Patrick was er al, hij bleef wachten en toenkwam Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
En Art zorgt er voor dat ze op de plek met de vrijstelling af gingen spreken waardoor eigenlijk weer iedereen kans maakt op die vrijstelling.(Patrick zegt als iemand anders m eerder vind gaat ie aan je neus voorbij) dat pleit weer voor Art als mol, dat iedereen gelijke kansen heeft.
nadat Patrick en Art een ontmoeting hadden spreken ze op Arts initiatief met vier af bij het eiland waar de vrijstelling ligt. De kans dat een van de dames eerder was zat er natuurlijk in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Patrick was er al, hij bleef wachten en toenkwam Art.
Ja dat viel me ook op toen ik het terugkeek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Soundos; 'Ik voel gewoon dat er iets speciaals te winnen is, een joker ofzo'
Patrick wint vrijstelling tot finale.
Enige die dat konden weten waren de Mol en Patrick.
Soundos is de mol.
Hints zetten ze er ook bij :p en omdat het IQ van de gemiddelde WIDM kijker niet zo hoog ligt omdat BNN zetten ze dat er volgens mij gewoon bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op toen ik het terugkeek.
Maar waarom zouden ze dat als mol zeggen, en waarom zou dat erin gemonteerd worden? Lijkt mij gewoon toeval/inzicht van haar.
Wil je er een sausje bij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Als het Soundos niet is vreet ik mijn Bidkleed op.
Ik ben bereid een potje voor je te kopen als jij jouw kleed opvreetquote:
Soundos is groot fan van het programma, en dan weet je dat heel vaak is voorgekomen dat er vlak voor de finale iets groots viel te behalen. Zoals een vrijstelling, jokers of zelfs met z'n allen naar de finale (seizoen Inge). Dus zo raar is het niet, om te denken dat er in de laatste aflevering iets groots valt te winnen (dat het bij die opdracht is gemonteerd zegt niet echt veel).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Soundos; 'Ik voel gewoon dat er iets speciaals te winnen is, een joker ofzo'
Patrick wint vrijstelling tot finale.
Enige die dat konden weten waren de Mol en Patrick.
Soundos is de mol.
Alleen als soundos NIET de mol is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben bereid een potje voor je te kopen als jij jouw kleed opvreet
Ja ik heb dus 100 posts op 1 pagina dus ik heb nog geen 2e paginaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-9.html
Hints, theorieen en het verslag van aflevering 9.
Let zeker even op pagina 2, onderaan de pagina
Is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
Alleen als soundos NIET de mol is.
25% kans dat ik een kankerdiner krijgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef MrManiak het volgende:
75% kans dat je een fantastische maaltijd krijgt.
Miss kun je hem ff hier posten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand misschien wijzer worden uit de brief die Patrick kreeg? Is er een hint of aanwijzing in te ontdekken?
Er staat nog meer onder, maar dat leest ie niet voor / zenden ze niet uit. De brief is ook heel even in beeld, maar dat kan ik niet lezenquote:Beste Patrick,
Je hebt 'ja' geantwoord op de vraag of jij door mij benaderd wil worden. Bij deze.
Jij kunt in deze opdracht een vrijstelling verdienen zodat je in de finale van Wie is de Mol staat. Mocht je de vrijstelling willen hebben dan moet je het volgende doen.
In deze envelop vind je een apart vel met de juiste oplossing van het spel. Zorg ervoor dat het doorzichtige vel met het kruisje op het eiland terecht komt, wat ik heb gemarkeerd met een pijltje.
Dit dus, net als dat ze vorige aflevering even ging uitleggen aan de nieuwe kijkers dat er elk jaar gesodemieter is met portofoons.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Soundos is groot fan van het programma, en dan weet je dat heel vaak is voorgekomen dat er vlak voor de finale iets groots viel te behalen. Zoals een vrijstelling, jokers of zelfs met z'n allen naar de finale (seizoen Inge). Dus zo raar is het niet, om te denken dat er in de laatste aflevering iets groots valt te winnen (dat het bij die opdracht is gemonteerd zegt niet echt veel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |