan haar Andreaskruis vast te zitten?
Met een beetje bouwlamp kun je door de kleren heenkijken en hoef je ze niet meer uit te doen ook. Is economischer qua tijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Maar niet zo dat het licht uit moet voor de kleren uitgaan.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een beetje bouwlamp kun je door de kleren heenkijken en hoef je ze niet meer uit te doen ook. Is economischer qua tijd.
Nee, dat houdt de spanning wel tegen he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Maar niet zo dat het licht uit moet voor de kleren uitgaan.
quote:
Dan interpreteer ik je dark side maar als iets anders danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks daarvan, gewoon in het volle licht, mietje
Maar huid op huid voelt toch veel beter dan kleding op kleding?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een beetje bouwlamp kun je door de kleren heenkijken en hoef je ze niet meer uit te doen ook. Is economischer qua tijd.
Ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een echte romanticus he.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dan interpreteer ik je dark side maar als iets anders dan
Heb jij nog nooit van hygiëne gehoord?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar huid op huid voelt toch veel beter dan kleding op kleding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |