Je weet maar nooit, jeugd van tegenwoordig..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, al zijn vriendjes willen onder de wodka-douche
wodka-douche?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, al zijn vriendjes willen onder de wodka-douche
Alleen Venz Hagelslag natuurlijk, anders bleven we binnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger waren we al blij als het hagelslag regende
Nope, niks gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Af en toe best lekker hoor een bakkie thee![]()
En jij hebt een kans gemist door geen thee te hebben
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger waren we al blij als het hagelslag regende
Ik ook van jouquote:
quote:
Neehee, geen puur!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hagelslag douche! Wel die pure XL Hagelslag!![]()
oh ennatuurlijk!
Die isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hagelslag douche! Wel die pure XL Hagelslag!![]()
oh ennatuurlijk!
quote:
Altijd puur mafkeesquote:
Michael Jackson leeft!quote:
quote:
Wodka wel, hagelslag niet.quote:
Wéér een reden erbij dat jij niet onder mijn douche staatquote:
Hoe lang moet het lijstje zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wéér een reden erbij dat jij niet onder mijn douche staat
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe lang moet het lijstje zijn?
Jamaar, heuj!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Reden 1 is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet slim van je. Wie haalt dan de haren uit het doucheputje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja, want je moet altijd die knoppen tunen om de meest perfecte temperatuur te pakken te krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Handig toch, handen vrij voor andere dingen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet slim van je. Wie haalt dan de haren uit het doucheputje?
Niet als je zo'n thermostaatkraan hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, want je moet altijd die knoppen tunen om de meest perfecte temperatuur te pakken te krijgen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tja, dan moet je wel gaan rukken he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik verveel me vandaag zowaar...
Gister al de auto gewassen en uitgezogen, administratie gedaan, boodschappen etc. En nu vandaag.... What to do...
Muziek opzetten dan maar
Je an mijn klusjes doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:ik verveel me vandaag zowaar...
Gister al de auto gewassen en uitgezogen, administratie gedaan, boodschappen etc. En nu vandaag.... What to do...
Muziek opzetten dan maar
Ook een top plan natuurlijk, ik kan niet vaak en lang genoeg aan mn piemel zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dan moet je wel gaan rukken he.
Dan sta je wil in de gevarenzone als je echt zo klein bent als ze zeggen.quote:
Zó klein ook weer nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan sta je wil in de gevarenzone als je echt zo klein bent als ze zeggen.
Ik heb alleen Kluts als vergelijkingsmateriaal dan. En MeMo!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zó klein ook weer niet![]()
Net zoiets als Samzz en Kluts
Maar je bent een man!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zó klein ook weer niet![]()
Net zoiets als Samzz en Kluts
Met wat blauwe verf en een wit mutsje kan ie vanavond zo meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey, je hoeft niet groot te zijn om groots te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar je bent een man!
Dat dat kan in nederland!
Of zou 'ie 't lekker vinden om ondergezeken te worden.quote:
Denk het wel, hij blijft hier terugkomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zou 'ie 't lekker vinden om ondergezeken te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |