sneeuwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
You bring out the x-mas feeling in me.
* missbehavin schuift een Gauloisje rifo's kant opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:04 schreef Rifoki het volgende:
(wat is NiQuitin toch ranzig, geef me een sigaret.)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schuift een Gauloisje rifo's kant op
Ik sleep mensen graag naar the dark side.quote:
Is het zo donker in je slaapkamer dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sleep mensen graag naar the dark side.
Jij ziet het wel zitten om met een gagball in je mond aan haar Andreaskruis vast te zitten?quote:
Niks daarvan, gewoon in het volle licht, mietjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Is het zo donker in je slaapkamer dan?
Kleffe bende.quote:
Een beetje romantisch schemerlicht mag toch wel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks daarvan, gewoon in het volle licht, mietje
oh jawel hoor. Maar niet zo dat het licht uit moet voor de kleren uitgaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje romantisch schemerlicht mag toch wel?
Nou, rawr, enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet het wel zitten om met een gagball in je mond aan haar Andreaskruis vast te zitten?
Met een beetje bouwlamp kun je door de kleren heenkijken en hoef je ze niet meer uit te doen ook. Is economischer qua tijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Maar niet zo dat het licht uit moet voor de kleren uitgaan.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een beetje bouwlamp kun je door de kleren heenkijken en hoef je ze niet meer uit te doen ook. Is economischer qua tijd.
Nee, dat houdt de spanning wel tegen he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Maar niet zo dat het licht uit moet voor de kleren uitgaan.
quote:
Dan interpreteer ik je dark side maar als iets anders danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks daarvan, gewoon in het volle licht, mietje
Maar huid op huid voelt toch veel beter dan kleding op kleding?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een beetje bouwlamp kun je door de kleren heenkijken en hoef je ze niet meer uit te doen ook. Is economischer qua tijd.
Ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een echte romanticus he.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dan interpreteer ik je dark side maar als iets anders dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |