Ristretto graagquote:
Dat is net als appelsap drinken ipv bier, het smaakt totaal niet meer naar koffiequote:
Appelsapquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is net als appelsap drinken ipv bier, het smaakt totaal niet meer naar koffie
Wodka voor jou dan...kom je uit rusland ofzo?quote:
Earl Grey met lavendel dan graag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Citroenthee voor Miss Princess dan?
Expected as muchquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Earl Grey met lavendel dan graag.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wodka voor jou dan...kom je uit rusland ofzo?
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv waterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, Rusland, hoe kom je erbij?
Maar dat is een goudmijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv water
Je lijkt wel een wijf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
Of nee, vanmorgen doen we green tea with rose and violet
Nee, een wodkabronquote:
Theewijvenquote:
Ssshtt! Niet verder vertellen he!quote:
Tja, allebei doorzichtig he..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...volgens mij komt er bij jou wodka uit de kraan ipv water
Lekker douchenquote:
Ineens loopt het storm bij mijn douchequote:
Euh.. I beg to differquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Theewijven
Laatst had ik er 1 hier in huis...ze begreep maar niet dat een single hetero man geen thee in huis heeft
Kereltje heeft logee's meegenomen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ineens loopt het storm bij mijn douche
Homoquote:
Ja, al zijn vriendjes willen onder de wodka-douchequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kereltje heeft logee's meegenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |