quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef sverbern het volgende:
Het schijnt rond 3 uur op radio 1 te zijn geweest, ik heb net teruggeluisterd van 2:50 tot 3:10 maar er is niets over de Mol te horen.
http://www.radio1.nl/terugluisteren
quote:henkkanning
@slijper @antiroos Radio1 heeft een satirisch onderdeel wat jij waarschijnlijk niet door had.
34 minutes ago Favorite Retweet Reply
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?quote:
Yeps dat zeiden ze gisteren bij Boulevard dat volgende week de laatste uitzending is iig de ontknoping.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?
Want dat gebeurt elk jaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef MrManiak het volgende:
Is de Mol alweer uitgelekt? Je kan de klok er op gelijk zetten, in de week van/voor de finale 'lekt het uit'.
Bijna wel, ja. Het klopt overigens ook eigenlijk nooit. Gewoon een hoop gelul in de ruimte.quote:
Die theorie was idd echt héél erg slecht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Vorig jaar kan ik het me niet herinneren. Het enige wat ik me nog kan herinneren was die idiote theorie dat Sanne Vogel met haar achternaam heet en dat met Twitter werd gekoppeld en ze dus de mol was. Ofzo.
Ohja, dat was ook een fraaie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Vorig jaar kan ik het me niet herinneren. Het enige wat ik me nog kan herinneren was die idiote theorie dat Sanne Vogel met haar achternaam heet en dat met Twitter werd gekoppeld en ze dus de mol was. Ofzo.
Kan Karin schrijven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
In de Metro staat een interview met Karin vandaag. Ze heeft een boek geschreven over iemand met een dubbelleven en vond het moeilijk om tegen de anderen te liegen... hints?.
Ja, ze kan het alleen zelf niet lezenquote:
Hoe kan je daar nou vrij zeker van zijn. Het is, er vanuit gaande dat er geloot wordt, gewoon een 50% kans dat de mol in dit geval de vrijstelling zou krijgen. Het is toch helemaal niet zo'n gek idee van Patrick om zelf ook een gooi te doen naar die vrijstelling? Je bent gewoon bang dat er niet eerlijk geloot is, dat is wat anders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Jane het volgende:
Bovendien, als Patrick de Mol is hebben we in de vorige aflevering bij de bootjes niet naar een echte opdracht zitten kijken, maar naar een toneelstuk van 1 Mol + 3 figuranten. Ik ben er in dat geval ook vrij zeker van dat er niet 'eerlijk geloot' is, maar gewoon al van het begin af aan zeker dat de Mol deze rol zou uitvoeren.
Ik geloof ook dat er eerlijk geloot is, maar ik vond de reactie van Patrick toen hij de vrijstelling had gepakt echt zwaar overdreven en daardoor behoorlijk irritant. Slecht geacteerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou vrij zeker van zijn. Het is, er vanuit gaande dat er geloot wordt, gewoon een 50% kans dat de mol in dit geval de vrijstelling zou krijgen. Het is toch helemaal niet zo'n gek idee van Patrick om zelf ook een gooi te doen naar die vrijstelling? Je bent gewoon bang dat er niet eerlijk geloot is, dat is wat anders.
Ik lees dit wel vaker, maar dit is ook logisch. Er was immers gezegd: "zijn er meerdere kandidaten, dan loot de mol". Oftewel, de mol mag zelf loten. Dan kan je dat "niet eerlijk" noemen, maar je kan het de mol niet verwijten dat een hoed heeft gemaakt met 50x patrick erin en 1x karin, en dat het dan Patrick is geworden. Als hij dat niet gedaan had, was het weer een slechte mol geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Jane het volgende:
Ik ben er in dat geval ook vrij zeker van dat er niet 'eerlijk geloot' is, maar gewoon al van het begin af aan zeker dat de Mol deze rol zou uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |