Da's een darm die alleen blinden hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met je blindendarm Oognip?
Toepasselijk in combinatie met degene die wordt aangesproken ook!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's een darm die alleen blinden hebben
Een laboratoriumcomputer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef dandybleu het volgende:
ja e-book leest lekkerder dan een pcscherm omadt het beeld rustiger is...........ja wat ik ook wel eens doe is een stukje text uitprinten en dan leest het ook wel een stuk lekkerder..... alleen ja voor veel-lezers dan zit je elke maand met een lege printer cartridge..... dus ja dan is een ebook wel fijn .......
wat ik zelf vaak doe is "ik heb labtop met text to speech erop .... en die heeft wel fijne stem ingebouwd.... dus dan kan je ook van een text een mp3 maken en dan gooi ik het op mn mp3 speler.... en dan als ik in een luie bui ben dan ga ik lekker een stukje luisteren.........
De motor verkeert in slechte staat blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
ik lees verkeert,
je motor staat veel te rijk, injector die loopt na te pissen of een slechte onsteking zijn de hoofd verdachten
Oh.quote:
Pssst... Dit topic is dan weer alleen voor fouten op Fok.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:11 schreef Moeskopje het volgende:
http://twitter.com/#!/spatiegebruik
@doekenorg
Doeke Norg
Ahh.. Kan er ook een #spatiegebruik-vraagbak komen? Ik heb soms wel wat moeite. Hardeschijf of harde schijf? #alsjeheteenmaalweet
-vraagbak?
Dat vergeet ik steeds. Kan de naam bij #52 niet even veranderen in .........van Fokkers ten behoeve van blondjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:02 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Pssst... Dit topic is dan weer alleen voor fouten op Fok.
Voor openbare fouten hebben we Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #25
Je kan het ook overdrijven met spatiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet gaan zitten klagen dat mensen hem op dat moment een tikkeltje "raar" vinden, des al niet te min moet hij doen waar hij zin in heeft..
Katten- of hondenvoer?quote:Op zondag 3 april 2011 11:25 schreef DABAMaster het volgende:
als je je vloer nog moet leggen, gewoon in de voer frezen
Je gaat zelf ook in de foutquote:
Gebiedende wijs is gewoon zonder trema als je dat bedoelt.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Gíng Lienekien maar eens de fout in! Ik twijfel of ze wel een mens is.
In Nederland zeggen we toch echt 'kale huur'.quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef XL het volgende:
Ik heb geen bron, maar heb het percentage rond de 30% eens ergens gelezen. Zelf vind ik het tot midden hoge inkomens realistisch. Het percentage uitzoeken lijkt me haalbaar als je op basis van dit salaris hypotheken gaat aanvragen, de maandlasten voor een hypotheek zou je als koude huur kunnen gebruiken.
Dat vind ik dan weer vrij deprimerend.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dan altijd maar dat je op andere gebieden misschien juist éxtra veel fouten maakt.
Niet alleen gebiedende wijs, ook de gewone enkelvouden van de tegernwoordige tijd en de hele verleden tijd en het verleden deelwoord:quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gebiedende wijs is gewoon zonder trema als je dat bedoelt.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/defini%C3%ABren
...quote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Als een echte langstudeerder kan ik me nog het geklaag van vroeger herinneren.
De prestatie beurs zou mensen 'opjagen' en hoogopgeleiden opleveren die alleen maar in de boeken hadden gezeten. En dat kon natuurlijk niet, de studententijd was bedoeld om jezelf te verbreden en ontwikkelen. Door extracellulaire activiteiten, maar ook door diepe gesprekken bij een vuurtje tot de vogeltjes weer floten.
En niet alleen studenten riepen dat, ook mensen uit het bedrijfsleven, het was een serieus discussiepunt.
Man, wat waren we toen verwend.
quote:Op maandag 4 april 2011 10:12 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik maak altijd mexicaanse bonenshit. Mais ui, jalapingnopeper, rode bonen. Fajitamix kruiden, potje casa fiesta hot saus, gehakt. En smullen maar!
Jalapiwat?quote:
Nog afgezien van andere fouten!quote:Op maandag 4 april 2011 @ 17:04 schreef kikker11111 het volgende:
sterft maar basstaart dat jij bent,, en hopelijk stompen ze jou, jou mede gedetineerden ook volledig in elkaar.
De trap op ,en de trap af hoort jij geslagen te worden..
Van wie?quote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij kregen er altijd veel spul voor van de congaire en wat moest je doen, lampen uit op de 3de etage of zo
quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Ancarta het volgende:
[...]
Weeg ik hier te zwaar aan, en stel ik me gewoon aan? Kan ( en wil ) dit niet echt bij iemand anders kwijt
Is dat de pronversie van Freddy Got Fingered?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
De tranen rolde over mijn wangen van het lachen bij die laatste scène (uitgeholde kameel gebruiken als schuilplaats). Het deed me denken aan de film Freddy hot fingered
.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb dus een commode zonder riggels en heeeeeel groot!
En ben daar super super blij mee![]()
.... broodjeaapverhaal dus...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef RichardDawkins het volgende:
Aan de familie van de slachtoffers overleveren en vogelvrij verklaren.
Ik zou ook een beetje nerveus worden van zoveel geneuk.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Hm naja, als jij dat heb besproken met je partner oke.
Al vraag ik me af of jij het neuk vind dat je partner elke keer een ander neukt
Waarom zou je dan nog een relatie beginnen met iemand? kun je net zo goed vrijgezel zijn en met iedereen neuken.
Plaats 'm dan in het goede topic, hè.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister zag ik 'Voor de schlachtoffers van Japan' staan in de sportclub. Hopen dat die poster er nog hangt de volgende keer dan maak ik even een foto.
Bij twijfel, altijd dtquote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef plonsikduik het volgende:
zegt meer over de politie en het slecht in kunnen schatten dan de vrouw die opbelt !!!!
vrouw belt waarschijnlijk op zonder bril op , naar meldtkamer
daar zitten wat nietsdoende agenten , die wel een verzetje willen aan de koffie
meldtkamer meldt vrouw ziet iets wat gevaarlijk kan zijn
de agenten is het echt niet gevaarlijk ?, dan gaan we met overmacht op pad
nee roept men , als het echt waar was ga ik niet mee
dan kiezen we liever voor de laser gun
zo, moet het haast wel gegaan zijn
Sorryquote:
Dat is inderdaad de tendens van het topic...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef OeJ het volgende:
Fit for free discrimineert niet gelovigen.
De niet-gelovigen komen er weer slecht vanaf.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je daar gestopt met lezen, want even later ga ik op zeer begaafd Nederlands over. Af en toe.
Hendig sjieke condens?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Nah ja maar dat die echt direct naast de douche hangt vind ik een beetje vreemd al dat condence dat erop komt.
Maar wel vreemd dat ze dat huis niet hebben voorzien van een CV ondanks ze hem volledig gerenoveerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |