Zolang je maar niet aan je telefoon denkt als je dronken bent, vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, niks aan de hand.
Ga dadelijk weer vrolijk verder.
Hoef er ook niet voor aan mijn telefoon te denken, alleen maar aan jouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet aan je telefoon denkt als je dronken bent, vind ik het prima.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef er ook niet voor aan mijn telefoon te denken, alleen maar aan jou![]()
Maar goed dat je het zegt, even een alarm instellen.
En jij denkt dat ik klik?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chagrijn.
Even een muziekje zodat je weer vrolijker word dan maar
Begin jij ook nog evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef ArTiC het volgende:
Geef je nummer maar, dan bel ik vannacht wel
Ik ben helemaal niet chagrijnig. Ws juist omdat ik niet klikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zal wel weer niet.
Dan blijf je maar lekker chagrijnig he
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig. Ws juist omdat ik niet klik
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Maar ik ga even douchen en dan gaan we weer los.
Fijne dag allemaal
Beetje verkouden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef vencodark het volgende:
Pff, wakker worden met hoofd -en/of oogpijn is kut!
Joffiejeukneuk! Hoest ermee?quote:
Nee, ik voel me verder prima (op een beetje duizeligheid vanmorgen). Weet niet waar het vandaan komt.quote:
Nee, die moest gisteravond werken, dus was gisteravond half 10 al thuis.quote:
Misschien door de afgrijselijke muziek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren bij The Opposites geweest. Veel jailbait, leuk feestje, leuker dan ik had gedacht.
Hoewel niet gezopen heb ik toch wel hoofdpijn. Een raadsel hoe ik daar weer aan kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |