ga janken, er zijn ergere dingen in hetl evenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Domme sukkel. Rot op met je lapo gehunt
chill kerel. je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Domme sukkel. Rot op met je lapo gehunt
Bedankt dat je elke post van mij beoordeelt. Hopelijk krijg ik een goed cijfer aan het einde van de avond.quote:
een 10tjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je elke post van mij beoordeelt. Hopelijk krijg ik een goed cijfer aan het einde van de avond.
http://www.echtegratisrin(...)9-frank-de-boer.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Elusive het volgende:
heeft iemand dat .wavje nog van frank die zegt "JAAAAAAEEEEH JE HEBT NIEUWE EMAAAIL"
wie had dat vroeger niet als email notifier op windows 95
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.echtegratisrin(...)9-frank-de-boer.html
thx, leuk voor de op de phonequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.echtegratisrin(...)9-frank-de-boer.html
Van De Boog is overal de schuld vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
vd Boog krijgt wordt de schuld in de schoenen geschoven door JD
gaat gebeuren hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh Twente morgen voor PSV alZie je meteen of ze punten verliezen zonder Douglas...
quote:'Hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij et..'
En terecht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Halcon het volgende:
Het gaat natuurlijk de hele uitzending over El Hamdaoui![]()
dat rode kaarten wil krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Excellent, en hopelijk ontvangen ze in Amsterdam een gemotiveerd AZ...
Durf je het niet in je eentje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we allemaal deze mailen?
quote:El Hamdaoui is een topspeler, ok, hij heeft een vormdip maar hij wordt onredelijk behandeld. Frank de Farmer speelt het ook verkeerd, want El Hamdaoui wordt sowieso al genadeloos aangepakt door de suppporters. Frank the Farmer heeft heeft hem nu nog impopulairder gemaakt.
Onredelijk, want hij is echt de beste voetballer van de selectie, mits in vorm. Laten we ook niet vergeten dat hij al 19 doelpunten heeft gemaakt voor Ajax. Ik gooi het niet graag op discriminatie, maar ik denk dat men hun Marokkanen aversie nu (onterecht) projecteert op de Moun.²
Is dat de redaktie van VI?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde even zijn mening geven, dawastquote:
Wow, zien we daar ook een jonge Emile?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand heeft daar behoefte aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij wilde even zijn mening geven, dawast
Ik vind meningen wel leuk op een forumquote:
De keeper is Joop Niezen, oud hoofdredakteurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kees Jansma en Schelvis zitten daaronder. En boven blijkbaar Hugo Borst...
Ik vind de regels van een forum wel belangrijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind meningen wel leuk op een forum
Volgens mij bedoelde hij het ook zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht even iets anders toen hij vingertje zei
http://sigaarsnor.blogspo(...)ne-van-der-gijp.html Dat ging hierom mocht je het gemist hebbenquote:
Donequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mathijsen misschien...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Op dit moment zijn Heitinga en Mathijsen beter...
Hij blijft leukquote:
Vind het nu eerlijk gezegd bijzonder matigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef poiuytr het volgende:
Waarom verveelt dit programma echt nooit?
Nog even afwachten...vaak knallen ze nog het laatste kwartier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Vind het nu eerlijk gezegd bijzonder matig
Ligt ook wel een beetje aan de gastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Vind het nu eerlijk gezegd bijzonder matig
Zag je die opbouw? Tot de 16 kon Zwolle vrij doorlopen, dat heeft er ook wel mee te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Maakt Sneijder zo'n goal, dan gaat die de hele wereld over...
Moet je zo de Jupiler league gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Ik let even niet op (was eventjes vertyfte saai) en mis een prachtige doelpunt? YT iemand?
Even? Dat was 10 minuten geleden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Ik let even niet op (was eventjes vertyfte saai) en mis een prachtige doelpunt? YT iemand?
valt wel mee.quote:
Het is ook niet normaal, maar het gebeurd tegenwoordig gewoon.. vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
Gijpik volg 'm ff niet. Dat is NIET normaal.
Dat zegt ie ook niet. Het is niet normaal, maar het komt voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
Gijpik volg 'm ff niet. Dat is NIET normaal.
Dat was de dummy uitleg voor Geneequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Steengeyl het volgende:
Cruiif-imitatie? Winnen, gelijk, verliezen.
Spellingverneukerquote:
Saai ook , komt niks interessants uit, alleen maar cliches en straatje schoonvegenquote:
Ach misschien kan ik gewoon eerder genieten van een uitzending. Dus ik ga er niet tegenin en ben gewoon blij dat mijn tv avond eerder geslaagd is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Saai ook , komt niks interessants uit, alleen maar cliches en straatje schoonvegen
Ben het helemaal met je eens, saaie gast is dat zeg. Snap niet dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Onbegrijpelijk.quote:
Past beter bij Studio Voetbal naar mijn mening.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, saaie gast is dat zeg. Snap niet dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Onbegrijpelijk.
En ik begrijp niet dat mensen het verhaal over de 4e man na 5x nog helemaal geweldig vonden. (Gijp zijn lach blijft aanstekelijk dus vervelend werd het niet) Dus opzich zie ik wel meerdere punten waarover meningen verdeeld zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, saaie gast is dat zeg. Snap niet dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Onbegrijpelijk.
Emile heeft meer verstand van buitenlands voetbal dan heel studio sport en VI bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Grasmaaier had wat wit stimuleringsmiddelen tot zich genomen. Vervolgens was het veld binnen een kwartier gemaaid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een veld bij Volendam.
Een biljartlaken.
Nee, helemaal niet. Hij is gewoon niet zo naïef, kijkt niet meer overal van op. Is wat anders.quote:
QFTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Emile heeft meer verstand van buitenlands voetbal dan heel studio sport en VI bij elkaar.
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Past beter bij Studio Voetbal naar mijn mening.
Nederlanders.. zeikvolk.. ergeren zich overal aan. Meer ga ik niet zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik begrijp niet dat mensen het verhaal over de 4e man na 5x nog helemaal geweldig vonden. (Gijp zijn lach blijft aanstekelijk dus vervelend werd het niet) Dus opzich zie ik wel meerdere punten waarover meningen verdeeld zijn.
Maakt hem niet minder saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Emile heeft meer verstand van buitenlands voetbal dan heel studio sport en VI bij elkaar.
Vrij matig... wtf deed die Jan Pekel (of hoe heet ie?) in Godsnaam in de uitzending... welk nieuws is er geweest dan? Je kunt wel verstand van voetbal hebben, maar of je ook iets toevoegt is een ander ding.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
al met al weer een vermakelijke aflevering van VI
Maar daar houdt zijn kennis ook gelijk op. VI is ook meer op de eredivisie gericht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Eenskijken het volgende:
Emile heeft verstand van italiaans voetbal dus hij is altijd welkom
Wat een geblaat inderdaad, laat 'm lekker thuisblijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Saai ook , komt niks interessants uit, alleen maar cliches en straatje schoonvegen
Jan Reker.. en jij kwam altijd met die zeikberichten over Tijl Beckand aanzetten.. dat hij niks van voetbal zou weten etc.. ga toch weg manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrij matig... wtf deed die Jan Pekel (of hoe heet ie?) in Godsnaam in de uitzending... welk nieuws is er geweest dan? Je kunt wel verstand van voetbal hebben, maar of je ook iets toevoegt is een ander ding.
Jan Pekel? Roflquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrij matig... wtf deed die Jan Pekel (of hoe heet ie?) in Godsnaam in de uitzending... welk nieuws is er geweest dan? Je kunt wel verstand van voetbal hebben, maar of je ook iets toevoegt is een ander ding.
4.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Jan Pekel? Rofl![]()
Je kent Jan Reker toch wel?
edit: amg, gnilrednoz was 3 seconden eerder
Wil je klappen ofzo? Ik ga toch niet in VI zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jan Reker.. en jij kwam altijd met die zeikberichten over Tijl Beckand aanzetten.. dat hij niks van voetbal zou weten etc.. ga toch weg manje weet zelf ook niks, flapdrol
Thanks, dacht dat 't buitenlandse competitie was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je zo de Jupiler league gaan kijken.
Maar je hebt gelijk, gelukkig blijkt Jan Pegel wel verstand van voetbal te hebben. Echter had Tijl dat niet, maar humor en personality had hij ook niet, dus blijft het een ongeschikte gast.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jan Reker.. en jij kwam altijd met die zeikberichten over Tijl Beckand aanzetten.. dat hij niks van voetbal zou weten etc.. ga toch weg manje weet zelf ook niks, flapdrol
Bring it!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wil je klappen ofzo? Ik ga toch niet in VI zitten.
Zelfs als ik uitgenodigd wordt door VI, ga ik er niet zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Bring it!Zou je overigens wel moeten doen, kan ik je in nieuwsberichten op de fp afzeiken
Ik vind Tijl juist wel humor en personality hebben. Meer dan die Emile Schelvis bijv.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, gelukkig blijkt Jan Pegel wel verstand van voetbal te hebben. Echter had Tijl dat niet, maar humor en personality had hij ook niet, dus blijft het een ongeschikte gast.
Verstandig. Ik kan goed mensen afzeiken namelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Zelfs als ik uitgenodigd wordt door VI, ga ik er niet zitten.
Jammer...Petertje bij VI zou wel een bazenuitzending opleveren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik vind Tijl juist wel humor en personality hebben.
Ey fu, ik lach jou net zo hard uit hoor, geepiequote:
Een van de meest rare post die ik de afgelopen tijd heb gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ey fu, ik lach jou net zo hard uit hoor, geepieKan je wel gaan doen alsof ik er geen kijk op heb maar ook al vindt het gros hier Tijl een mongool, ik blijf bij mijn mening. En mijn mening is de juiste mening natuurlijk, anders is het mijn mening niet
Ik geloof ook niet in gelul als "kwestie van smaak". Ik heb goede smaak, en als je iets wat ik vet vind niet vet vindt heb jij dat blijkbaar niet
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat Tijl vet is en verder slaat jouw post nergens op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ey fu, ik lach jou net zo hard uit hoor, geepieKan je wel gaan doen alsof ik er geen kijk op heb maar ook al vindt het gros hier Tijl een mongool, ik blijf bij mijn mening. En mijn mening is de juiste mening natuurlijk, anders is het mijn mening niet
Ik geloof ook niet in gelul als "kwestie van smaak". Ik heb goede smaak, en als je iets wat ik vet vind niet vet vindt heb jij dat blijkbaar niet
Dit dacht ik ook bij het lezen van zijn post.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de meest rare post die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Je bent aan de drugs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ik heb geen zin om de nieuwe John van Lottum te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer...Petertje bij VI zou wel een bazenuitzending opleveren.
Dit slaat inderdaad nergens op, maar ook ik vind Tijl best een toffe kerel ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Dat is aardig wat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoge kijkcijfers voor een vrijdag uitzending
2028
VOETBAL INTERNATIONAL
3,6 7,5 549.000
VI is toch altijd carnaval?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is aardig wat.
Vooral op carnavalvrijdag
JiJ bEnT zEkEr BaAzSzquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:43 schreef gnilrednoz het volgende:
nee joh, helemaal niet raar. ik ben gewoon een baas, accepteer het
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef pberends het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)bc8ba1ba1656a68be9ad
Hansie gisteren in De Jakhalzen.
Vervelende blaag die el Hamdaoui. Zit nu VI te kijken en een open deur, maar wel raar dat Ajax hem heeft gekocht.quote:
Ook in de eerste zin over z'n vader beginnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef pberends het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)bc8ba1ba1656a68be9ad
Hansie gisteren in De Jakhalzen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook in de eerste zin over z'n vader beginnen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal afhankelijk van waar je woont. Maar persoonlijk lijkt mij er ook weinig aan en ik zal er al zeker niet op een maandagavond vanuit Utrecht voor reizen.quote:
Mij lijkt het wel grappig. Heb weleens in het publiek gezeten overigens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal afhankelijk van waar je woont. Maar persoonlijk lijkt mij er ook weinig aan en ik zal er al zeker niet op een maandagavond vanuit Utrecht voor reizen.
Ach, laat gaan. Ik kan er wel om lachen, een speler die een keer 'terugslaat'. Ook die opmerking dat Johan aan hem mocht snuffelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef DrDentz het volgende:
Die teksten van Leonardo over Johan, dat kan toch niet.
Johan haalt ook weleens onder de gordel uit. Johan kon er ook wel om lachen. Leonardo probeert Derksen belachelijk te maken, maar maakt vooral zichzelf belachelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef DrDentz het volgende:
Die teksten van Leonardo over Johan, dat kan toch niet.
Dat heeft natuurlijk weinig te maken met zijn uitspraken over Johan. Leonardo is gewoon een vervelende blaag. Als hij het dan op het veld laat zien, is daar mee te leven, maar als de prestaties op het veld uitblijven dan is zo iemand niet meer in de selectie te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef DrDentz het volgende:
Al met al goed dat hij uit de selectie is gezet. Erg not dun van hem om zich zo uit te laten over Johan.
Dat is wel debiel eigenlijk. Lijkt me heel sterk dat dat de voornaamste reden is om Leonardo uit de selectie te gooien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef DrDentz het volgende:
Dat heeft alles te maken met zijn uitspraken over Johan. Meneer Van As heeft persoonlijk ingegrepen.
Natuurlijk gaat het daar niet om. Door bepaalde uitspraken zorgde hij voor onrust binnen de spelersgroep. Wat hij over Derksen heeft gezegd is niet zo ruluvant.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel debiel eigenlijk. Lijkt me heel sterk dat dat de voornaamste reden is om Leonardo uit de selectie te gooien.
Niet als hij nog een voorwaardelijke straf uitzat na zijn 100e rel. Het lijkt mij niet onlogisch dat ze hem de laatste keer hebben laten beloven de komende tijd niet negatief in het nieuws te komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel debiel eigenlijk. Lijkt me heel sterk dat dat de voornaamste reden is om Leonardo uit de selectie te gooien.
Dat is mijn punt ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het daar niet om. Door bepaalde uitspraken zorgde hij voor onrust binnen de spelersgroep. Wat hij over Derksen heeft gezegd is niet zo ruluvant.
heb ie daar een foto van ?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:52 schreef Symer het volgende:
Hopelijk komt de kar vol Johan Derksens tijdens de carnavalsoptocht in Oudewater ook nog even aan bod.
Ik niet, maar de 6 Derksens hebben bij Johan aangeklopt om te vragen of ze op de foto mochten. Hopelijk hebben ze die vanavond.quote:
We gaan het wel zien vanavond hoop ik !!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik niet, maar de 6 Derksens hebben bij Johan aangeklopt om te vragen of ze op de foto mochten. Hopelijk hebben ze die vanavond.
Ben benieuwd hoe zo'n chagrijnige kop Derksen trekt
Populistisch geblaat weer van hansie. Zal de amusementswaarde wel een flinke boost gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Kraay Jr. miste Johan Derksen als kiespijn
Hansie Kraay Jr. heeft Johan Derksen niet heel erg gemist en dat steekt hij niet onder stoelen of banken.
Dit vertelde de presentator na het bekend worden van zijn terugkeer in het populaire programma.
Hansie: "Ik heb bij dat programma echt genoten van pure, eerlijke tv. Ja is ja. Nee, is nee. Oneens is oneens. En oneens is wel heel erg leuk in dit programma! Met die man die naast me zit, ik ben heel even zijn naam kwijt, met die snor... Met hem ben ik het vaak oneens en daar kan hij heel goed tegen."
Hansie vervolgt: "Die man met die geverfde haren kan best leuk presenteren. René is superleuk. Ik heb René gemist. Ik heb Wilfred Genee niet gemist. En ik heb Johan Derksen al helemaal niet gemist
Filmpje![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)pijn__.html?sn=prive
Ah, de Italie-kenner. Die Pirlo is anders niet mis....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:06 schreef DeTolk het volgende:
USB stick is al 2 of 3 jaar oud geloof ik.
Emiel Schelevis vanavond. Nou, hiephoi
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:
Volgende week maandag keert Hansie terug?
14de!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:
Volgende week maandag keert Hansie terug?
Inderdaad. Even het publiek weer in de waan laten dat Hansie en Johan knallende ruzie hebben en elkaar niet kunnen luchten of zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Populistisch geblaat weer van hansie. Zal de amusementswaarde wel een flinke boost geven
Natuurlijk cultiveren ze die ruzies, maar toch blijft het een zeer vermakelijk toneelstukje.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Even het publiek weer in de waan laten dat Hansie en Johan knallende ruzie hebben en elkaar niet kunnen luchten of zien.
Met zaalvoetbal?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als ze vanavond dat filmpje van Emile laten zien.
Bij DWDD laten ze toch ook filmpjes van VI zien?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Mag niet van Jack, publieke omroep heeft daar de rechten op.
thanks, nog niet gezienquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het begint nog lekker samenvattinkje kijken, http://footycast.com/vide(...)vs-manchester-united
is toch heerlijk man.
Das altijd zo grappig bij VI, dan doen ze bij een filmpje "Bron: Youtube" alsof dat hen dan de rechten geeft om het uit te zendenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Mag niet van Jack, publieke omroep heeft daar de rechten op.
Ja of de bron is YouTube van een één of andere buitenlandse zender, gooien ze er net als vrijdag een groot Sport1 logo op. Wist niet dat Sport 1 in zulke k* uitzond.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Das altijd zo grappig bij VI, dan doen ze bij een filmpje "Bron: Youtube" alsof dat hen dan de rechten geeft om het uit te zenden![]()
.
Same here, slap bandjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef wdn het volgende:
It is just another manic monday
Doe mij de Bangles versie maar
De Bengeltjes zien ook veel beter uitquote:
GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Man uit publiek probeert "The Föhn" na te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |