Ik vind Tijl juist wel humor en personality hebben. Meer dan die Emile Schelvis bijv.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, gelukkig blijkt Jan Pegel wel verstand van voetbal te hebben. Echter had Tijl dat niet, maar humor en personality had hij ook niet, dus blijft het een ongeschikte gast.
Verstandig. Ik kan goed mensen afzeiken namelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Zelfs als ik uitgenodigd wordt door VI, ga ik er niet zitten.
Jammer...Petertje bij VI zou wel een bazenuitzending opleveren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik vind Tijl juist wel humor en personality hebben.
Ey fu, ik lach jou net zo hard uit hoor, geepiequote:
Een van de meest rare post die ik de afgelopen tijd heb gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ey fu, ik lach jou net zo hard uit hoor, geepieKan je wel gaan doen alsof ik er geen kijk op heb maar ook al vindt het gros hier Tijl een mongool, ik blijf bij mijn mening. En mijn mening is de juiste mening natuurlijk, anders is het mijn mening niet
Ik geloof ook niet in gelul als "kwestie van smaak". Ik heb goede smaak, en als je iets wat ik vet vind niet vet vindt heb jij dat blijkbaar niet
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat Tijl vet is en verder slaat jouw post nergens op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ey fu, ik lach jou net zo hard uit hoor, geepieKan je wel gaan doen alsof ik er geen kijk op heb maar ook al vindt het gros hier Tijl een mongool, ik blijf bij mijn mening. En mijn mening is de juiste mening natuurlijk, anders is het mijn mening niet
Ik geloof ook niet in gelul als "kwestie van smaak". Ik heb goede smaak, en als je iets wat ik vet vind niet vet vindt heb jij dat blijkbaar niet
Dit dacht ik ook bij het lezen van zijn post.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de meest rare post die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Je bent aan de drugs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ik heb geen zin om de nieuwe John van Lottum te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer...Petertje bij VI zou wel een bazenuitzending opleveren.
Dit slaat inderdaad nergens op, maar ook ik vind Tijl best een toffe kerel ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Dat is aardig wat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoge kijkcijfers voor een vrijdag uitzending
2028
VOETBAL INTERNATIONAL
3,6 7,5 549.000
VI is toch altijd carnaval?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is aardig wat.
Vooral op carnavalvrijdag
JiJ bEnT zEkEr BaAzSzquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:43 schreef gnilrednoz het volgende:
nee joh, helemaal niet raar. ik ben gewoon een baas, accepteer het
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef pberends het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)bc8ba1ba1656a68be9ad
Hansie gisteren in De Jakhalzen.
Vervelende blaag die el Hamdaoui. Zit nu VI te kijken en een open deur, maar wel raar dat Ajax hem heeft gekocht.quote:
Ook in de eerste zin over z'n vader beginnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef pberends het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)bc8ba1ba1656a68be9ad
Hansie gisteren in De Jakhalzen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook in de eerste zin over z'n vader beginnen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal afhankelijk van waar je woont. Maar persoonlijk lijkt mij er ook weinig aan en ik zal er al zeker niet op een maandagavond vanuit Utrecht voor reizen.quote:
Mij lijkt het wel grappig. Heb weleens in het publiek gezeten overigens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal afhankelijk van waar je woont. Maar persoonlijk lijkt mij er ook weinig aan en ik zal er al zeker niet op een maandagavond vanuit Utrecht voor reizen.
Ach, laat gaan. Ik kan er wel om lachen, een speler die een keer 'terugslaat'. Ook die opmerking dat Johan aan hem mocht snuffelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef DrDentz het volgende:
Die teksten van Leonardo over Johan, dat kan toch niet.
Johan haalt ook weleens onder de gordel uit. Johan kon er ook wel om lachen. Leonardo probeert Derksen belachelijk te maken, maar maakt vooral zichzelf belachelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef DrDentz het volgende:
Die teksten van Leonardo over Johan, dat kan toch niet.
Dat heeft natuurlijk weinig te maken met zijn uitspraken over Johan. Leonardo is gewoon een vervelende blaag. Als hij het dan op het veld laat zien, is daar mee te leven, maar als de prestaties op het veld uitblijven dan is zo iemand niet meer in de selectie te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef DrDentz het volgende:
Al met al goed dat hij uit de selectie is gezet. Erg not dun van hem om zich zo uit te laten over Johan.
Dat is wel debiel eigenlijk. Lijkt me heel sterk dat dat de voornaamste reden is om Leonardo uit de selectie te gooien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef DrDentz het volgende:
Dat heeft alles te maken met zijn uitspraken over Johan. Meneer Van As heeft persoonlijk ingegrepen.
Natuurlijk gaat het daar niet om. Door bepaalde uitspraken zorgde hij voor onrust binnen de spelersgroep. Wat hij over Derksen heeft gezegd is niet zo ruluvant.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel debiel eigenlijk. Lijkt me heel sterk dat dat de voornaamste reden is om Leonardo uit de selectie te gooien.
Niet als hij nog een voorwaardelijke straf uitzat na zijn 100e rel. Het lijkt mij niet onlogisch dat ze hem de laatste keer hebben laten beloven de komende tijd niet negatief in het nieuws te komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel debiel eigenlijk. Lijkt me heel sterk dat dat de voornaamste reden is om Leonardo uit de selectie te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |