Welkom Nienna!! Mooie naam zeg!
Claudia, ik heb donderdag mijn hand verbrand bij het maken van de fles voor Ilse. Ik moet morgen weer naar de huisarts en dan mag/kan het verband er af.
Ilse heeft ook de eerste paar weken tegen me aan geplakt. Nu doet ze het heel soms nog. Ik geniet dan enorm.
Toen ze eenmaal wel in haar bed sliep legden we haar steeds slapend weg. Ik durfde het niet wakker te doen. Ik was dan zo gespannen of ze wel zou gaan slapen, dat ze dat dus niet ging doen. Op een gegeven moment wel een keer gedaan, en ze ging zowaar slapen. Sindsdien gaat ze bij het eerste slaapsignaal haar bed in, en ze slaapt dan heerlijk. Soms ligt ze nog even te kletsen tegen haar zeepaard.
We hebben wel een enorme slaapkop. Ze gaat er in de avond tegen 19 uur in, krijgt dan om 22.15 een fles en slaapt dan tot 9.00 uur. Als ze wakker is, dan ligt ze lekker te kletsen.
Ik snapte nooit als mensen zeiden dat het steeds leuker zou worden. Maar ze hadden gewoon allemaal gelijk. Mijn kleine meisje is gewoon alweer ruim 5 maanden. Het gaat zo snel allemaal