Hij leest later nog: dat als iemand anders de vrijstelling eerder te pakken krijgt hij dan achter het net vist. Daarom krijgt hij zo'n haast om naar de afgesproken plek te komen. omdat hij bang is dat een van de dames daar eerder is en de vrijstelling pakt. Als ik het goed begrijp is het op het initiatief van Art om daar af te spreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Er staat nog meer onder, maar dat leest ie niet voor / zenden ze niet uit. De brief is ook heel even in beeld, maar dat kan ik niet lezen(in de HD versie nog wel
).
Valt weinig uit te halen volgens mij.
precies.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Soundos; 'Ik voel gewoon dat er iets speciaals te winnen is, een joker ofzo'
Patrick wint vrijstelling tot finale.
Enige die dat konden weten waren de Mol en Patrick.
Soundos is de mol.
quote:Heb net #widm gekeken. Ik vond het een spannende en mooie aflevering. En iid, ik zie t ook: ik loop echt als een boerin! Gaat om karakter...
Whehequote:
Ik heb sowieso nooit gedacht dat hij de Mol was, dat lag veel te veel voor de hand... Soundos presteert het om telkens niks binnen te halen zonder dat het de groep opvalt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Oeh, dat zou ik wel heel tof vinden. Alhoewel ik net 100% voor die andere theorie ging dat Karin de volgende isMaar ik wil gewoon niet dat Art de mol is dus dit zou wel heel super zijn natuurlijk.
Nee ik heb hem eigenlijk ook nooit verdacht, maar het is toch geruststellend als hij gewoon weg gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit gedacht dat hij de Mol was, dat lag veel te veel voor de hand... Soundos presteert het om telkens niks binnen te halen zonder dat het de groep opvalt...
Hoe bedoel je? Hij komt uit de laatste minuut van de aflevering, wie zien Pieter-Jan een naam in typen, vervolgens zien we de kandidaten, en daarna zien we de naam nog een keer, waarop (in één shot) het scherm verandert in een rood scherm. Maar scherper dan dit kon ik het niet krijgen, in de aflevering is 'ie namelijk vrij klein (ik heb hem 500% vergroot)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:44 schreef Marloes het volgende:
Kun je misschien een duidelijke foto laten zien waarin we dat scherm zien?
Ah oke, ik zal 't zo even terug kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:46 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij komt uit de laatste minuut van de aflevering, wie zien Pieter-Jan een naam in typen, vervolgens zien we de kandidaten, en daarna zien we de naam nog een keer, waarop (in één shot) het scherm verandert in een rood scherm. Maar scherper dan dit kon ik het niet krijgen, in de aflevering is 'ie namelijk vrij klein (ik heb hem 500% vergroot)
Ik denk niet dat het klopt. Op de plek waar jij aangeeft dat de naam zou staan, staat denk ik letterlijk de tekst "naam". Er naast zou het invoerveld voor de naam van de kandidaat moeten staan. Maar dat is wit gelaten of gemaakt. Oftewel geen naam van de kandidaat. Ik denk dat de makers wel voorzichtig zijn, omdat ze weten dat er mensen zijn die frame voor frame dingen bekijken.quote:
Dit is HDquote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het klopt. Op de plek waar jij aangeeft dat de naam zou staan, staat denk ik letterlijk de tekst "naam". Er naast zou het invoerveld voor de naam van de kandidaat moeten staan. Maar dat is wit gelaten of gemaakt. Oftewel geen naam van de kandidaat. Ik denk dat de makers wel voorzichtig zijn, omdat ze weten dat er mensen zijn die frame voor frame dingen bekijken.
Tip: Bekijk de aflevering in HD, dan is het iets duidelijker dan in jouw plaatjes.
Nee, Soundos doet te goed haar best en heeft te veel geld binnengehaald om de mol te kunnen zijn. Als zij het is, zou dat juist een teleurstelling zijn, omdat het dan weer een seizoen is waarin de mol het echte mollen aan anderen heeft overgelaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit gedacht dat hij de Mol was, dat lag veel te veel voor de hand... Soundos presteert het om telkens niks binnen te halen zonder dat het de groep opvalt...
Ze gebruiken geen comic sans.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:03 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Dit is HD. Maar ik denk ook niet dat er een vierletterig woord ('naam') op die plek past (en de m is al een lange letter), 'Art' past precies. Bovendien is het wel duidelijk in het van WIDM bekende rode Comic Sans geschreven.
Maar we zullen zien! Ik ben ervan overtuigd dat het klopt...
Edit: Ik heb het even uitgewerkt, zo ziet het eruit met 'Naam':
[ afbeelding ]
Was vroeger wel altijd zo. Maar voor het verhaal maakt het niet zo heel veel uit, Arial zou niet ineens een heel ander resultaat opleverenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:21 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ze gebruiken geen comic sans.....
Tja, vroeger waren er dan ook nog goede mollen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Was vroeger wel altijd zo. Maar voor het verhaal maakt het niet zo heel veel uit, Arial zou niet ineens een heel ander resultaat opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |