Dat is mijn punt ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het daar niet om. Door bepaalde uitspraken zorgde hij voor onrust binnen de spelersgroep. Wat hij over Derksen heeft gezegd is niet zo ruluvant.
heb ie daar een foto van ?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:52 schreef Symer het volgende:
Hopelijk komt de kar vol Johan Derksens tijdens de carnavalsoptocht in Oudewater ook nog even aan bod.
Ik niet, maar de 6 Derksens hebben bij Johan aangeklopt om te vragen of ze op de foto mochten. Hopelijk hebben ze die vanavond.quote:
We gaan het wel zien vanavond hoop ik !!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik niet, maar de 6 Derksens hebben bij Johan aangeklopt om te vragen of ze op de foto mochten. Hopelijk hebben ze die vanavond.
Ben benieuwd hoe zo'n chagrijnige kop Derksen trekt
Populistisch geblaat weer van hansie. Zal de amusementswaarde wel een flinke boost gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Kraay Jr. miste Johan Derksen als kiespijn
Hansie Kraay Jr. heeft Johan Derksen niet heel erg gemist en dat steekt hij niet onder stoelen of banken.
Dit vertelde de presentator na het bekend worden van zijn terugkeer in het populaire programma.
Hansie: "Ik heb bij dat programma echt genoten van pure, eerlijke tv. Ja is ja. Nee, is nee. Oneens is oneens. En oneens is wel heel erg leuk in dit programma! Met die man die naast me zit, ik ben heel even zijn naam kwijt, met die snor... Met hem ben ik het vaak oneens en daar kan hij heel goed tegen."
Hansie vervolgt: "Die man met die geverfde haren kan best leuk presenteren. René is superleuk. Ik heb René gemist. Ik heb Wilfred Genee niet gemist. En ik heb Johan Derksen al helemaal niet gemist
Filmpje![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)pijn__.html?sn=prive
Ah, de Italie-kenner. Die Pirlo is anders niet mis....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:06 schreef DeTolk het volgende:
USB stick is al 2 of 3 jaar oud geloof ik.
Emiel Schelevis vanavond. Nou, hiephoi
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:
Volgende week maandag keert Hansie terug?
14de!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:
Volgende week maandag keert Hansie terug?
Inderdaad. Even het publiek weer in de waan laten dat Hansie en Johan knallende ruzie hebben en elkaar niet kunnen luchten of zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Populistisch geblaat weer van hansie. Zal de amusementswaarde wel een flinke boost geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |