Zolang je maar niet aan je telefoon denkt als je dronken bent, vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, niks aan de hand.
Ga dadelijk weer vrolijk verder.
Hoef er ook niet voor aan mijn telefoon te denken, alleen maar aan jouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet aan je telefoon denkt als je dronken bent, vind ik het prima.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef er ook niet voor aan mijn telefoon te denken, alleen maar aan jou![]()
Maar goed dat je het zegt, even een alarm instellen.
En jij denkt dat ik klik?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chagrijn.
Even een muziekje zodat je weer vrolijker word dan maar
Begin jij ook nog evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef ArTiC het volgende:
Geef je nummer maar, dan bel ik vannacht wel
Ik ben helemaal niet chagrijnig. Ws juist omdat ik niet klikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zal wel weer niet.
Dan blijf je maar lekker chagrijnig he
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig. Ws juist omdat ik niet klik
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Maar ik ga even douchen en dan gaan we weer los.
Fijne dag allemaal
Beetje verkouden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef vencodark het volgende:
Pff, wakker worden met hoofd -en/of oogpijn is kut!
Joffiejeukneuk! Hoest ermee?quote:
Nee, ik voel me verder prima (op een beetje duizeligheid vanmorgen). Weet niet waar het vandaan komt.quote:
Nee, die moest gisteravond werken, dus was gisteravond half 10 al thuis.quote:
Misschien door de afgrijselijke muziek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren bij The Opposites geweest. Veel jailbait, leuk feestje, leuker dan ik had gedacht.
Hoewel niet gezopen heb ik toch wel hoofdpijn. Een raadsel hoe ik daar weer aan kom.
Waarom wil je dat niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:13 schreef Crashed_crush het volgende:
ff m'n ei kwijt:
Ik heb een scharrel, maar er lijken wat meer gevoelens te zijn aan beide zijden.
Maar ik wil dat helemaal niet.....
Gevoelens houd je niet tegen. Waarom wil je dat niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:13 schreef Crashed_crush het volgende:
ff m'n ei kwijt:
Ik heb een scharrel, maar er lijken wat meer gevoelens te zijn aan beide zijden.
Maar ik wil dat helemaal niet.....
Opposites is niet echt mijn stijl inderdaad, maar het viel nog reuze mee. Alleen ik versta geen hol van rap als het live is dus kan niets zeggen over hun teksten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien door de afgrijselijke muziek?
Tja, muziek luister je ook niet per definitie voor de teksten an sich.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Opposites is niet echt mijn stijl inderdaad, maar het viel nog reuze mee. Alleen ik versta geen hol van rap als het live is dus kan niets zeggen over hun teksten.
Dat klinkt bijna als codetaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:16 schreef Wicked-Game het volgende:
Time to put the needle on the record.
Wat voor muziek draai je?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet je het letterlijk opvatten... ben platen aan het draaien
Vroegah toen ik nog jong was hardcore, en zo op zijn tijd draai ik het weer. Nu noemen we het oldschool hahaquote:
Ja, daar ging ik ook vanuit. Daarom ook 'bijna'.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet je het letterlijk opvatten... ben platen aan het draaien
Ahaaa, daar ben ik nu ff te duf voor...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog jong was hardcore, en zo op zijn tijd draai ik het weer. Nu noemen we het oldschool haha
Sinds je nog wat te jong bent voor prinses.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een prinsesje? Mwah, slapen ging redelijk...
Hoe is het met u?
Had je nog een DM gestuurd, had ik het nou juist of niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds je nog wat te jong bent voor prinses.
Ja, je had het juist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Had je nog een DM gestuurd, had ik het nou juist of niet?
Er zit nog een heel verhaal achter, maar ik denk dat je dat (terecht) gemist hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ok!
Kon ook weinig anders dat iemand het wist dat Rens zou langskomen.
Tijn jongen, vertel het me eens. Ik heb honger, maar ik heb gister ook al doner gegeten. Kan ik nu weer doner eten?quote:
Broodquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijn jongen, vertel het me eens. Ik heb honger, maar ik heb gister ook al doner gegeten. Kan ik nu weer doner eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |