Is niet treurig, is stoer:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
OMG ik loop net mijn saldo te checken zodat ik kan kijken hoeveel bier ik er nog van kan kopen.
Best treurig eigenlijk.
Ja, maar ik _moet_ gewoon effe wat lekkers en nieuws kopen.quote:
Vakantie kan gratis. Alleen het bier op vakantie kost dan weer geld. En het eten. Dus komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:30 schreef vencodark het volgende:
Ik checkte mijn saldo om te kijken wanneer ik op vakantie kan.
Dat is uitgelopen op een zogeheten epic failquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ik _moet_ gewoon effe wat lekkers en nieuws kopen.
Hoe is het met je scherm? Is die reeds gefixt?
Ik drink geen bier dus mij kost het geen geld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vakantie kan gratis. Alleen het bier op vakantie kost dan weer geld. En het eten. Dus komt op hetzelfde neer.
waar wil je naartoe?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:30 schreef vencodark het volgende:
Ik checkte mijn saldo om te kijken wanneer ik op vakantie kan.
Ik denk zelf dat de 50 cl-blikken Gulpener Gladiator de beste tradeoff geven tussen nog te pruimen en veel alcohol voor je doekoe. (90 ct per blik, 10% alcohol) Met andere woorden het kost 18 cent per cl alcohol.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef Rifoki het volgende:
Jagermeister drinken is goedkoper. Als persoon B bier drinkt en persoon J Jagermeister zal het het eerste uur zo zijn dat persoon J veel meer uitgeeft. Echter, teken je de kosten/tijd-grafiek uit dan zie je dat na een X aantal uur de kosten voor J niet meer stijgen. Zijn lijn is al snel net zo horizontaal als hij zelf tegen die tijd terwijl persoon B dan nog steeds rechtop staat en geld uit blijft geven om uiteindelijk evengoed horizontaal te eindigen, echter op een veel hoger eindpunt.
Pure wiskunde.
Je kan zelf je speakers toch wel aansluiten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is uitgelopen op een zogeheten epic fail
Poging #1: Monteur breng defect nieuw LCD-scherm mee
Poging #2: Monteurs vervangen LCD-scherm, maar geen verbetering. Vergeten echter de speakers aan te sluiten
Poging #3: Monteur sluit speakers aan
Waar elke poging gelijk staat aan een dagdeel thuis werken
Resultaat: Niets opgeschotenM'n klacht is inherent aan het scherm
http://www.flatpanelshd.c(...)owfull&id=1264591408
Zoek op: halo
Goede keus. Ik ging er in mijn rekenvoorbeeld van uit dat je in de kroeg / club / whatsoever ging zuipen, dan zijn halveliters meestal geen optie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de 50 cl-blikken Gulpener Gladiator de beste tradeoff geven tussen nog te pruimen en veel alcohol voor je doekoe. (90 ct per blik, 10% alcohol) Met andere woorden het kost 18 cent per cl alcohol.
Nee, het ging om de interne speakersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan zelf je speakers toch wel aansluiten?
Dat weten we (vriend en ik) nog niet. Als het er maar warm is, dan zijn we al een heel end. We dachten aan Trinidad (komt hij vandaan) maar de beste reistijd is in de zomer en dan hebben we beide geen vrij.quote:
Nee, ik een kroeg/club zuipen is sowieso slecht voor je alcohol/prijs-ratio.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Goede keus. Ik ging er in mijn rekenvoorbeeld van uit dat je in de kroeg / club / whatsoever ging zuipen, dan zijn halveliters meestal geen optie.
Da's wel jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weten we (vriend en ik) nog niet. Als het er maar warm is, dan zijn we al een heel end. We dachten aan Trinidad (komt hij vandaan) maar de beste reistijd is in de zomer en dan hebben we beide geen vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |