In dat geval zou ik het een tijdje in 'diensten' proberen. Ze krijgt een flesje, toch? Dus dan ga jij bijvoorbeeld vroeg naar bed, laat je man haar een flesje geven en in bed stoppen en dan doe jij de nachtvoeding en het riedeltje erna. Het verandert weinig aan de situatie, maar op die manier krijgen jullie allebei tenminste wat slaap.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef MamaPurk het volgende:
Als ze eenmaal slaapt is het wel goed, maar dat duurt soms wel langer dan een uur. En na d nachtvoeding hetzelfde riedeltje, dus dan gaat mijn man vaak met haar naar beneden.
Daar zou ik ook van moeten spugenquote:Op maandag 4 april 2011 08:04 schreef Silmarwen het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Nienna!
Yade aan de betere hand nu is Jasmin niet lekker.
Nest moest ze hoesten, niezen en boeren tegelijkertijd waardoor ze moest spugen om daarna heel zielig te gaan snikken.Ik heb de zoutoplossing al uit de kast gehaald.
neenee, weet k!quote:Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef Ticootje het volgende:
Huup, je weet dat ze niet in de droger mogen toch?
Wordt het wel heel erg michelin poppetje gevalletjequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef Troeta het volgende:
@mrien, gewoon erin blijven proppen hoor,hihi, zo leuk!!
Ikwas zo blij dat mijn nichtje dat al verteld had. Toen ze het zei zag ik het niet en deed ik net alsof ik wist waar ze het over had, maar een weekje later zag ik ineens wat ze bedoelde. En zag er vest eng uit idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Zo zag ik op een dag opeens dat Ivans fontanel op en neer ging. Ik schrok me dood! Maar dat bleek dus volstrekt normaal te zijn en nooit anders geweest te zijn.
Ok ik ga hier toch even op in...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef DJMO het volgende:
vanmorgen: *kom beneden; leg Geert in de box (stil), ga papfles maken voor Jan. Fles klaar, Jan draait hooghartig z'n gezicht af. Fles toch aangepakt, ik schenk koffie in *geert begint te huilen, niet hard of dringend maar toch* Jan heeft fles leeg en zeurt om een cracker smeerkaas. Geert begint al iets indringender te huilen, maar soit, ik maak die cracker. Jan pakt cracker aan en verkruimelt hem ogenblikkelijk ... *pakt jan op en zet hem huilend om een nieuwe cracker (de groeten, we hebben geen crackerboom noch een smeerkaasboom in de tuin staan) in de kamer*. en zo ging het werkelijk de hele dag door. was ik met de een bezig, kwam de ander. ze poepen zelfs synchroonMiddagdutje? wat is dat? oh dat is ram je deur uit de sponning tijd??
het enige moment dat ik een beetje fatsoenlijk adem kon halen was toen ik onderweg was naar logopedie.
hmm heel verhaal en waar ik hiervoor kwam ben ik vergeten![]()
's nachts valt mee hoor, ik slaap fijn op oxytocinequote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Vanyel het volgende:
Damn huup (en DJMO eerder), klinkt vermoeiend. En het is vast niet of je 's nachts kunt uitrusten.
Dottir is vandaag voor het eerst een paar uur op het kdv geweest, dat was best fijn. Ook heel leuk om haar weer terug te krijgen, voelt dan even heel anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is heel fijn! En gelukkig gaan we nu de zomer in zodat je lekker naar buiten kunt met je meiden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef huuphuup het volgende:
Claudia, Ik vind Elin vooral heel erg zielig eigenlijk. Natuurlijk frustreert het huilen soms wel eens, maar het scheelt enorm dat je het kunt plaatsen en ook dat er toch dingen zijn die je voor haar kunt doen (rechtop houden!)
En, hoe ging het?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Vanyel het volgende:
Dottir is vandaag voor het eerst een paar uur op het kdv geweest, dat was best fijn. Ook heel leuk om haar weer terug te krijgen, voelt dan even heel anders.
Mijn lief heeft dat ook. Die vindt het heerlijk dat Ivan en Lena zometeen naar het kinderdagverblijf gaan zodat het huis ook eens kinderloos is, hij nergens rekening mee hoeft te houden en gewoon kan doen wat hij zelf wil. Ik heb dat niet. Ik vind het huis maar stil zonder kinderen. Natuurlijk vind ik het wel heel fijn om eens uitgebreid in bad te kunnen en even niet standby te hoeven staan, maar ik voel die voortdurende claim niet zozeer als beklemming.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Uiteindelijk maar 2 uurtjes alleen achtergelaten, dus we zijn samen gaan lunchen. Ik vond het heerlijk. Vind Dottir de bom, maar merk wel hoe lastig ik het vind dat mijn behoeften nu altijd op de tweede plaats komen. Het scheelt natuurlijk dat ze het allemaal prima vond en de mensen daar heel ok waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |