abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93635233
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ja of juist niet, als je jezelf niet verdacht wil maken.. ze zorgt er wel voor dat in ieder geval 1 vraag fout is. en volgens mij deed art er alles aan om de anderen hem te laten verdenken, zodat ze een rood scherm krijgen. ervan uitgaand dat hij het niet is, weet hij maar 1 ding zeker, dat een stem op hem verkeerd is. dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.
Maar een mol gaat toch niet het goede antwoord geven (Executie) terwijl 1600 euro op het spel staat en voor de rest niemand in de buurt van het antwoord zit?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:32:01 #27
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93635645
quote:

[..]

ja of juist niet, als je jezelf niet verdacht wil maken.. ze zorgt er wel voor dat in ieder geval 1 vraag fout is. en volgens mij deed art er alles aan om de anderen hem te laten verdenken, zodat ze een rood scherm krijgen. ervan uitgaand dat hij het niet is, weet hij maar 1 ding zeker, dat een stem op hem verkeerd is. dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.
Ik snap deze logica echt niet. Er zitten drie kandidaten in die zo'n beetje alles naar de sodemieter helpen dat ze moeten doen, en je kiest voor de vierde die het wel goede dingen doet 'omdat ze zichzelf niet verdacht wil maken'? Dat is nog waardelozer dan zo in your face mollen als Art doet. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93636067
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik snap deze logica echt niet. Er zitten drie kandidaten in die zo'n beetje alles naar de sodemieter helpen dat ze moeten doen, en je kiest voor de vierde die het wel goede dingen doet 'omdat ze zichzelf niet verdacht wil maken'? Dat is nog waardelozer dan zo in your face mollen als Art doet. :P
Dit. En daarbij was de informatie over 20 jaar (leeftijd van de koffieboom) ook niet gelogen maar verkeerd geïnstrueerd door de gids volgens mij. Hij zei "na 20 jaar kapt men de boom, dus na 16/17 jaar.." beetje verwarrend dus.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:45:38 #29
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_93636185
Ik denk ook al sinds een paar afleveringen dat het Patrick is. Ik zou het wel heel waardeloos vinden als het Art of Karin is :') Soundos zou dan wel weer een goede verrassing zijn, maar het moet echt Patrick zijn, kan niet anders!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:46:39 #30
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93637942
Stiekem hoop ik dat het Soundos is en dat ze allemaal hele sneaky dingen heeft vepest wat ze gewoon niet lieten zien.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:44:41 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93638785
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Fireblast het volgende:
Stiekem hoop ik dat het Soundos is en dat ze allemaal hele sneaky dingen heeft vepest wat ze gewoon niet lieten zien.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:47:43 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93638928
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit. En daarbij was de informatie over 20 jaar (leeftijd van de koffieboom) ook niet gelogen maar verkeerd geïnstrueerd door de gids volgens mij. Hij zei "na 20 jaar kapt men de boom, dus na 16/17 jaar.." beetje verwarrend dus.
Nou ja, en blijf maar eens in leven als je omgehakt bent

Karin stond al wel uitgebreid te knikken voordat er iets was uitgelegd toen ze naar Pieter-Jan en Patrick liepen.
Ook heeft ze tijdens de biechten en uitleg enorme pretlichtjes in haar ogen. Maar ja, ik heb de waterdichte theorie tegen hè. -O-
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:00:26 #34
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_93639535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef -J-D- het volgende:
Dan ben ik jaloers op Art. Had liever gehad dat Anna op mij zat.
Hoe is het met je kind trouwens O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:05:17 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93639755
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef themole het volgende:
Begin die TestTheorie nu wel eng goed te vinden. Alleen hoe je het einde moet interpreteren is onduidelijk. Stel Soundos(vraag 20) is de winnaar dan zou het logisch zijn dat Patrick de mol is en Art de afvaller van aflevering 11(Verliezer). Zo is er ook nog iets te zeggen voor Soundos als Patrick de winnaar is.

Helaas lijken de Roodshow hints erg te lijken op 'Mol heet Art', de andere mogelijkheid is 'Moltheater'(Zou dan naar Patrick kunnen verwijzen) vanmiddag zullen we zien wat de volgende letter is. Vooropig blijf ik lekker in mijn Patrick tunnel zitten. Al blijf ik er soms aan twijfelen, maar ik vind de andere kandidaten of te opvallend mol zijn. Of juist te veel geld in de pot brengen. :?
Heeft iemand die letters op een rijtje? En hoeveel letters moeten er dan nog komen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:07:21 #36
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_93639867
Is het niemand opgevallen dat Art enorm overdreven verbaasd acteert als ze die extra vragen krijgen bij de test? Kan me bijna niet voorstellen dat dat echt was.

Ik vind ook vaak dat hij apart kijkt als Pieter-Jan een opdracht uitlegt. Alsof hij niet wil laten zien dat hij het allang weet, maar het ook weer niet echt verbergt.

Ook zo raar altijd is dat 'goed gedaan hoor!' 'wat goed!!!' wat ik altijd nep en vreemd over vind komen. Ach, alles is gewoon vreemd aan die gast.
Koel en donker bewaren
pi_93640328
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Hoe is het met je kind trouwens O+
Heel goed en lief!
Tweede op komst O+
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:23:33 #38
302853 themole
graaft totaal door.
pi_93640587
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Mishu het volgende:

[..]

Heeft iemand die letters op een rijtje? En hoeveel letters moeten er dan nog komen?
Ten eerste
Tien jokers
Aannemen
Rooksignalen
Eerst vragen
En dan
Oh, oh, oh, oh, oh
Half aanbod

THEATERMOL
MOL HEET ART

Dus M&L moeten nog komen.

Deze theorie is wel van iemand anders. bron
Niet altijd serieus
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:35:08 #39
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_93641134
quote:

[..]

dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.
ik had precies het zelfde gedaan
I'll rip your head off and shit down your neck
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:48:33 #40
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_93641725
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk ook Patrick hoor.
Patrick indeed.
pi_93642136
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ook heeft ze tijdens de biechten en uitleg enorme pretlichtjes in haar ogen. Maar ja, ik heb de waterdichte theorie tegen hè. -O-
Nu doe je net of die theorie alle andere ideeën over de identiteit van de Mol wegblaast. Het is en blijft een theorie die - expres - op het eind vaag is..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:01:52 #42
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_93642300
Ik begin echt te vrezen dat het Art is, hoewel ik Patrick blijf roepen (wens is vader van de gedachte?) Zijn ook bijna geen dingen die Art vrijpleiten als mol? Karin -> 3000 euro in afl. 1 bijvoorbeeld. Soundos -> Executie roepen. Patrick -> Eventueel iets als die auto- en paaltjesopdracht? Iig Patrick of Art dan, op Art valt alleen aan te merken dat ie te opvallend is... Lijkt me ook weer niet heel overtuigend tegenbewijs.
pi_93642372
Leuk stukje: http://www.film1.nl/filmliefde/702-Patrick-Stoof.html en wat zien we daar? BACK TO THE FUTURE!!!!!!

quote:
100311 Back to the Future about 3 hours ago via TweetDeck

[ Bericht 20% gewijzigd door Jor_Dii op 04-03-2011 15:13:09 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:03:34 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93642376
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nu doe je net of die theorie alle andere ideeën over de identiteit van de Mol wegblaast. Het is en blijft een theorie die - expres - op het eind vaag is..
ja klopt! maar het moet toch wel raar lopen als Karin er niet in de 10e uitgaat. zoals ze op haar stoel zat met het rode scherm in de vooruitblik.... Ik vrees met grote vrezen. En daarna blijft het vaag inderdaad. voor mijzelf kan ik alleen bijna niet meer volhouden dat Karin de mol is. ook al zijn er wel aanwijzingen voor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93643044
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Fireblast het volgende:
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_93643105
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Heb je mijn pb van gisteren gelezen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:32:44 #47
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_93643673
Zo wat een aflevering, net gekeken. Wel spannend, zeker dat einde. (en sowieso die actie van Patrick, prachtig).

Die uitspraak van 'ik ben de enige die zeker in de finale zit' oid, die was erg verdacht. Overigens is die theorie van die radiotips nog maar afwachten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93643704
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef Felagund het volgende:

[..]

Maar een mol gaat toch niet het goede antwoord geven (Executie) terwijl 1600 euro op het spel staat en voor de rest niemand in de buurt van het antwoord zit?
als dan vervolgens helemaal niemand meer denkt dat jij de mol bent, dan is het het misschien waard? wat ik begrijp na een paar jaar kijken, is dat een mol elk spel wel iets doet om te zorgen dat er minder binnen komt dan mogelijk. en dat deed ze ook. ook laten mollen gewoon dingen gaan als er toch al minder binnen lijkt te komen, dan laten ze de anderen gewoon het werk doen.
pi_93643738
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

hoezo, een goede mol weet toch onbekend te blijven?

quote:
nee hoor, ik wist gelijk toen ze het doorgaf, dat het fout was. op 2 manieren fout, de leeftijd EN dat de plant te groot wordt. art probeerde 3 keer een fout antwoord te geven. als hij de mol is, is ie wel een hele slechte, dat ligt er al sinds aflevering 1 dik bovenop. en het lijkt mij niet dat de programmaleiding iemand overdreven obvious laat mollen, zodat dan iedereen denkt, dat is zo duidelijk, kan hem nooit zijn.

nou ja ik weet t ook niet natuurlijk, vorig jaar dacht ik dat sanne het was.. :p
pi_93643822
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef okiokinl het volgende:

[..]

hoezo, een goede mol weet toch onbekend te blijven?
Ja, maar niet door goede dingen te doen.

Een goede mol weet de boel te verpesten én onbekend te blijven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')