Ja, het moet Patrick zijn. Al vind ik het wel stom dat ik nog 1 of 2 keer op Art heb gestemd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef marcodej het volgende:
Ik ga huilen en met mn knuistjes op de grond slaan als Art de Mol is.
Nee, het is gewoon Patrick, wat ik vanaf aflevering 1 al verkondig.
Die was erquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Fireblast het volgende:
Ik miste de "Trust Nobody" in het begin van de aflevering bij de groepsfoto?
Ja ik zei zelf Trust Nobody, maar ik was verrast dat het niet kwam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Fireblast het volgende:
Ik miste de "Trust Nobody" in het begin van de aflevering bij de groepsfoto?
Weet je het zeker?quote:
Neehoor, heb net nog het begin van de aflevering tot de titel in beeld kwam ("Helderziend") teruggekeken, maar toen was die trust nobody nog niet geweest, en normaal komt ie daar altijd vóór bij de groepsfoto.quote:
Anna zat toch op Art? Die is eruit gegaan, dus dat is dan wel weer verdacht .quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Fireblast het volgende:
Wel raar eigenlijk dat Art zo onwijs verdacht loopt te doen en alsnog niemand van de kandidaten op hem zit (toch?). In dat opzicht zou het dan wel weer een goede mol zijn, maar om naar te kijken is het gewoon bagger.....
Door de montage zit ik op Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:27 schreef Grumpey het volgende:
Eigenlijk wijst alles op Art, behalve de montage. Patrick is de enige die het net zo bagger doet, en die zich gedraagdt als een mol zich normaal gedraagdt. Door de montage zit ik op Patrick, maar Art heeft zijn gedrag, zijn geld opbrengst, en diverse hints mee.
Zowel Jan als Anna zat op Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna zat toch op Art? Die is eruit gegaan, dus dat is dan wel weer verdacht .
Ja, maar aan de andere kant, als je te goed je best doet haal je dus volop geld binnen. En dat gebeurde. Het is heel moeilijk om uit die opdracht iets op te maken, omdat de mol moest inschatten hoe goed de tegenstander het doet. En ja, bij Karin en Soundos verwacht je niet dat ze de halve wereldbol meenemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef MrManiak het volgende:
Zoals beloofd:
Aftermath na opdracht 1
Het stuk in de kerk is natuurlijk wel erg verdacht. "Je mag niet liegen in de kerk...", aldus Art die ook meteen de vraag der vragen stelt aan Karin. "Ben jij de Mol?" Karin zegt 'nee', maar Art onthoudt zich van een antwoord. Dat ligt wel heel erg voor de hand. Maar zou er nog iets anders te vinden zijn? Ja. 'De Mol neemt contact met je op'. Ken je dat zinnetje nog? Mooi. Het hoeft niet per se alleen met de envelop te maken te hebben. Karin zocht contact met Art, ze wilde even praten.
Nationaliteitenopdracht
Ik heb hard zitten denken wat voor ultiem gemol je hier kan doen. Toen schoot het me te binnen: júist fanatiek zijn. Des te meer toeristen je bij elkaar kan sprokkelen, des te meer mensen van het andere team er voor kunnen zorgen dat de buitenlander wordt afgekeurd. Dubbele nationaliteiten mochten namelijk niet. Karin was bloedfanatiek en had uit zowat ieder land wel een nationaliteit. Zo werd de complete groep van Art en Patrick waardeloos.
Waar ik onder andere aan dacht.
ja of juist niet, als je jezelf niet verdacht wil maken.. ze zorgt er wel voor dat in ieder geval 1 vraag fout is. en volgens mij deed art er alles aan om de anderen hem te laten verdenken, zodat ze een rood scherm krijgen. ervan uitgaand dat hij het niet is, weet hij maar 1 ding zeker, dat een stem op hem verkeerd is. dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat 'executie' en ze gisteren Art een paar keer verbeterde. Toen hij een fout antwoord op een vraag gaf, maar ook toen hij foute informatie aan de anderen gaf. Een mol zou denken 'laat gaan'.
Maar een mol gaat toch niet het goede antwoord geven (Executie) terwijl 1600 euro op het spel staat en voor de rest niemand in de buurt van het antwoord zit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja of juist niet, als je jezelf niet verdacht wil maken.. ze zorgt er wel voor dat in ieder geval 1 vraag fout is. en volgens mij deed art er alles aan om de anderen hem te laten verdenken, zodat ze een rood scherm krijgen. ervan uitgaand dat hij het niet is, weet hij maar 1 ding zeker, dat een stem op hem verkeerd is. dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.
Ik snap deze logica echt niet. Er zitten drie kandidaten in die zo'n beetje alles naar de sodemieter helpen dat ze moeten doen, en je kiest voor de vierde die het wel goede dingen doet 'omdat ze zichzelf niet verdacht wil maken'? Dat is nog waardelozer dan zo in your face mollen als Art doet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja of juist niet, als je jezelf niet verdacht wil maken.. ze zorgt er wel voor dat in ieder geval 1 vraag fout is. en volgens mij deed art er alles aan om de anderen hem te laten verdenken, zodat ze een rood scherm krijgen. ervan uitgaand dat hij het niet is, weet hij maar 1 ding zeker, dat een stem op hem verkeerd is. dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.
Dit. En daarbij was de informatie over 20 jaar (leeftijd van de koffieboom) ook niet gelogen maar verkeerd geïnstrueerd door de gids volgens mij. Hij zei "na 20 jaar kapt men de boom, dus na 16/17 jaar.." beetje verwarrend dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik snap deze logica echt niet. Er zitten drie kandidaten in die zo'n beetje alles naar de sodemieter helpen dat ze moeten doen, en je kiest voor de vierde die het wel goede dingen doet 'omdat ze zichzelf niet verdacht wil maken'? Dat is nog waardelozer dan zo in your face mollen als Art doet.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Fireblast het volgende:
Stiekem hoop ik dat het Soundos is en dat ze allemaal hele sneaky dingen heeft vepest wat ze gewoon niet lieten zien.
Nou ja, en blijf maar eens in leven als je omgehakt bentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit. En daarbij was de informatie over 20 jaar (leeftijd van de koffieboom) ook niet gelogen maar verkeerd geïnstrueerd door de gids volgens mij. Hij zei "na 20 jaar kapt men de boom, dus na 16/17 jaar.." beetje verwarrend dus.
Hoe is het met je kind trouwensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef -J-D- het volgende:
Dan ben ik jaloers op Art. Had liever gehad dat Anna op mij zat.
Heeft iemand die letters op een rijtje? En hoeveel letters moeten er dan nog komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef themole het volgende:
Begin die TestTheorie nu wel eng goed te vinden. Alleen hoe je het einde moet interpreteren is onduidelijk. Stel Soundos(vraag 20) is de winnaar dan zou het logisch zijn dat Patrick de mol is en Art de afvaller van aflevering 11(Verliezer). Zo is er ook nog iets te zeggen voor Soundos als Patrick de winnaar is.
Helaas lijken de Roodshow hints erg te lijken op 'Mol heet Art', de andere mogelijkheid is 'Moltheater'(Zou dan naar Patrick kunnen verwijzen) vanmiddag zullen we zien wat de volgende letter is. Vooropig blijf ik lekker in mijn Patrick tunnel zitten. Al blijf ik er soms aan twijfelen, maar ik vind de andere kandidaten of te opvallend mol zijn. Of juist te veel geld in de pot brengen.
Heel goed en lief!quote:
Ten eerstequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heeft iemand die letters op een rijtje? En hoeveel letters moeten er dan nog komen?
ik had precies het zelfde gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.
Nu doe je net of die theorie alle andere ideeën over de identiteit van de Mol wegblaast. Het is en blijft een theorie die - expres - op het eind vaag is..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook heeft ze tijdens de biechten en uitleg enorme pretlichtjes in haar ogen. Maar ja, ik heb de waterdichte theorie tegen hè.
quote:100311 Back to the Future about 3 hours ago via TweetDeck
ja klopt! maar het moet toch wel raar lopen als Karin er niet in de 10e uitgaat. zoals ze op haar stoel zat met het rode scherm in de vooruitblik.... Ik vrees met grote vrezen. En daarna blijft het vaag inderdaad. voor mijzelf kan ik alleen bijna niet meer volhouden dat Karin de mol is. ook al zijn er wel aanwijzingen voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu doe je net of die theorie alle andere ideeën over de identiteit van de Mol wegblaast. Het is en blijft een theorie die - expres - op het eind vaag is..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Fireblast het volgende:
Stiekem hoop ik dat het Soundos is en dat ze allemaal hele sneaky dingen heeft vepest wat ze gewoon niet lieten zien.
Heb je mijn pb van gisteren gelezen?quote:
als dan vervolgens helemaal niemand meer denkt dat jij de mol bent, dan is het het misschien waard? wat ik begrijp na een paar jaar kijken, is dat een mol elk spel wel iets doet om te zorgen dat er minder binnen komt dan mogelijk. en dat deed ze ook. ook laten mollen gewoon dingen gaan als er toch al minder binnen lijkt te komen, dan laten ze de anderen gewoon het werk doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar een mol gaat toch niet het goede antwoord geven (Executie) terwijl 1600 euro op het spel staat en voor de rest niemand in de buurt van het antwoord zit?
hoezo, een goede mol weet toch onbekend te blijven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik snap deze logica echt niet. Er zitten drie kandidaten in die zo'n beetje alles naar de sodemieter helpen dat ze moeten doen, en je kiest voor de vierde die het wel goede dingen doet 'omdat ze zichzelf niet verdacht wil maken'? Dat is nog waardelozer dan zo in your face mollen als Art doet.
nee hoor, ik wist gelijk toen ze het doorgaf, dat het fout was. op 2 manieren fout, de leeftijd EN dat de plant te groot wordt. art probeerde 3 keer een fout antwoord te geven. als hij de mol is, is ie wel een hele slechte, dat ligt er al sinds aflevering 1 dik bovenop. en het lijkt mij niet dat de programmaleiding iemand overdreven obvious laat mollen, zodat dan iedereen denkt, dat is zo duidelijk, kan hem nooit zijn.quote:Dit. En daarbij was de informatie over 20 jaar (leeftijd van de koffieboom) ook niet gelogen maar verkeerd geïnstrueerd door de gids volgens mij. Hij zei "na 20 jaar kapt men de boom, dus na 16/17 jaar.." beetje verwarrend dus.
Ja, maar niet door goede dingen te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef okiokinl het volgende:
[..]
hoezo, een goede mol weet toch onbekend te blijven?
ja maar een mol kan denken, ik wil dat bijvoorbeeld 2 vragen fout gaan en dan is mn doel bereikt. dan kan ze verder zoiets doen als ze deed, om buiten schot te blijven. en om art zeer verdacht te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar niet door goede dingen te doen.
Een goede mol weet de boel te verpesten én onbekend te blijven.
Als ze voor executie waren gegaan was er het maximale aantal geld binnen gekomen. Niks gedaan om minder geld binnen te halen dus, het was alles of niets. Het werd niets, maar dat kwam hoofdzakelijk door Pepijn, en een beetje door Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef okiokinl het volgende:
[..]
als dan vervolgens helemaal niemand meer denkt dat jij de mol bent, dan is het het misschien waard? wat ik begrijp na een paar jaar kijken, is dat een mol elk spel wel iets doet om te zorgen dat er minder binnen komt dan mogelijk. en dat deed ze ook. ook laten mollen gewoon dingen gaan als er toch al minder binnen lijkt te komen, dan laten ze de anderen gewoon het werk doen.
Deze theorie klopt niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:23 schreef themole het volgende:
[..]
Ten eerste
Tien jokers
Aannemen
Rooksignalen
Eerst vragen
En dan
Oh, oh, oh, oh, oh
Half aanbod
THEATERMOL
MOL HEET ART
Dus M&L moeten nog komen.
Deze theorie is wel van iemand anders. bron
Vorig jaar was een kandidaat ziek geworden(Manuel), die moest gewoon het spel verlaten. Als iemand gewond raakt zal hij waarschijnlijk ook wel stoppen met het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef isildur1 het volgende:
Hoe zit 't nou met kandidaten die gewond raken? Is zoiets nog nooit gebeurd na al die jaren? Zou toch de ultime survivalstrategie zijn om in het spel te kunnen blijven?
Daarom staan er 9 in het lijstjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Maartel het volgende:
Huh, volgende week was toch al aflevering 10 dacht ik?
Klopt, dat idee heb ik ook de hele tijd bij hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Art enorm overdreven verbaasd acteert als ze die extra vragen krijgen bij de test? Kan me bijna niet voorstellen dat dat echt was.
Ik vind ook vaak dat hij apart kijkt als Pieter-Jan een opdracht uitlegt. Alsof hij niet wil laten zien dat hij het allang weet, maar het ook weer niet echt verbergt.
Ook zo raar altijd is dat 'goed gedaan hoor!' 'wat goed!!!' wat ik altijd nep en vreemd over vind komen. Ach, alles is gewoon vreemd aan die gast.
Ah ja, met die 'titel laatste aflevering' dacht ik aan de allerlaatste ipv de laatst uigezonden..quote:
Moest Gijs Staverman ook niet het spel verlaten door een kapotte knie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef themole het volgende:
[..]
Vorig jaar was een kandidaat ziek geworden(Manuel), die moest gewoon het spel verlaten. Als iemand gewond raakt zal hij waarschijnlijk ook wel stoppen met het spel.
Hij zei toch wel vrij snel als eerste 'Mol' ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Het enige wat tegen Art pleit is toen Soundos 'executie' opperde, hij meteen zei 'die dan doen?'. Terwijl de mol misschien nog wat verwarring zou willen zaaien. Het was op dat moment dat ik Pepijn begon te verdenken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef -J-D- het volgende:
Dan ben ik jaloers op Art. Had liever gehad dat Anna op mij zat.
Patrick was er al, hij bleef wachten en toenkwam Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
En Art zorgt er voor dat ze op de plek met de vrijstelling af gingen spreken waardoor eigenlijk weer iedereen kans maakt op die vrijstelling.(Patrick zegt als iemand anders m eerder vind gaat ie aan je neus voorbij) dat pleit weer voor Art als mol, dat iedereen gelijke kansen heeft.
nadat Patrick en Art een ontmoeting hadden spreken ze op Arts initiatief met vier af bij het eiland waar de vrijstelling ligt. De kans dat een van de dames eerder was zat er natuurlijk in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Patrick was er al, hij bleef wachten en toenkwam Art.
Ja dat viel me ook op toen ik het terugkeek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Soundos; 'Ik voel gewoon dat er iets speciaals te winnen is, een joker ofzo'
Patrick wint vrijstelling tot finale.
Enige die dat konden weten waren de Mol en Patrick.
Soundos is de mol.
Hints zetten ze er ook bij :p en omdat het IQ van de gemiddelde WIDM kijker niet zo hoog ligt omdat BNN zetten ze dat er volgens mij gewoon bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op toen ik het terugkeek.
Maar waarom zouden ze dat als mol zeggen, en waarom zou dat erin gemonteerd worden? Lijkt mij gewoon toeval/inzicht van haar.
Wil je er een sausje bij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Als het Soundos niet is vreet ik mijn Bidkleed op.
Ik ben bereid een potje voor je te kopen als jij jouw kleed opvreetquote:
Soundos is groot fan van het programma, en dan weet je dat heel vaak is voorgekomen dat er vlak voor de finale iets groots viel te behalen. Zoals een vrijstelling, jokers of zelfs met z'n allen naar de finale (seizoen Inge). Dus zo raar is het niet, om te denken dat er in de laatste aflevering iets groots valt te winnen (dat het bij die opdracht is gemonteerd zegt niet echt veel).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Soundos is de mol.
Alleen als soundos NIET de mol is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben bereid een potje voor je te kopen als jij jouw kleed opvreet
Ja ik heb dus 100 posts op 1 pagina dus ik heb nog geen 2e paginaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-9.html
Hints, theorieen en het verslag van aflevering 9.
Let zeker even op pagina 2, onderaan de pagina
Is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
Alleen als soundos NIET de mol is.
25% kans dat ik een kankerdiner krijgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef MrManiak het volgende:
75% kans dat je een fantastische maaltijd krijgt.
Miss kun je hem ff hier posten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand misschien wijzer worden uit de brief die Patrick kreeg? Is er een hint of aanwijzing in te ontdekken?
Er staat nog meer onder, maar dat leest ie niet voor / zenden ze niet uit. De brief is ook heel even in beeld, maar dat kan ik niet lezenquote:Beste Patrick,
Je hebt 'ja' geantwoord op de vraag of jij door mij benaderd wil worden. Bij deze.
Jij kunt in deze opdracht een vrijstelling verdienen zodat je in de finale van Wie is de Mol staat. Mocht je de vrijstelling willen hebben dan moet je het volgende doen.
In deze envelop vind je een apart vel met de juiste oplossing van het spel. Zorg ervoor dat het doorzichtige vel met het kruisje op het eiland terecht komt, wat ik heb gemarkeerd met een pijltje.
Dit dus, net als dat ze vorige aflevering even ging uitleggen aan de nieuwe kijkers dat er elk jaar gesodemieter is met portofoons.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Soundos is groot fan van het programma, en dan weet je dat heel vaak is voorgekomen dat er vlak voor de finale iets groots viel te behalen. Zoals een vrijstelling, jokers of zelfs met z'n allen naar de finale (seizoen Inge). Dus zo raar is het niet, om te denken dat er in de laatste aflevering iets groots valt te winnen (dat het bij die opdracht is gemonteerd zegt niet echt veel).
Hij leest later nog: dat als iemand anders de vrijstelling eerder te pakken krijgt hij dan achter het net vist. Daarom krijgt hij zo'n haast om naar de afgesproken plek te komen. omdat hij bang is dat een van de dames daar eerder is en de vrijstelling pakt. Als ik het goed begrijp is het op het initiatief van Art om daar af te spreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Er staat nog meer onder, maar dat leest ie niet voor / zenden ze niet uit. De brief is ook heel even in beeld, maar dat kan ik niet lezen(in de HD versie nog wel
).
Valt weinig uit te halen volgens mij.
precies.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Soundos is de mol.
quote:Heb net #widm gekeken. Ik vond het een spannende en mooie aflevering. En iid, ik zie t ook: ik loop echt als een boerin! Gaat om karakter...
Whehequote:
Ik heb sowieso nooit gedacht dat hij de Mol was, dat lag veel te veel voor de hand... Soundos presteert het om telkens niks binnen te halen zonder dat het de groep opvalt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Oeh, dat zou ik wel heel tof vinden. Alhoewel ik net 100% voor die andere theorie ging dat Karin de volgende isMaar ik wil gewoon niet dat Art de mol is dus dit zou wel heel super zijn natuurlijk.
Nee ik heb hem eigenlijk ook nooit verdacht, maar het is toch geruststellend als hij gewoon weg gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit gedacht dat hij de Mol was, dat lag veel te veel voor de hand... Soundos presteert het om telkens niks binnen te halen zonder dat het de groep opvalt...
Hoe bedoel je? Hij komt uit de laatste minuut van de aflevering, wie zien Pieter-Jan een naam in typen, vervolgens zien we de kandidaten, en daarna zien we de naam nog een keer, waarop (in één shot) het scherm verandert in een rood scherm. Maar scherper dan dit kon ik het niet krijgen, in de aflevering is 'ie namelijk vrij klein (ik heb hem 500% vergroot)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:44 schreef Marloes het volgende:
Kun je misschien een duidelijke foto laten zien waarin we dat scherm zien?
Ah oke, ik zal 't zo even terug kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:46 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij komt uit de laatste minuut van de aflevering, wie zien Pieter-Jan een naam in typen, vervolgens zien we de kandidaten, en daarna zien we de naam nog een keer, waarop (in één shot) het scherm verandert in een rood scherm. Maar scherper dan dit kon ik het niet krijgen, in de aflevering is 'ie namelijk vrij klein (ik heb hem 500% vergroot)
Ik denk niet dat het klopt. Op de plek waar jij aangeeft dat de naam zou staan, staat denk ik letterlijk de tekst "naam". Er naast zou het invoerveld voor de naam van de kandidaat moeten staan. Maar dat is wit gelaten of gemaakt. Oftewel geen naam van de kandidaat. Ik denk dat de makers wel voorzichtig zijn, omdat ze weten dat er mensen zijn die frame voor frame dingen bekijken.quote:
Dit is HDquote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het klopt. Op de plek waar jij aangeeft dat de naam zou staan, staat denk ik letterlijk de tekst "naam". Er naast zou het invoerveld voor de naam van de kandidaat moeten staan. Maar dat is wit gelaten of gemaakt. Oftewel geen naam van de kandidaat. Ik denk dat de makers wel voorzichtig zijn, omdat ze weten dat er mensen zijn die frame voor frame dingen bekijken.
Tip: Bekijk de aflevering in HD, dan is het iets duidelijker dan in jouw plaatjes.
Nee, Soundos doet te goed haar best en heeft te veel geld binnengehaald om de mol te kunnen zijn. Als zij het is, zou dat juist een teleurstelling zijn, omdat het dan weer een seizoen is waarin de mol het echte mollen aan anderen heeft overgelaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit gedacht dat hij de Mol was, dat lag veel te veel voor de hand... Soundos presteert het om telkens niks binnen te halen zonder dat het de groep opvalt...
Ze gebruiken geen comic sans.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:03 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Dit is HD. Maar ik denk ook niet dat er een vierletterig woord ('naam') op die plek past (en de m is al een lange letter), 'Art' past precies. Bovendien is het wel duidelijk in het van WIDM bekende rode Comic Sans geschreven.
Maar we zullen zien! Ik ben ervan overtuigd dat het klopt...
Edit: Ik heb het even uitgewerkt, zo ziet het eruit met 'Naam':
[ afbeelding ]
Was vroeger wel altijd zo. Maar voor het verhaal maakt het niet zo heel veel uit, Arial zou niet ineens een heel ander resultaat opleverenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:21 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ze gebruiken geen comic sans.....
Tja, vroeger waren er dan ook nog goede mollen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Was vroeger wel altijd zo. Maar voor het verhaal maakt het niet zo heel veel uit, Arial zou niet ineens een heel ander resultaat opleveren
Screw die theorie, Art eruit daar teken ik voor!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:45 schreef Lemming22 het volgende:
Art eruit, dat zou op geen manier kunnen passen in de theorie volgens mij.
Maar helaas, de mol verlaat het spel nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Screw die theorie, Art eruit daar teken ik voor!
Haha precies!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Screw die theorie, Art eruit daar teken ik voor!
Daarom blijft Patrick ook gewoon in het spelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar helaas, de mol verlaat het spel nooit.
Waarom, iedereen voor iedere kandidaat was er toch een code die op hun naam leek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef PeterPastoor het volgende:
Voor mij is het vanaf het begin Patrick maar begin te twijfelen door dat so12
Mijn screenshots in HD zien er zo uit:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:03 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Dit is HD. Maar ik denk ook niet dat er een vierletterig woord ('naam') op die plek past (en de m is al een lange letter), 'Art' past precies. Bovendien is het wel duidelijk in het van WIDM bekende rode Comic Sans geschreven.
Maar we zullen zien! Ik ben ervan overtuigd dat het klopt...
Edit: Ik heb het even uitgewerkt, zo ziet het eruit met 'Naam':
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Degene die de mol is weet dat van begin of aan..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef ralfseltje het volgende:
![]()
![]()
Hoe krijg je het elke keer weer voor elkaar
Zou je denken Haaibaaike?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Kwaliteitspostquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Nah serieus dat is toch altijd geweest dat de persoon in kwestie van begin of aan weet dat hij/zij weet dat die de mol is.. Samen met de redaktie etc..quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nah serieus dat is toch altijd geweest dat de persoon in kwestie van begin of aan weet dat hij/zij weet dat die de mol is.. Samen met de redaktie etc..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef gohan16 het volgende:
Met zoveel molacties kunnen ze volgend seizoen een nieuwe serie maken met 9 mollen en het programma "wie is de mol niet" noemen.
Dit is een ontdekking hoor mensen. Vooral dat eerste. Wie tweet het?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nah serieus dat is toch altijd geweest dat de persoon in kwestie van begin of aan weet dat hij/zij weet dat die de mol is.. Samen met de redaktie etc..
Oei ik denk dat SBS meeleestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef gohan16 het volgende:
Met zoveel molacties kunnen ze volgend seizoen een nieuwe serie maken met 9 mollen en het programma "wie is de mol niet" noemen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik denk dat Art dan zelf ook opspringt van verbazing, die heeft het idee dat hij ook de mol is.
Onzin je zag gwn dat ze vooraf was geïnformeerd. Bij de vragen over koffie hadden ze die info helemaal niet gekregen over bepaalde vragen. De mol wordt altijd amper verdacht bij dit spel.... Ze zitten er telkens weer naast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:37 schreef ralfseltje het volgende:
Soundos verdenken, echtHoe verklaar je in godsnaam al die antwoorden tijdens die vraag-opdracht. Het doel van de mol is niet 'niet door anderen verdacht worden', maar 'geen geld in de pot brengen'.
Hopen dat Art eruit gaat. Dan springen heel wat mensen op van verbazing
Karin is nog erger hoor, die heeft volgens mij meer de pot in geholpen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef n0ir het volgende:
Soundos is de enige bij wie ik er geld op zo durven inzetten dat ze niet de mol is.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Onzin je zag gwn dat ze vooraf was geïnformeerd. Bij de vragen over koffie hadden ze die info helemaal niet gekregen over bepaalde vragen. De mol wordt altijd amper verdacht bij dit spel.... Ze zitten er telkens weer naast.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik denk dat Art dan zelf ook opspringt van verbazing, die heeft het idee dat hij ook de mol is.
Mee eens!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:09 schreef ralfseltje het volgende:
Je weet helemaal niet wat die gids ze allemaal heeft verteld... Was flink in geknipt, geen argument dus.
Wat maakt het nou uit of ze verdacht wordt of niet. Dat is nog nooit een hint geweest in de laatste aflevering. 'Soundos is de Mol want ze werd door niemand verdacht'. En ze haalt gewoon geen Mol streken uit. En alsof de Mol informatie gaat gebruiken om vragen te beantwoorden en zo geld te verdienen?
Als je soundos verdenkt snap je het hele spelletje niet Volgens mij....
Ja! Goeie!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
De 'alternatieve titel' in het Molboekje van de Avro voor de laatste aflevering was 'de Mol in het kwadraat'. Zou dat kunnen slaan op Patrick die als Mol contact met zichzelf opneemt om de opdracht te laten mislukken?
Ja of het slaat op Art, die zo overduidelijk aan het mollen is dat het er net zo goed 2 kunnen zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
De 'alternatieve titel' in het Molboekje van de Avro voor de laatste aflevering was 'de Mol in het kwadraat'. Zou dat kunnen slaan op Patrick die als Mol contact met zichzelf opneemt om de opdracht te laten mislukken?
Vind ik ook een goede aanwijzing naar Patrickquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
quote:XXX is De Mol, zojuist bekend gemaakt op #Radio1, dus voortijdig uitgelekt wie #Demol is :-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's simple, he's dumb, he's the pilot.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef Ringo het volgende:
[..]Ja vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het ook niet. De twitter van Martin Slijper, ga zelf maar kijken. Geretweet door RedactieWNL.quote:
[..]Als het waar is dan heb ik het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het ook niet! Daarom blijft wie is de mol zo'n mindfuck spel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zit op Patrick, maar denk hetzelfde als Beaudelaire. Vorige keren dat iemand hard riep dat de mol was uitgelekt klopte het niet, misschien deze keer wel, of ik heb het fout en het klopt weer niet. Betrouwbaar is het allemaal niet.
Waarom is dat bekend gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, als je aanneemt dat de theorie klopt, is het al 33% en met logisch nadenken over wie er geld in de pot heeft gebracht kan de kans dat het klopt nog groter worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin, 25% kans (en eigenlijk meer als je logisch nadenkt.)
Idd gewoon een beetje logisch nadenken, iedereen kan dit roepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin, 25% kans (en eigenlijk meer als je logisch nadenkt.)
Sorry hoor, maar dan moet je hier ook gewoon niet komen tot aan morgen:')quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb liever dat er niet meer over gepraat wordt hier! Straks is het waar, of vergeet iemand een spoiler of wat dan ook.
Ik wil er niks mee te maken hebben! *doet oren dicht en zingt LALALALA*
Daar heeft Danny een mooi knopje voor ontwikkeld: 'Stop volgen', rechtsonderaan je paginaquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb liever dat er niet meer over gepraat wordt hier! Straks is het waar, of vergeet iemand een spoiler of wat dan ook.
Ik wil er niks mee te maken hebben! *doet oren dicht en zingt LALALALA*
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:12 schreef June. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan moet je hier ook gewoon niet komen tot aan morgen:') donderdag over twee weken
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef sverbern het volgende:
Het schijnt rond 3 uur op radio 1 te zijn geweest, ik heb net teruggeluisterd van 2:50 tot 3:10 maar er is niets over de Mol te horen.
http://www.radio1.nl/terugluisteren
quote:henkkanning
@slijper @antiroos Radio1 heeft een satirisch onderdeel wat jij waarschijnlijk niet door had.
34 minutes ago Favorite Retweet Reply
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?quote:
Yeps dat zeiden ze gisteren bij Boulevard dat volgende week de laatste uitzending is iig de ontknoping.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?
Want dat gebeurt elk jaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef MrManiak het volgende:
Is de Mol alweer uitgelekt? Je kan de klok er op gelijk zetten, in de week van/voor de finale 'lekt het uit'.
Bijna wel, ja. Het klopt overigens ook eigenlijk nooit. Gewoon een hoop gelul in de ruimte.quote:
Die theorie was idd echt héél erg slecht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Vorig jaar kan ik het me niet herinneren. Het enige wat ik me nog kan herinneren was die idiote theorie dat Sanne Vogel met haar achternaam heet en dat met Twitter werd gekoppeld en ze dus de mol was. Ofzo.
Ohja, dat was ook een fraaie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Vorig jaar kan ik het me niet herinneren. Het enige wat ik me nog kan herinneren was die idiote theorie dat Sanne Vogel met haar achternaam heet en dat met Twitter werd gekoppeld en ze dus de mol was. Ofzo.
Kan Karin schrijven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
In de Metro staat een interview met Karin vandaag. Ze heeft een boek geschreven over iemand met een dubbelleven en vond het moeilijk om tegen de anderen te liegen... hints?.
Ja, ze kan het alleen zelf niet lezenquote:
Hoe kan je daar nou vrij zeker van zijn. Het is, er vanuit gaande dat er geloot wordt, gewoon een 50% kans dat de mol in dit geval de vrijstelling zou krijgen. Het is toch helemaal niet zo'n gek idee van Patrick om zelf ook een gooi te doen naar die vrijstelling? Je bent gewoon bang dat er niet eerlijk geloot is, dat is wat anders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Jane het volgende:
Bovendien, als Patrick de Mol is hebben we in de vorige aflevering bij de bootjes niet naar een echte opdracht zitten kijken, maar naar een toneelstuk van 1 Mol + 3 figuranten. Ik ben er in dat geval ook vrij zeker van dat er niet 'eerlijk geloot' is, maar gewoon al van het begin af aan zeker dat de Mol deze rol zou uitvoeren.
Ik geloof ook dat er eerlijk geloot is, maar ik vond de reactie van Patrick toen hij de vrijstelling had gepakt echt zwaar overdreven en daardoor behoorlijk irritant. Slecht geacteerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou vrij zeker van zijn. Het is, er vanuit gaande dat er geloot wordt, gewoon een 50% kans dat de mol in dit geval de vrijstelling zou krijgen. Het is toch helemaal niet zo'n gek idee van Patrick om zelf ook een gooi te doen naar die vrijstelling? Je bent gewoon bang dat er niet eerlijk geloot is, dat is wat anders.
Ik lees dit wel vaker, maar dit is ook logisch. Er was immers gezegd: "zijn er meerdere kandidaten, dan loot de mol". Oftewel, de mol mag zelf loten. Dan kan je dat "niet eerlijk" noemen, maar je kan het de mol niet verwijten dat een hoed heeft gemaakt met 50x patrick erin en 1x karin, en dat het dan Patrick is geworden. Als hij dat niet gedaan had, was het weer een slechte mol geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Jane het volgende:
Ik ben er in dat geval ook vrij zeker van dat er niet 'eerlijk geloot' is, maar gewoon al van het begin af aan zeker dat de Mol deze rol zou uitvoeren.
Zelfs al is er niet eerlijk geloot, gaan we nu ineens met zijn allen zeuren als de mol stiekem niet eerlijk speelt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat er eerlijk geloot is, maar ik vond de reactie van Patrick toen hij de vrijstelling had gepakt echt zwaar overdreven en daardoor behoorlijk irritant. Slecht geacteerd.![]()
idd, de mol moet eerlijk zijn, geld in de pot brengen etcquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zelfs al is er niet eerlijk geloot, gaan we nu ineens met zijn allen zeuren als de mol stiekem niet eerlijk speelt?
Ik vond dat ook echt een gave wending.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef ShiningStar het volgende:
Ben benieuwd naar de boomopdracht deze week. Kijken wie hoe het spel gaat manipuleren om te zorgen dat de antwoorden op de vragen kloppen.
Weer eens wat anders, haalt een beetje de sleur uit het spel die er voor de finale vaak is, omdat iedereen dan écht alleen nog maar bezig is elkaar in de gaten te houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vond dat ook echt een gave wending.
Misschien vonden ze het leuker ofzo. Beetje als die hermontage van een hele aflevering?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Susi het volgende:
Ik blijf héél benieuwd naar het antwoord op de vraag waarom Soundos in de intro destijds gespiegeld was.
Nu krijgen we in ieder geval een fanatieke opdracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Weer eens wat anders, haalt een beetje de sleur uit het spel die er voor de finale vaak is, omdat iedereen dan écht alleen nog maar bezig is elkaar in de gaten te houden.
Heeft Soundos niet gewoon teveel geld binnen gehaald om de mol te kunnen zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
In het filmpje 'interviews aflevering 10' zie je Soundos op het laatst: 'Ik speel naief, ik speel een beetje dommig, en dat was mijn tactiek, en ik denk dat het heeft gewerkt. Mensen denken dat ik dingen per ongeluk doe, iedereen weet van oh, dat is een comedien, dat is geen actrice, maar ik kan heel goed acteren'.
Wat moeten we daar nou weer mee? Zo'n duidelijke hint zullen ze toch niet erin stoppen?
Wat is hier vreemd aan als Soundos niet de mol is? Dan kun je toch ook nog wel een tactiek hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
In het filmpje 'interviews aflevering 10' zie je Soundos op het laatst: 'Ik speel naief, ik speel een beetje dommig, en dat was mijn tactiek, en ik denk dat het heeft gewerkt. Mensen denken dat ik dingen per ongeluk doe, iedereen weet van oh, dat is een comedien, dat is geen actrice, maar ik kan heel goed acteren'.
Wat moeten we daar nou weer mee? Zo'n duidelijke hint zullen ze toch niet erin stoppen?
Dat er alleen van Soundos zo'n biecht komt, heel geheimzinning gebracht. Gewoon vreemd. Kijk het filmpje anders zelf maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is hier vreemd aan als Soundos niet de mol is? Dan kun je toch ook nog wel een tactiek hebben?
Iedereen doet toch gewoon zijn best zich een beetje verdacht te maken? Dat is gewoon de bedoeling van dat filmpje, niks vreemds aan, doet iedere kandidaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat er alleen van Soundos zo'n biecht komt, heel geheimzinning gebracht. Gewoon vreemd. Kijk het filmpje anders zelf maar.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Iedereen doet toch gewoon zijn best zich een beetje verdacht te maken? Dat is gewoon de bedoeling van dat filmpje, niks vreemds aan, doet iedere kandidaat.
Geven ze die interviews van te voren al vrij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
Afvalrace.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Is nou vanavond de finale? Of gewoon nog een afvalrace?
Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik op het seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Is nou vanavond de finale? Of gewoon nog een afvalrace?
Vanavond al ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik.
Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.quote:
Dus dan vallen er twee af?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.
Lijkt me wel. Maar de verliezer wordt denk ik ook pas volgende week bekend gemaakt. Dus eigenlijk valt er maar een af na de eerste opdracht, dan zijn ze nog met 3 personen over, zoals normaal gesproken in een finale.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus dan vallen er twee af?
Eentje na de eerste opdracht, en daarna nog eentje?
Vandaag is aflevering 10. Er zijn normaal 10 afleveringen. Die van volgende week is de extra aflevering. Normaal is er 1 aflevering dat er niemand afvalt, nu zijn het er 2 (en deze dan, maar er valt nu aan het begin alsnog iemand af en dan begint de finale).quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Felagund het volgende:
Al lees ik nu op Wikipedia dat dit seizoen 1 aflevering langer duurt dan normaal. Dus misschien dan toch volgende week pas de finale?
De finale is met drie personen, anders is het wel heel makkelijk raden wie de mol is voor de kandidaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus dan vallen er twee af?
Eentje na de eerste opdracht, en daarna nog eentje?
Misschien omdat ze de winnaar is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef Operc het volgende:
Ik blijf héél benieuwd naar het antwoord op de vraag waarom Soundos in de intro destijds gespiegeld was.
[..]
Misschien vonden ze het leuker ofzo. Beetje als die hermontage van een hele aflevering?
Ik ook, in het begin (eerste aflevering) vond ik nog irritant, maar ze werd steeds leuker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop dat Soundos wint. Ik gun het haar het meeste.
Om met dat laatste te beginnen... Kan m.i. alleen zijn omdat ze hun voorspellingen wilden laten uitkomen, dus dan maar de hoogte in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef texelonia het volgende:
Verder heb ik nog even gekeken naar die vragen over de Bomen-opdracht.
Vraag 21: Waar zat de Mol tijdens de bomenopdracht? 1) In de bomen 2) Op de grond
Vraag 22: Heeft de Mol geld gepakt bij de bomenopdracht? 1) Ja 2) Nee
Vraag 23: Heeft de Mol geld aangepakt van Pieter Jan? 1) Ja 2) Nee
Soundos zie/hoor je op vraag 21 het antwoord 2 geven en op vraag 23 antwoord 2
Art zie je op vraag 22 antwoord 1 geven.
Karin zie je niks antwoorden, alleen in de 1 minuut Aflevering 10 vertelt ze dat ze op vraag 22 antwoord 2 heeft geantwoord. Ook geeft ze in de Interviews afl 10 aan dat haar Mol, Patrick, alles heeft gedaan zoals zij geantwoord heeft, dus is ze ervan overtuigd dat ze die antwoorden goed heeft.
Verder kon je zien dat Art en Patrick op de grond blijven, en je ziet Art geld pakken. Soundos en Karin moeten in de bomen over een soort bruggetje lopen. Vraag me af wat de logica is dat de 2 hoogtevrees mutsen juist die bomen ingaan...
Dat hoop ik ook, maar als Karin nu afvalt en Patrick de mol is, denk ik dat Art gaat winnen. Hij zegt al heel lang op Patrick te zitten en Soundos twijfelde volgens mij tussen beide heren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop dat Soundos wint. Ik gun het haar het meeste.
Al eerder, als het na de eerste opdracht gebeurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Doei Karin over een uurtje en 45 minuten!
Idd, zal wel snel gebeuren vandaag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al eerder, als het na de eerste opdracht gebeurt.
quote:Schep je eigen werkelijkheid. Misschien wel die van mij. Zometeen, Nederland 1.
ware het niet dat het karin isquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij denkt iedereen dat Patrick de mol is.
Idd..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja uitleggen daar heeft het programma blijkbaar een hekel aan.
Productie, camera...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Liep ook iemand met een geel regenjas
Die gaat eruit dadelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |