abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93901973
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef sverbern het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat er eerlijk geloot is, maar ik vond de reactie van Patrick toen hij de vrijstelling had gepakt echt zwaar overdreven en daardoor behoorlijk irritant. Slecht geacteerd. }:|
Zelfs al is er niet eerlijk geloot, gaan we nu ineens met zijn allen zeuren als de mol stiekem niet eerlijk speelt? :')
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:15:11 #227
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_93902291
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Zelfs al is er niet eerlijk geloot, gaan we nu ineens met zijn allen zeuren als de mol stiekem niet eerlijk speelt? :')
idd, de mol moet eerlijk zijn, geld in de pot brengen etc ;)
The best firms advertise the least...
pi_93902764
Ben benieuwd naar de boomopdracht deze week. Kijken wie hoe het spel gaat manipuleren om te zorgen dat de antwoorden op de vragen kloppen.
pi_93903436
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef ShiningStar het volgende:
Ben benieuwd naar de boomopdracht deze week. Kijken wie hoe het spel gaat manipuleren om te zorgen dat de antwoorden op de vragen kloppen.
Ik vond dat ook echt een gave wending.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93903635
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik vond dat ook echt een gave wending.
Weer eens wat anders, haalt een beetje de sleur uit het spel die er voor de finale vaak is, omdat iedereen dan écht alleen nog maar bezig is elkaar in de gaten te houden.
pi_93903648
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Susi het volgende:
Ik blijf héél benieuwd naar het antwoord op de vraag waarom Soundos in de intro destijds gespiegeld was.
Misschien vonden ze het leuker ofzo. Beetje als die hermontage van een hele aflevering?
pi_93903670
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef ShiningStar het volgende:

[..]

Weer eens wat anders, haalt een beetje de sleur uit het spel die er voor de finale vaak is, omdat iedereen dan écht alleen nog maar bezig is elkaar in de gaten te houden.
Nu krijgen we in ieder geval een fanatieke opdracht. :Y
pi_93904156
In het filmpje 'interviews aflevering 10' zie je Soundos op het laatst: 'Ik speel naief, ik speel een beetje dommig, en dat was mijn tactiek, en ik denk dat het heeft gewerkt. Mensen denken dat ik dingen per ongeluk doe, iedereen weet van oh, dat is een comedien, dat is geen actrice, maar ik kan heel goed acteren'.

Wat moeten we daar nou weer mee? Zo'n duidelijke hint zullen ze toch niet erin stoppen?
Koel en donker bewaren
pi_93904510
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
In het filmpje 'interviews aflevering 10' zie je Soundos op het laatst: 'Ik speel naief, ik speel een beetje dommig, en dat was mijn tactiek, en ik denk dat het heeft gewerkt. Mensen denken dat ik dingen per ongeluk doe, iedereen weet van oh, dat is een comedien, dat is geen actrice, maar ik kan heel goed acteren'.

Wat moeten we daar nou weer mee? Zo'n duidelijke hint zullen ze toch niet erin stoppen?
Heeft Soundos niet gewoon teveel geld binnen gehaald om de mol te kunnen zijn?
pi_93904618
quote:

Wat is hier vreemd aan als Soundos niet de mol is? Dan kun je toch ook nog wel een tactiek hebben?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_93904658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Felagund het volgende:

[..]

Wat is hier vreemd aan als Soundos niet de mol is? Dan kun je toch ook nog wel een tactiek hebben?
Dat er alleen van Soundos zo'n biecht komt, heel geheimzinning gebracht. Gewoon vreemd. Kijk het filmpje anders zelf maar.
Koel en donker bewaren
pi_93904830
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat er alleen van Soundos zo'n biecht komt, heel geheimzinning gebracht. Gewoon vreemd. Kijk het filmpje anders zelf maar.
Iedereen doet toch gewoon zijn best zich een beetje verdacht te maken? Dat is gewoon de bedoeling van dat filmpje, niks vreemds aan, doet iedere kandidaat.
pi_93904857
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef ShiningStar het volgende:

[..]

Iedereen doet toch gewoon zijn best zich een beetje verdacht te maken? Dat is gewoon de bedoeling van dat filmpje, niks vreemds aan, doet iedere kandidaat.
Dat dus.
pi_93905344
quote:

Geven ze die interviews van te voren al vrij?
pi_93905386
Nou ja, whatever. Als Soundos het is dan is het superklote.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:46:45 #241
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_93905909
Toevallig zag ik het net ook, wilde het ook hier posten. Ookal is Soundos niet de Mol, ik vind het ook apart hoe het aan het einde van dat filmpje gebracht werd. Normaal is het filmpje afgelopen na een uitspraak van PJ en nu komt zij er ineens nog achteraan. Ja, vond ik ook vreemd.

Verder heb ik nog even gekeken naar die vragen over de Bomen-opdracht.
Vraag 21: Waar zat de Mol tijdens de bomenopdracht? 1) In de bomen 2) Op de grond
Vraag 22: Heeft de Mol geld gepakt bij de bomenopdracht? 1) Ja 2) Nee
Vraag 23: Heeft de Mol geld aangepakt van Pieter Jan? 1) Ja 2) Nee

Soundos zie/hoor je op vraag 21 het antwoord 2 geven en op vraag 23 antwoord 2
Art zie je op vraag 22 antwoord 1 geven.
Karin zie je niks antwoorden, alleen in de 1 minuut Aflevering 10 vertelt ze dat ze op vraag 22 antwoord 2 heeft geantwoord. Ook geeft ze in de Interviews afl 10 aan dat haar Mol, Patrick, alles heeft gedaan zoals zij geantwoord heeft, dus is ze ervan overtuigd dat ze die antwoorden goed heeft.

Verder kon je zien dat Art en Patrick op de grond blijven, en je ziet Art geld pakken. Soundos en Karin moeten in de bomen over een soort bruggetje lopen. Vraag me af wat de logica is dat de 2 hoogtevrees mutsen juist die bomen ingaan...

Zegt allemaal nog niet zoveel, maar wel handig om te weten voor we de volgende aflevering in gaan, om te zien wie wat doet en waarom. Vond ik tenminste :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_93906205
Punt is dat er maar 1 persoon is waarvan ik kan en wil geloven dat het de Mol is, en dat is Patrick. Ieder ander zou voor mij een teleurstelling zijn.
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:06:07 #243
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_93906685
Van iedereen die over is zou het voor mij in meer of mindere mate een teleurstelling zijn :P
Maar ik denk en hoop dat het Patrick is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_93906764
Is nou vanavond de finale? Of gewoon nog een afvalrace?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93906799
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Afvalrace.

Volgende is finale, en dan 3 maanden later hoor je wie de mol was.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_93906846
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik op het seizoen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_93906862
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Felagund het volgende:

[..]

Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik.
Vanavond al ?
'And I called your name,
pi_93906945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Vanavond al ?
Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.
Album top 100 2024
pi_93906993
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Felagund het volgende:

[..]

Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.
Dus dan vallen er twee af?
Eentje na de eerste opdracht, en daarna nog eentje?
'And I called your name,
pi_93907065
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dus dan vallen er twee af?
Eentje na de eerste opdracht, en daarna nog eentje?
Lijkt me wel. Maar de verliezer wordt denk ik ook pas volgende week bekend gemaakt. Dus eigenlijk valt er maar een af na de eerste opdracht, dan zijn ze nog met 3 personen over, zoals normaal gesproken in een finale.
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')