abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95068492
Ik hou die van Ilse bij op groeigids.nl
*poef* nu is het weg
pi_95069297
Nou die site is nog wel te doen voor mij, ik heb daar nu een nette groeicurve, maar hoe kan ik die nu hier laten zien??
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:56:38 #153
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95070661
Ja leyla heeft het ook gehad als ze sliep, blauwig om dr snoetje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95071241
MP: plaatje opslaan en uploaden (via tinypic of zo). Je kunt ook een screenshot maken.

Ik ben benieuwd hoe het bij de kinderarts gaat/is gegaan, huup!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95071567

*O* gelukt!!! Sarah haar curve, ze is nog niet gemeten, dat doen ze pas vanaf 2 of 3 maanden.

Ik ben ook benieuwd naar wat de KA te zeggen heeft over Elin?!
pi_95073120
Ziet er al goed uit mamapurk! En fijn dat jij nu wel lekker geslapen hebt!

Kan me voorstellen dat dat eng is huuphuup, goed dat ze het nakijken.

wij zijn net bij het consultatiebureau geweest en alles was in orde. Ze vroeg of hij al rolde en ik zei nee...en daar ging die ineens :D

Kan op deze laptop geen fimpjes kijken, maar doe ik vanavond even, filmpjes zijn altijd leuk om te zien.
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:38:48 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95075785
keurig zeg die curve mp :Y

Alles was prima in orde bij de kinderarts, over een maand weer wegen op het cb (er staat sowieso een cb-afspraak dan) en zodra ze 7 kg weegt moeten we over naar 2 x 2 ml zantac ipv 2 x 1.5
Verder was alles dus in orde.
Ik heb het nagevraagd van het blauw zien maar dat was niet erg, maskeren noemde ze het en dat was in principe normaal.

Over 2 maanden moeten we weer terug voor een controle. Ik blijf bezig zo :D :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95076739
Mooie lijn MP ^O^

Ook mooi dat het maskeren niet zorgelijk was huup. Wij zien het ook wel eens.

:O ik word met moeite wakker na even huid op huid knuffelen wat uitdraaide op een middagslaapje van ruim anderhalf uur. Blijkbaar had ik het nodig en ik heb Dottir ook niet horen klagen. Voelt goed. Zelfs mijn rechterborst die al dagen niet echt meewerkt lijkt nu weer wat voller te voelen :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95076977
Mooie curve MP
En wat fijn dat alles goed is met Elin en het maskeren niets bijzonders is.

Ik vroeg me af of jullie kindjes dus ook een soort van brug maken.
Hij doet niet anders en kruipt zo over de gehele vloer, bed, box noem maar op :+
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:11:18 #160
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95077270
Mooie curve hoor!

Jasmin bultje was een heel verhaal over een verstopt lymfkliertje naar aanleiding van een wondje op haar hoofd bij de geboorte, en nog iets. Kwam er op neer, dat het er prima uitzag, glad wiebelig en zacht. Beide huisartsen hebben er naar gekeken en ze waren het er samen over eens. Mocht het groter worden of veranderen moesten we langs komen, of als we er een slecht gevoel bij hadden.

Pvoesss, die van mij niet, maar zag het wel vaker op de KDV. Grappig gezicht is het. :D
pi_95077308
Fijn Huup dat het goed was en bij Jaël noemden ze het idd ook maskeren, mijn man heeft dat ook als hij moe is.

Lekker toch zo een middagslaapje Vanyel!

En Mex toch ook maar aan de rol :)

En Pvoesss nee dat heb ik Sarah nog niet zien doen ;)

Gelukkig dat Jasmin haar bultje niets ernstigs is!
pi_95084720
Fijn huuphuup en Silmarwen!

pvoess, Mex doet dat ook ja, als hij wakker word in zijn bed en dan boos is dat we er niet snel genoeg zijn, of op de commode en dan stoot ie wel eens zijn hoofdje.
Nu snap ik de commodes zonder zijrichels wat beter, leek me eerst heel eng eigenlijk.
Maar ik ga er maar een stootkussentje op maken denk ik.
Op de vloer enzo doet ie het nog niet.
pi_95090521
Ik heb dus een commode zonder riggels en heeeeeel groot!
En ben daar super super blij mee :D :Y
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:20:07 #164
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_95090680
Hier ook een grote commode zonder richels. En een xl aankleedkussen: op de enorme kuil in het midden na (die we gevuld hebben met een badlaken) is het een superding!

En hier ook geen bruggetje zoals op de foto.
Wel andersom: op je buik gaan liggen en dan je kontje omhoog doen (omdat je moet wordt en weer vergeten bent hoe je ook alweer terug moet draaien).
pi_95096198
Jullie zijn slim! :D

Iemand nog tips hoe ik die richel zacht kan aankleden?

Hoe is het verder met Mikai Hobbesje??
pi_95106813
Sarah gaat vandaag voor het eerst op reis helemaal naar het oosten van het land! We gaan op bezoek bij de tweelingzus van mijn oma en we hebben er zin in!
  woensdag 6 april 2011 @ 08:33:39 #167
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_95107363
Met Mikai gaat alles goed. Hij doet wat hij moet doen, heeft alleen nog geen benul waar hij vast voedsel moet laten helaas... Flessen alleen lijken niet meer voldoende, dus probeer ik af en toe wat bij te geven (maar dat werkt hij nog uit z'n mondje). Waardoor hij dus nog vaak 's nachts wat wil drinken.
Maandag weer naar de kinderarts: ben toch wel weer benieuwd wat hij van Mikai vind.

Troeta: met een badlaken het randje afdekken? Of als je veel ruimte hebt en nog een voedingskussen die er omheen leggen?

Mamapurk: veel plezier in het oosten!
  woensdag 6 april 2011 @ 11:13:47 #168
54772 Silmarwen
pi_95111858
Veel plezier Mamapurk!

Hobbesje, duurde iets van 3 a 4 weken voor Jasmin het een beetje doorkreeg en nu nog eet ze max de helft van zo'n klein potje. En iets in haar handen en dan sabbelen snapt ze ook niet zo hoor. Ze gaat er vaak bij duimen. :D

Iemand mijn kinderen lenen vandaag? Ze zijn beiden erg nazieks. Jasmin en Yade moeten allebei de hele dag geentertained worden en dat gaat niet. Jasmin slaapt steeds max een uurtje, huilt ineens heel veel en wil niets. Zelfs 's avonds na de groente huilt ze zo een uur. Niet brullen ofzo, maar gewoon zo'n zeurderig huiltje. Als je haar oppakt is het goed, maar na 10 minuten is ze dat ook zat en dat is echt met alles zo. Vreselijk irritant als je ook een peuterpuber hebt die ineens niet meer zelf kan spelen, overal om moet huilen en niets wil. Ik plak ze zo achter het behang, kan ik ook even langer dan 10 minuten zitten en mijn kop thee drinken zonder tig dingen tussendoor te moeten doen.
pi_95112620
Klinkt goed Hobbesje...en wat een leuek sites van je kindjes, heb net even gegluurd!

Ik ga er denk ik een strandhanddoek over heen gooien en leg die dan ook onder het aankleedkussen, hoef ik het niet vast te plakken met ducttape,haha

@Silmarwen, lekker naar buiten gaan? Of zijn ze nog te ziekjes?

Veel plezier mamapurk
  woensdag 6 april 2011 @ 11:39:56 #170
54772 Silmarwen
pi_95112820
Ja ik ga vanmiddag een stuk met ze wandelen, maar had vanochtend ook nog wat huishoudelijk werk te doen. Vanmiddag paastaken kopen ofzo, kan Yade ze lekker versieren. Het is hier trouwens helemaal geen mooi weer, ondanks dat het wel voorspelt was. Grijs en grauw. :(
pi_95114459
Oh, hier schijnt het zonnetje, hoop dat die straks ook bij jou komt.
Paastakken is een goed idee, dat doel ga ik ook zo aan m'n wandeling geven!
  woensdag 6 april 2011 @ 16:25:31 #172
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_95124427
Dank je Troeta. Heb van de oudste van de blog fotoboeken (1e jaar, 2e jaar en 2-4 jaar laten drukken. Ga ik nu weer doen.

Paastakken, goed idee! Ga ook eens die takken halen en de kast in om de kamer in paassfeer te maken straks.
  woensdag 6 april 2011 @ 17:40:07 #173
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95127564
Even een egopostje, ik schrok vanmiddag een beetje... Saar sliep erg diep en het werd echt tijd voor wat eten dus ik probeerde haar subtiel wakker te maken. Maar madame weigerde haar ogen open te doen. Toen ik haar zat te bekijken begonnen haar armpjes en beentjes wat te schokken. Niet heel wild, maar een soort van stuipjes. Dat hield een tijdje aan en toen ik haar echt wakker kreeg stopte het meteen. Herkent iemand dit soort stuipjes in de slaap? Verder gaat het hartstikke goed met haar en zie ik geen gekke/verontrustende dingen.

Ik ga het morgen wel even melden bij het consultatiebureau (en google leverde een hoop mogelijkheden op, waaronder hele onschuldige (en waarschijnlijk het meest voor de hand liggende)) maar misschien herkent iemand het hier wel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 april 2011 @ 20:00:31 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95134136
Lol Sil, ik herken zoveel uit je post ..ik vroeg zostraks op twitter hoe andere moeders met een peuter en een baby overdag de tijd vonden om adem te halen.

vanmorgen: *kom beneden; leg Geert in de box (stil), ga papfles maken voor Jan. Fles klaar, Jan draait hooghartig z'n gezicht af. Fles toch aangepakt, ik schenk koffie in *geert begint te huilen, niet hard of dringend maar toch* Jan heeft fles leeg en zeurt om een cracker smeerkaas. Geert begint al iets indringender te huilen, maar soit, ik maak die cracker. Jan pakt cracker aan en verkruimelt hem ogenblikkelijk ... *pakt jan op en zet hem huilend om een nieuwe cracker (de groeten, we hebben geen crackerboom noch een smeerkaasboom in de tuin staan) in de kamer*. en zo ging het werkelijk de hele dag door. was ik met de een bezig, kwam de ander. ze poepen zelfs synchroon :') Middagdutje? wat is dat? oh dat is ram je deur uit de sponning tijd?? :X het enige moment dat ik een beetje fatsoenlijk adem kon halen was toen ik onderweg was naar logopedie.

hmm heel verhaal en waar ik hiervoor kwam ben ik vergeten :')

TM: lag ze niet gewoon te dromen??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95137102
TM: hoelang was de voeding geleden? Ik herken het niet maar moest meteen denken aan 'fladderen'. Je kunt er wel op googelen (interessante link?), maar ik zou het inderdaad even op het consultatiebureau bespreken! Is vast iets onschuldigs, maar toch.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:35:19 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95140086
Ik kwam dat zelf ook tegen Claudia, het was wel een lange ruk slaap. Er zat bijna 5 uur tussen de voedingen en daar was ik niet blij mee (nerveuze new mom die ik er ben), maar ik wilde vandaag kijken hoe lang ze zelf tussen voedingen laat als ik haar niet wakker maak wanneer ze nog slaapt. Ze zou dan dus een suikerdipje kunnen hebben gehad. Maarrr, ze doet het wel vaker, maar dan veel minder dan ze vanmorgen deed. Dan is het gewoon af en toe een stuipje en daar werd ik ook niet zenuwachtig van. En zo lang zit er dan ook niet tussen de voedingen.

Ik ben er dus nog niet achter wat het precies zou kunnen zijn. Het meest herken ik me in deze uitleg.

DJMO, misschien, het was niet waar ik het mee associeerde toen ik het haar zag doen. Maar misschien is dat onterecht...

Buh, ik baal ervan dat ik me er zo zenuwachtig over maak, maar jemig wat maakt zo'n minimensje veel los. Nu ben ik een mama en moet ik er alles voor doen om haar zo gezond en gelukkig mogelijk groot te laten worden. O+
pi_95140364
Dat klinkt heel plausibel, TM! Er zijn zoveel van die dingen die je opvallen aan je kind en die volstrekt onschuldig zijn. Zo zag ik op een dag opeens dat Ivans fontanel op en neer ging. Ik schrok me dood! Maar dat bleek dus volstrekt normaal te zijn en nooit anders geweest te zijn. :+

Kortom: niet stressen en gewoon even ter sprake brengen! :*
pi_95140563
hey verrek TM, dat linkje van jou, ik weet niet precies hoe ernstig ze die schokjes bedoelen maar zowel Amélie als Elin nu ook hebben die schokjes :D nu ik erbij nadenk heeft Amélie ze al heel lang niet meer gehad en Elin zo net nog tijdens het lezen van dat linkje. (ze ligt bovenop me te slapen.) Ik had er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan.

Vervelend is het als je er dan zo nerveus van wordt. Weet je, je kunt altijd de huisartsenpost of gewoon de assistente van de huisarts bellen als je ergens over twijfelt hoor. Om even te overleggen zeg maar. Mijn ervaring is dat ze heel begripvol zijn dat je met vragen zit en je goed helpen. Ik heb ook wel eens gebeld en gewoon gezegd dat ik wilde weten of iets normaal was en wat nou handig was om te doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95141253
Naar zeg TM.. Maar dat linkje van jou, dat doet Sarah volgens mij ook.
En dat nerveuze herken ik wel, had ik bij Jaël best erg ook.

Ons tripje naar het oosten was geslaagd maar voor Sarah net te veel helaas. Is nu hel onrustig en verdrietig en spuugde een flinke hoeveelheid voeding. Dit soort tripjes doen we de komende weken dus zeker niet meer.
pi_95141458
Oh en DJMO, hier ook nauwelijks tijd voor mezelf overdag eigenlijk.
Elin kan nog steeds niet plat liggen overdag dus die zit het grootste deel van de dag tegen me aan, anders is het hard huilen (en met hard bedoel ik prikjes-hard, mn arme ding ;( ) en Amélie moet uiteraard ook gewoon verzorgd worden.

T is niet anders, er zijn legio dagen dat ik tegen 1 uur pas ontbijt. :') Ik zorg verder wel goed voor mezelf hoor, en even huilen om te kunnen douchen tsja dat moet dan maar, en met de draagdoek komen we een heel eind. De situatie is hier natuurlijk ook niet zo standaard voor wat het huilen van Elin betreft, dat maakt het lastiger.

Trouwens, Amélie heeft ook besloten dat ze geen middagslaapjes meer nodig heeft, maar ze kan eigenlijk nog niet zo goed zonder. Het helpt hier om er 's middags op uit te gaan, Elin in de doek, zij lopend en/of in de buggy. Even een flink stuk naar buiten. Dan valt ze meestal in de wagen in slaap, dat is net genoeg slaap om het te rekken zeg maar zodat ze 's avonds op een normale tijd kan gaan slapen.

Ik heb nu nog steeds niet echt iets voor mezelf gedaan vandaag, B. heeft vergaderingen etc. die komt nu pas naar huis. Amélie ligt nu een goed uur op bed en Elin plakt tegen me aan. Ik berust er maar in, Elin is maar 1 keer zo klein dat ze zo heerlijk knuffelt dus daar geniet ik maar van en verder is het soms wat behelpen maar het wordt vast vanzelf makkelijker eens de reflux weg is en Elin wat zelfstandiger/mobieler wordt. :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95141523
Toen ik pas belde met de huisartsenpost vroeg de assistente aan me of het mijn eerste was, waarschijnlijk omdat ik de verhoging van Lena verontrustend genoeg vond om langs te komen en er niet wat laconieker over kon doen. Toen ik zei dat het mijn tweede was, was er echt even zo'n betekenisvolle stilte aan de andere kant van de lijn. :Y)
  woensdag 6 april 2011 @ 21:59:27 #182
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95141759
Jullie zijn lief :* . Ik ga morgenvroeg wel bellen met het consultatiebureau, daar hebben ze de vraag vast wel eerder gehad. Mocht ik vanavond toch nog erg zenuwachtig worden dan is de huisartsenpost zo gebeld.

Wel fijn dat je er iets in herkent huup (of klinkt dat stom dat ik dat zeg?). Bij Saar was het ook niet heel ernstig hoor, het was alleen een redelijke serie achter elkaar waardoor ik er op triggerde.
pi_95141768
Inderdaad huup, het gaat wel weer voorbij. En het gaat al zo snel, dus het is ook belangrijk om de tijd niet alleen weg te kijken maar ook van het nu te genieten. Anyway, ik vind je houding daarin heel positief, ookal zal het niet altijd makkelijk voor je zijn. :*

Heb je wel het idee dat de zantac helpt? Als Elin iets ouder/zwaarder is ga je de dosis toch wat ophogen?
pi_95141814
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Zo zag ik op een dag opeens dat Ivans fontanel op en neer ging. Ik schrok me dood! Maar dat bleek dus volstrekt normaal te zijn en nooit anders geweest te zijn. :+

Ikwas zo blij dat mijn nichtje dat al verteld had. Toen ze het zei zag ik het niet en deed ik net alsof ik wist waar ze het over had, maar een weekje later zag ik ineens wat ze bedoelde. En zag er vest eng uit idd.
pi_95141944
Ik had het pas zelfs nog bij Ivan, TM, dat ik hem zo raar vond doen en daar ineens heel onrustig van werd. Niks aan de hand natuurlijk, maar ik zat er de hele dag bovenop en was blij dat dat rare weer overging.

Da's nou moedergevoel, he? Het is mooi en overweldigend, maar het kan je soms ook zo verschrikkelijk bang maken. ;(
pi_95142109
Damn huup (en DJMO eerder), klinkt vermoeiend. En het is vast niet of je 's nachts kunt uitrusten.

Dottir is vandaag voor het eerst een paar uur op het kdv geweest, dat was best fijn. Ook heel leuk om haar weer terug te krijgen, voelt dan even heel anders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95142117
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef DJMO het volgende:

vanmorgen: *kom beneden; leg Geert in de box (stil), ga papfles maken voor Jan. Fles klaar, Jan draait hooghartig z'n gezicht af. Fles toch aangepakt, ik schenk koffie in *geert begint te huilen, niet hard of dringend maar toch* Jan heeft fles leeg en zeurt om een cracker smeerkaas. Geert begint al iets indringender te huilen, maar soit, ik maak die cracker. Jan pakt cracker aan en verkruimelt hem ogenblikkelijk ... *pakt jan op en zet hem huilend om een nieuwe cracker (de groeten, we hebben geen crackerboom noch een smeerkaasboom in de tuin staan) in de kamer*. en zo ging het werkelijk de hele dag door. was ik met de een bezig, kwam de ander. ze poepen zelfs synchroon :') Middagdutje? wat is dat? oh dat is ram je deur uit de sponning tijd?? :X het enige moment dat ik een beetje fatsoenlijk adem kon halen was toen ik onderweg was naar logopedie.

hmm heel verhaal en waar ik hiervoor kwam ben ik vergeten :')

Ok ik ga hier toch even op in... :@ je zegt hij zeurt om een cracker met smeerkaas.
Is een ontbijt vragen zeuren? Of moet hij van je die papfles en mag hij niet zelf aangeven wat hij wil?
Hij is 2 jaar en heeft een duidelijke eigen wil, misschien iets meer keuze vrijheid geven?

Dan mijn tweede punt. Je zegt dat je geen cracker boom hebt nee dat snap ik maar hij heeft honger..
Zolang jij straft, aandacht geeft met betrekking tot eten zal hij dit ook heel goed als middel kunnen gebruiken. Een hongerig kind is ook een stuk lastiger te hanteren..

Misschien een idee om de tafel te dekken en terwijl jij voed smeer je de cracker, goh jan hoe heb je geslapen? Ik heb heerlijk geslapen. We gaan vandaag naar logopedie en we gaan als je dat leuk vind ook nog kleuren en knippen, smaakt je cracker?
Een ontbijt is niet alleen een goede start van de dag op voedingswijze maar je kan zo ook goed vertellen wat je gaat doen, hoe het met jou gesteld is. Wat jij van hem verwacht.

Als ik lees hoe jan zich gedraagt is het een actie reactie loop waar jullie beide helemaal in vast zitten.

Plus als je het zo lastig hebt met jan vraag en eis dan wat meer hulp van johan..
Je met zijn streken bezighouden is imho echt niet nodig. :@

Ik vind je soms echt zo erg negatief over jan, de hele situatie dat ik denk goh kan ze nog wel lachen?

Als je hetzelfde uitstraalt in ergernis, woede, boosheid, onmacht tegenover jan als dat je doet op twitter of hier dan voelt hij dat ook aan. Hij is 2 en hij snapt niet wat hem niet duidelijk gemaakt zal worden.

En boos worden is zeker met 2 kleintjes de makkelijke weg. Mijn lontje is ook een stuk korter maar als ik opgefokt aan de kant ga zetten om maar een cracker die op de grond gegooid is dan verdoe ik mijn tijd toch wel. Investeer die tijd om gezellig te kletsen. En ook zonder enige reactie kan je het heel leuk en fijn hebben samen..

Oke misschien is dit super onnodig en val ik je nu heel erg aan maar hij is 2....
En ik vind je zo hard overkomen...
pi_95142291
Claudia, Ik vind Elin vooral heel erg zielig eigenlijk. Natuurlijk frustreert het huilen soms wel eens, maar het scheelt enorm dat je het kunt plaatsen en ook dat er toch dingen zijn die je voor haar kunt doen (rechtop houden!)

De zantac helpt wel hoor, het is aanzienlijk verbeterd maar het blijft allemaal heel feeble en icky. Zodra ze 7 kg weegt mogen we ophogen naar 2 x 2ml in plaats van 2 x 1.5 wat we nu geven. Ze weegt nu 6 kg en ik heb een beetje het idee dat we ook wel een beetje toe zijn aan het ophogen.

@TM nee hoor dat klinkt niet raar :)
hou er wel rekening mee dat een huisarts ofzo je misschien toch zal willen zien. Met kindjes onder de 3 maanden nemen ze over het algemeen geen enkel risico. Ik weet niet hoe jij zit qua afstanden en vervoer maar voor mij is dat dus altijd iets om in te calculeren :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95142538
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Vanyel het volgende:
Damn huup (en DJMO eerder), klinkt vermoeiend. En het is vast niet of je 's nachts kunt uitrusten.

Dottir is vandaag voor het eerst een paar uur op het kdv geweest, dat was best fijn. Ook heel leuk om haar weer terug te krijgen, voelt dan even heel anders.
's nachts valt mee hoor, ik slaap fijn op oxytocine ;) O+ en je groeit erin en went eraan.

Jeetje is je dottir alweer zo oud? :o of nouja "oud" maar jemig wat gaat dat snel. Vond je het spannend? Wat leuks gaan doen in de tussentijd? En goed gevoel aan het wennen overgehouden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 april 2011 @ 22:10:01 #190
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95142551
Het is precies zoals je zegt Claudia. Af en toe beneemt het me bijna de adem, het idee dat er iets met dit kleine meisje zou kunnen gebeuren. Blegh!

Huup, ik heb een auto en zit overal redelijk dichtbij dus dat is geen probleem gelukkig. Consultatiebureau is een klein wandelingetje (15min) hier vandaan.
pi_95142660
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef huuphuup het volgende:
Claudia, Ik vind Elin vooral heel erg zielig eigenlijk. Natuurlijk frustreert het huilen soms wel eens, maar het scheelt enorm dat je het kunt plaatsen en ook dat er toch dingen zijn die je voor haar kunt doen (rechtop houden!)
Dat laatste is heel fijn! En gelukkig gaan we nu de zomer in zodat je lekker naar buiten kunt met je meiden.
pi_95142746
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Vanyel het volgende:
En, hoe ging het?

Ik wil nog helemaal niet zonder Lena. Maarja, het moet. Aankomende maandag voor het eerst.
pi_95143538
Nee, eigenlijk is Dottir helemaal nog niet zo oud. 8 weken pas.
We wilden de eerste keer graag samen en dat lukt anders niet voor ik weer ga werken.

Uiteindelijk maar 2 uurtjes alleen achtergelaten, dus we zijn samen gaan lunchen. Ik vond het heerlijk. Vind Dottir de bom, maar merk wel hoe lastig ik het vind dat mijn behoeften nu altijd op de tweede plaats komen. Het scheelt natuurlijk dat ze het allemaal prima vond en de mensen daar heel ok waren.
pi_95143677
Oh en ik vond haar daarna nog leuker O+
pi_95143846
:o
Mooi moment om afscheid te nemen :W

M'n frummeltje een dagje oud

Iets meer dan een maand, kaal en puistjes en berg, maar wat vind ik hem nog mooi O+

Maar gelukkig werd hij nog mooier

Ineens werd hij groot

En toen kon die dit

En zo ziet hij eruit na een liga nu
pi_95143877
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik vond haar daarna nog leuker O+
:D O+

fijn dat t goed ging :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95144144
Ow wat is Mex leuk! En wat jammer dat jullie ons verlaten.

Wat fijn Vanyel dat je het zo positief bekijkt!
  woensdag 6 april 2011 @ 22:32:39 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95144171
Ja ligas zijn funest. Schone kleding gegaraneerd nodig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95144561
Oh Troeta, wat een geweldig overzicht! Gefeliciteerd met je grote baby en veel plezier in het volgende topic gewenst!

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Uiteindelijk maar 2 uurtjes alleen achtergelaten, dus we zijn samen gaan lunchen. Ik vond het heerlijk. Vind Dottir de bom, maar merk wel hoe lastig ik het vind dat mijn behoeften nu altijd op de tweede plaats komen. Het scheelt natuurlijk dat ze het allemaal prima vond en de mensen daar heel ok waren.
Mijn lief heeft dat ook. Die vindt het heerlijk dat Ivan en Lena zometeen naar het kinderdagverblijf gaan zodat het huis ook eens kinderloos is, hij nergens rekening mee hoeft te houden en gewoon kan doen wat hij zelf wil. Ik heb dat niet. Ik vind het huis maar stil zonder kinderen. Natuurlijk vind ik het wel heel fijn om eens uitgebreid in bad te kunnen en even niet standby te hoeven staan, maar ik voel die voortdurende claim niet zozeer als beklemming.
pi_95144699
Hij krijgt ze ook alleen voor een badje :D

MamaPurk, vind je hem op de eerste foto op Sarah lijken? Ik heb andere foto's waar ik het meer vind lijken hoor, maar die staan niet op deze computer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')