Is dat beredeneerd vanuit jouw referentiekader of geeft peuter signalen of dat hij minder krijgt dan hij nodig heeft. (kan dus ook in gedrag zitten)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
Niet ernstig nee. Gewoon een groot verschil tussen wat een kind nodig heeft en wat hij krijgt. Daar moet je iets mee, als ouder zijnde.
Dat laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat beredeneerd vanuit jouw referentiekader of geeft peuter signalen of dat hij minder krijgt dan hij nodig heeft. (kan dus ook in gedrag zitten)
En je weet 100% zeker dat het gemis de enig mogelijke oorzaak is? Of heb jij vanuit een bestaand schuldgevoel naar peuter vooral de argumenten gezocht die passen bij dat schuldgevoel?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo daar! Lekker geslapen prinsesje?
Nee, ik weet niets 100% zeker. Wat ik zeker weet is dat hij bepaald gedrag vertoont dat voor hem afwijkend is, gedrag dat hij alleen laat zien bij de oppas. Waarom dat zo is, en wat hij dan precies mist, dat is aan mij om uit te zoeken. Het is iig duidelijk dat hij - daar - niet lekker in zijn vel zit, dus ergens gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat het gemis de enig mogelijke oorzaak is? Of heb jij vanuit een bestaand schuldgevoel naar peuter vooral de argumenten gezocht die passen bij dat schuldgevoel?
Echt een lastige situatie... hij is zo jong nog he..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik weet niets 100% zeker. Wat ik zeker weet is dat hij bepaald gedrag vertoont dat voor hem afwijkend is, gedrag dat hij alleen laat zien bij de oppas. Waarom dat zo is, en wat hij dan precies mist, dat is aan mij om uit te zoeken. Het is iig duidelijk dat hij - daar - niet lekker in zijn vel zit, dus ergens gaat er iets niet goed.
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt een lastige situatie... hij is zo jong nog he..
Mijn pm staat open he
Gaat het nogsteeds om peuter vs. oppas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!
Dat klinkt creepy.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat het nogsteeds om peuter vs. oppas?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk er dan ook truffel, want je hebt al zeven minuten een PM! Tijd is geld, chop chop!
Ik krijg dan MI's van arena's enzoquote:
Tjah, het klinkt misschien wat raar, maar ik zou eerder m'n eigen kind geloven dan de oppas..quote:
Killer-Peuter Vs. The Babysitterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg dan MI's van arena's enzo
Al een tijdje niet meer hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |