quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Fireblast het volgende:
Stiekem hoop ik dat het Soundos is en dat ze allemaal hele sneaky dingen heeft vepest wat ze gewoon niet lieten zien.
Nou ja, en blijf maar eens in leven als je omgehakt bentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit. En daarbij was de informatie over 20 jaar (leeftijd van de koffieboom) ook niet gelogen maar verkeerd geïnstrueerd door de gids volgens mij. Hij zei "na 20 jaar kapt men de boom, dus na 16/17 jaar.." beetje verwarrend dus.
Hoe is het met je kind trouwensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef -J-D- het volgende:
Dan ben ik jaloers op Art. Had liever gehad dat Anna op mij zat.
Heeft iemand die letters op een rijtje? En hoeveel letters moeten er dan nog komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef themole het volgende:
Begin die TestTheorie nu wel eng goed te vinden. Alleen hoe je het einde moet interpreteren is onduidelijk. Stel Soundos(vraag 20) is de winnaar dan zou het logisch zijn dat Patrick de mol is en Art de afvaller van aflevering 11(Verliezer). Zo is er ook nog iets te zeggen voor Soundos als Patrick de winnaar is.
Helaas lijken de Roodshow hints erg te lijken op 'Mol heet Art', de andere mogelijkheid is 'Moltheater'(Zou dan naar Patrick kunnen verwijzen) vanmiddag zullen we zien wat de volgende letter is. Vooropig blijf ik lekker in mijn Patrick tunnel zitten. Al blijf ik er soms aan twijfelen, maar ik vind de andere kandidaten of te opvallend mol zijn. Of juist te veel geld in de pot brengen.
Heel goed en lief!quote:
Ten eerstequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heeft iemand die letters op een rijtje? En hoeveel letters moeten er dan nog komen?
ik had precies het zelfde gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.
Nu doe je net of die theorie alle andere ideeën over de identiteit van de Mol wegblaast. Het is en blijft een theorie die - expres - op het eind vaag is..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook heeft ze tijdens de biechten en uitleg enorme pretlichtjes in haar ogen. Maar ja, ik heb de waterdichte theorie tegen hè.
quote:100311 Back to the Future about 3 hours ago via TweetDeck
ja klopt! maar het moet toch wel raar lopen als Karin er niet in de 10e uitgaat. zoals ze op haar stoel zat met het rode scherm in de vooruitblik.... Ik vrees met grote vrezen. En daarna blijft het vaag inderdaad. voor mijzelf kan ik alleen bijna niet meer volhouden dat Karin de mol is. ook al zijn er wel aanwijzingen voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu doe je net of die theorie alle andere ideeën over de identiteit van de Mol wegblaast. Het is en blijft een theorie die - expres - op het eind vaag is..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Fireblast het volgende:
Stiekem hoop ik dat het Soundos is en dat ze allemaal hele sneaky dingen heeft vepest wat ze gewoon niet lieten zien.
Heb je mijn pb van gisteren gelezen?quote:
als dan vervolgens helemaal niemand meer denkt dat jij de mol bent, dan is het het misschien waard? wat ik begrijp na een paar jaar kijken, is dat een mol elk spel wel iets doet om te zorgen dat er minder binnen komt dan mogelijk. en dat deed ze ook. ook laten mollen gewoon dingen gaan als er toch al minder binnen lijkt te komen, dan laten ze de anderen gewoon het werk doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar een mol gaat toch niet het goede antwoord geven (Executie) terwijl 1600 euro op het spel staat en voor de rest niemand in de buurt van het antwoord zit?
hoezo, een goede mol weet toch onbekend te blijven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik snap deze logica echt niet. Er zitten drie kandidaten in die zo'n beetje alles naar de sodemieter helpen dat ze moeten doen, en je kiest voor de vierde die het wel goede dingen doet 'omdat ze zichzelf niet verdacht wil maken'? Dat is nog waardelozer dan zo in your face mollen als Art doet.
nee hoor, ik wist gelijk toen ze het doorgaf, dat het fout was. op 2 manieren fout, de leeftijd EN dat de plant te groot wordt. art probeerde 3 keer een fout antwoord te geven. als hij de mol is, is ie wel een hele slechte, dat ligt er al sinds aflevering 1 dik bovenop. en het lijkt mij niet dat de programmaleiding iemand overdreven obvious laat mollen, zodat dan iedereen denkt, dat is zo duidelijk, kan hem nooit zijn.quote:Dit. En daarbij was de informatie over 20 jaar (leeftijd van de koffieboom) ook niet gelogen maar verkeerd geïnstrueerd door de gids volgens mij. Hij zei "na 20 jaar kapt men de boom, dus na 16/17 jaar.." beetje verwarrend dus.
Ja, maar niet door goede dingen te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef okiokinl het volgende:
[..]
hoezo, een goede mol weet toch onbekend te blijven?
ja maar een mol kan denken, ik wil dat bijvoorbeeld 2 vragen fout gaan en dan is mn doel bereikt. dan kan ze verder zoiets doen als ze deed, om buiten schot te blijven. en om art zeer verdacht te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar niet door goede dingen te doen.
Een goede mol weet de boel te verpesten én onbekend te blijven.
Als ze voor executie waren gegaan was er het maximale aantal geld binnen gekomen. Niks gedaan om minder geld binnen te halen dus, het was alles of niets. Het werd niets, maar dat kwam hoofdzakelijk door Pepijn, en een beetje door Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef okiokinl het volgende:
[..]
als dan vervolgens helemaal niemand meer denkt dat jij de mol bent, dan is het het misschien waard? wat ik begrijp na een paar jaar kijken, is dat een mol elk spel wel iets doet om te zorgen dat er minder binnen komt dan mogelijk. en dat deed ze ook. ook laten mollen gewoon dingen gaan als er toch al minder binnen lijkt te komen, dan laten ze de anderen gewoon het werk doen.
Deze theorie klopt niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:23 schreef themole het volgende:
[..]
Ten eerste
Tien jokers
Aannemen
Rooksignalen
Eerst vragen
En dan
Oh, oh, oh, oh, oh
Half aanbod
THEATERMOL
MOL HEET ART
Dus M&L moeten nog komen.
Deze theorie is wel van iemand anders. bron
Vorig jaar was een kandidaat ziek geworden(Manuel), die moest gewoon het spel verlaten. Als iemand gewond raakt zal hij waarschijnlijk ook wel stoppen met het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef isildur1 het volgende:
Hoe zit 't nou met kandidaten die gewond raken? Is zoiets nog nooit gebeurd na al die jaren? Zou toch de ultime survivalstrategie zijn om in het spel te kunnen blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |