oe..whiskeyquote:
Nobel streven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..whiskey![]()
het enige minpunt is dat nu even een maandje alcoholvrij probeer te blijven..in ieder geval tot ik een baan heb
Blend sla ik meestal het liefst over, al heb ik wel enkele gehad die erg goed waren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:34 schreef Thornado het volgende:
Euh...een Chivas Regal, blended 12 jaar oud.
Ik ben er niet heel erg kapot van, maar ik maak de fles wel leeg
Ik heb ook liever single, maar deze fles kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn oudersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blend sla ik meestal het liefst over, al heb ik wel enkele gehad die erg goed waren.
In dat geval, drinkzequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb ook liever single, maar deze fles kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn ouders
Ik heb al een fles single malt in de startblokken staan...dus ik wil deze best snel leeg hebbenquote:
En dat is een?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb al een fles single malt in de startblokken staan...dus ik wil deze best snel leeg hebben
Niet ff in de Whiskey almanak gekeken? Welke ik trouwens nog steeds wil aanschaffenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:40 schreef Thornado het volgende:
Een Auchentoshan...ik ken hem niet, maar de naam vond ik zo uitspreekbaar cool dat ik hem moest kopen
Trustequote:
Kan je ook doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Thornado het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet ff in de Whiskey almanak gekeken? Welke ik trouwens nog steeds wil aanschaffen
[..]
Goed plan om eens aan te schaffen. Ik koop whiskey altijd op de vorm van de fles, verpakking of de coole naam
schijnbaar wil je het er wel over hebben, anders post je het niet hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Gedoe over kinderen, dat wil niemand hier weten.
Ik post het juist niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:03 schreef Thornado het volgende:
[..]
schijnbaar wil je het er wel over hebben, anders post je het niet hier
Ik denk dat wij de enige 2 zijn op 't moment, stellete luie dondersquote:
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen lichamelijk aanwezig zeker?
Dat alleen je lichaam wakker is, maar de rest nog nietquote:
Oh, jawel hoor, ik ben volledig wakker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat alleen je lichaam wakker is, maar de rest nog niet
Werklui van de ECT op de maasvlaktequote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, ik ben volledig wakker.
Wie heb je rond mogen bussen trouwens?
Leuke mensen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Werklui van de ECT op de maasvlakte
Ola, hoe is het met de Google-kinderstress?quote:
Jij teruglezer!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ola, hoe is het met de Google-kinderstress?
Er is gewoon te weinig gepost sinds gisteravond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:59 schreef L-E het volgende:
Jij teruglezer!
Houdt me flink bezig in ieder geval.
Het is stil in Singles de laatste tijd..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig gepost sinds gisteravond.
Arme jij!Niks ernstigs hoop ik?
Is dat beredeneerd vanuit jouw referentiekader of geeft peuter signalen of dat hij minder krijgt dan hij nodig heeft. (kan dus ook in gedrag zitten)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
Niet ernstig nee. Gewoon een groot verschil tussen wat een kind nodig heeft en wat hij krijgt. Daar moet je iets mee, als ouder zijnde.
Dat laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat beredeneerd vanuit jouw referentiekader of geeft peuter signalen of dat hij minder krijgt dan hij nodig heeft. (kan dus ook in gedrag zitten)
En je weet 100% zeker dat het gemis de enig mogelijke oorzaak is? Of heb jij vanuit een bestaand schuldgevoel naar peuter vooral de argumenten gezocht die passen bij dat schuldgevoel?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo daar! Lekker geslapen prinsesje?
Nee, ik weet niets 100% zeker. Wat ik zeker weet is dat hij bepaald gedrag vertoont dat voor hem afwijkend is, gedrag dat hij alleen laat zien bij de oppas. Waarom dat zo is, en wat hij dan precies mist, dat is aan mij om uit te zoeken. Het is iig duidelijk dat hij - daar - niet lekker in zijn vel zit, dus ergens gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat het gemis de enig mogelijke oorzaak is? Of heb jij vanuit een bestaand schuldgevoel naar peuter vooral de argumenten gezocht die passen bij dat schuldgevoel?
Echt een lastige situatie... hij is zo jong nog he..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik weet niets 100% zeker. Wat ik zeker weet is dat hij bepaald gedrag vertoont dat voor hem afwijkend is, gedrag dat hij alleen laat zien bij de oppas. Waarom dat zo is, en wat hij dan precies mist, dat is aan mij om uit te zoeken. Het is iig duidelijk dat hij - daar - niet lekker in zijn vel zit, dus ergens gaat er iets niet goed.
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt een lastige situatie... hij is zo jong nog he..
Mijn pm staat open he
Gaat het nogsteeds om peuter vs. oppas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!
Dat klinkt creepy.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat het nogsteeds om peuter vs. oppas?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!
Ik krijg dan MI's van arena's enzoquote:
Tjah, het klinkt misschien wat raar, maar ik zou eerder m'n eigen kind geloven dan de oppas..quote:
Killer-Peuter Vs. The Babysitterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg dan MI's van arena's enzo
Al een tijdje niet meer hequote:
quote:
Ristretto graagquote:
Dat is net als appelsap drinken ipv bier, het smaakt totaal niet meer naar koffiequote:
Appelsapquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is net als appelsap drinken ipv bier, het smaakt totaal niet meer naar koffie
Wodka voor jou dan...kom je uit rusland ofzo?quote:
Earl Grey met lavendel dan graag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Citroenthee voor Miss Princess dan?
Expected as muchquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Earl Grey met lavendel dan graag.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wodka voor jou dan...kom je uit rusland ofzo?
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv waterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, Rusland, hoe kom je erbij?
Maar dat is een goudmijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv water
Je lijkt wel een wijf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
Of nee, vanmorgen doen we green tea with rose and violet
Nee, een wodkabronquote:
Theewijvenquote:
Ssshtt! Niet verder vertellen he!quote:
Tja, allebei doorzichtig he..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv water
Lekker douchenquote:
Ineens loopt het storm bij mijn douchequote:
Euh.. I beg to differquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Theewijven
Laatst had ik er 1 hier in huis...ze begreep maar niet dat een single hetero man geen thee in huis heeft
Kereltje heeft logee's meegenomen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ineens loopt het storm bij mijn douche
Homoquote:
Ja, al zijn vriendjes willen onder de wodka-douchequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kereltje heeft logee's meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |