oe..whiskeyquote:
Nobel streven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..whiskey![]()
het enige minpunt is dat nu even een maandje alcoholvrij probeer te blijven..in ieder geval tot ik een baan heb
Blend sla ik meestal het liefst over, al heb ik wel enkele gehad die erg goed waren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:34 schreef Thornado het volgende:
Euh...een Chivas Regal, blended 12 jaar oud.
Ik ben er niet heel erg kapot van, maar ik maak de fles wel leeg
Ik heb ook liever single, maar deze fles kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn oudersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blend sla ik meestal het liefst over, al heb ik wel enkele gehad die erg goed waren.
In dat geval, drinkzequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb ook liever single, maar deze fles kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn ouders
Ik heb al een fles single malt in de startblokken staan...dus ik wil deze best snel leeg hebbenquote:
En dat is een?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb al een fles single malt in de startblokken staan...dus ik wil deze best snel leeg hebben
Niet ff in de Whiskey almanak gekeken? Welke ik trouwens nog steeds wil aanschaffenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:40 schreef Thornado het volgende:
Een Auchentoshan...ik ken hem niet, maar de naam vond ik zo uitspreekbaar cool dat ik hem moest kopen
Trustequote:
Kan je ook doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Thornado het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet ff in de Whiskey almanak gekeken? Welke ik trouwens nog steeds wil aanschaffen
[..]
Goed plan om eens aan te schaffen. Ik koop whiskey altijd op de vorm van de fles, verpakking of de coole naam
schijnbaar wil je het er wel over hebben, anders post je het niet hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Gedoe over kinderen, dat wil niemand hier weten.
Ik post het juist niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:03 schreef Thornado het volgende:
[..]
schijnbaar wil je het er wel over hebben, anders post je het niet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |