Mathijsen misschien...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Op dit moment zijn Heitinga en Mathijsen beter...
Hij blijft leukquote:
Vind het nu eerlijk gezegd bijzonder matigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef poiuytr het volgende:
Waarom verveelt dit programma echt nooit?
Nog even afwachten...vaak knallen ze nog het laatste kwartier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Vind het nu eerlijk gezegd bijzonder matig
Ligt ook wel een beetje aan de gastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Vind het nu eerlijk gezegd bijzonder matig
Zag je die opbouw? Tot de 16 kon Zwolle vrij doorlopen, dat heeft er ook wel mee te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Maakt Sneijder zo'n goal, dan gaat die de hele wereld over...
Moet je zo de Jupiler league gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Ik let even niet op (was eventjes vertyfte saai) en mis een prachtige doelpunt? YT iemand?
Even? Dat was 10 minuten geleden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Ik let even niet op (was eventjes vertyfte saai) en mis een prachtige doelpunt? YT iemand?
valt wel mee.quote:
Het is ook niet normaal, maar het gebeurd tegenwoordig gewoon.. vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
Gijpik volg 'm ff niet. Dat is NIET normaal.
Dat zegt ie ook niet. Het is niet normaal, maar het komt voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
Gijpik volg 'm ff niet. Dat is NIET normaal.
Dat was de dummy uitleg voor Geneequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Steengeyl het volgende:
Cruiif-imitatie? Winnen, gelijk, verliezen.
Spellingverneukerquote:
Saai ook , komt niks interessants uit, alleen maar cliches en straatje schoonvegenquote:
Ach misschien kan ik gewoon eerder genieten van een uitzending. Dus ik ga er niet tegenin en ben gewoon blij dat mijn tv avond eerder geslaagd is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Saai ook , komt niks interessants uit, alleen maar cliches en straatje schoonvegen
Ben het helemaal met je eens, saaie gast is dat zeg. Snap niet dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Onbegrijpelijk.quote:
Past beter bij Studio Voetbal naar mijn mening.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, saaie gast is dat zeg. Snap niet dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Onbegrijpelijk.
En ik begrijp niet dat mensen het verhaal over de 4e man na 5x nog helemaal geweldig vonden. (Gijp zijn lach blijft aanstekelijk dus vervelend werd het niet) Dus opzich zie ik wel meerdere punten waarover meningen verdeeld zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, saaie gast is dat zeg. Snap niet dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Onbegrijpelijk.
Emile heeft meer verstand van buitenlands voetbal dan heel studio sport en VI bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Grasmaaier had wat wit stimuleringsmiddelen tot zich genomen. Vervolgens was het veld binnen een kwartier gemaaid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een veld bij Volendam.
Een biljartlaken.
Nee, helemaal niet. Hij is gewoon niet zo naïef, kijkt niet meer overal van op. Is wat anders.quote:
QFTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Emile heeft meer verstand van buitenlands voetbal dan heel studio sport en VI bij elkaar.
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Past beter bij Studio Voetbal naar mijn mening.
Nederlanders.. zeikvolk.. ergeren zich overal aan. Meer ga ik niet zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik begrijp niet dat mensen het verhaal over de 4e man na 5x nog helemaal geweldig vonden. (Gijp zijn lach blijft aanstekelijk dus vervelend werd het niet) Dus opzich zie ik wel meerdere punten waarover meningen verdeeld zijn.
Maakt hem niet minder saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Emile heeft meer verstand van buitenlands voetbal dan heel studio sport en VI bij elkaar.
Vrij matig... wtf deed die Jan Pekel (of hoe heet ie?) in Godsnaam in de uitzending... welk nieuws is er geweest dan? Je kunt wel verstand van voetbal hebben, maar of je ook iets toevoegt is een ander ding.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
al met al weer een vermakelijke aflevering van VI
Maar daar houdt zijn kennis ook gelijk op. VI is ook meer op de eredivisie gericht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Eenskijken het volgende:
Emile heeft verstand van italiaans voetbal dus hij is altijd welkom
Wat een geblaat inderdaad, laat 'm lekker thuisblijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Saai ook , komt niks interessants uit, alleen maar cliches en straatje schoonvegen
Jan Reker.. en jij kwam altijd met die zeikberichten over Tijl Beckand aanzetten.. dat hij niks van voetbal zou weten etc.. ga toch weg manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrij matig... wtf deed die Jan Pekel (of hoe heet ie?) in Godsnaam in de uitzending... welk nieuws is er geweest dan? Je kunt wel verstand van voetbal hebben, maar of je ook iets toevoegt is een ander ding.
Jan Pekel? Roflquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrij matig... wtf deed die Jan Pekel (of hoe heet ie?) in Godsnaam in de uitzending... welk nieuws is er geweest dan? Je kunt wel verstand van voetbal hebben, maar of je ook iets toevoegt is een ander ding.
4.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Jan Pekel? Rofl![]()
Je kent Jan Reker toch wel?
edit: amg, gnilrednoz was 3 seconden eerder
Wil je klappen ofzo? Ik ga toch niet in VI zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jan Reker.. en jij kwam altijd met die zeikberichten over Tijl Beckand aanzetten.. dat hij niks van voetbal zou weten etc.. ga toch weg manje weet zelf ook niks, flapdrol
Thanks, dacht dat 't buitenlandse competitie was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je zo de Jupiler league gaan kijken.
Maar je hebt gelijk, gelukkig blijkt Jan Pegel wel verstand van voetbal te hebben. Echter had Tijl dat niet, maar humor en personality had hij ook niet, dus blijft het een ongeschikte gast.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jan Reker.. en jij kwam altijd met die zeikberichten over Tijl Beckand aanzetten.. dat hij niks van voetbal zou weten etc.. ga toch weg manje weet zelf ook niks, flapdrol
Bring it!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wil je klappen ofzo? Ik ga toch niet in VI zitten.
Zelfs als ik uitgenodigd wordt door VI, ga ik er niet zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Bring it!Zou je overigens wel moeten doen, kan ik je in nieuwsberichten op de fp afzeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |