Dat mag jezelf wetenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brood met vlees ertussen?
Of zal ik eens een tosti maken.
Het zal hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zit nog een heel verhaal achter, maar ik denk dat je dat (terecht) gemist hebt.
'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahaaa, daar ben ik nu ff te duf voor...
MDMaastricht duurde tot 7:00.
Jup! Wat een goeie club man! Was ook echt iets voor jou geweest? Heb je morgenavond al plannen?quote:
Het had niet veel gescheeld of ik er was ook geweest maar ik heb evengoed een leuke avond op 't Maastrichtse gehad. Vrienden van mij waren ook in de Kadans, hoorde van hen ook al dat 't 'n m-mooie avond was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup! Wat een goeie club man! Was ook echt iets voor jou geweest? Heb je morgenavond al plannen?
Ah mooi man! Je had mij wel herkend, tering was een beeeetje overdressed. Maar wel supervet. Elvis en alien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of ik er was ook geweest maar ik heb evengoed een leuke avond op 't Maastrichtse gehad. Vrienden van mij waren ook in de Kadans, hoorde van hen ook al dat 't 'n m-mooie avond was.
Morgen zit stampevol, ik heb bij vrienden afgesproken, moet thuis nog wat dingen doen en ik heb nog met iemand afgesproken huiswerk te maken. Bovendien kan ik 't niet laat maken want maandag roept de wekker me om 07:00 weer.
Benieuwd of ik carnavalsvierders op weg naar huis tegenkom op weg naar kantoor maandag.
Ja, ik snap het ook niet... Het aantal tovve mensen is wat gedaald...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef Rifoki het volgende:
Wat is hier in godsnaam gebeurd?
Ooit was deze reeks met geen mogelijkheid bij te houden, als een soort ADHD-stuiterbal aan de coke. Nu kruipt het weer voorbij als een moonwalkende bejaarde schildpad.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet... Het aantal tovve mensen is wat gedaald...
L-E?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:10 schreef Rifoki het volgende:
Leuk, wil je op zaterdag aan de slag werkt Outlook, webmail en de web-based applicatie ook al niet mee. Lijkt wel of alleen fok het doet.
Een [Singles] post dan maar: ik mis haar ontzettend.![]()
Dat is om de zoveel tijd weer eens het geval. Het drukke komt wel weer terug.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef Rifoki het volgende:
Wat is hier in godsnaam gebeurd?
Ooit was deze reeks met geen mogelijkheid bij te houden, als een soort ADHD-stuiterbal aan de coke. Nu kruipt het weer voorbij als een moonwalkende bejaarde schildpad.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:21 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb met diegene die het betreft afgesproken om het en pLEin pubLiquE niet hierover te hebben, dus ik noem LEkker geen namen.
Het is een hint van boven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:10 schreef Rifoki het volgende:
Leuk, wil je op zaterdag aan de slag werkt Outlook, webmail en de web-based applicatie ook al niet mee. Lijkt wel of alleen fok het doet.
Ik denk hetzelfde. Outlook begint langzaam tekenen van leven te vertonen.quote:
Dat gaat wel een beetje ver jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
OMG ik loop net mijn saldo te checken zodat ik kan kijken hoeveel bier ik er nog van kan kopen.
Best treurig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |