abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95017671
Wickie, nog bedankt voor de tip voor het schoonmaken van de oogjes! Mijn huisarts heeft me gegarandeerd dat het ook met gewoon water uit de kraan mag, dus dat doen we dan ook. Ivan heeft geloof ik wel 6 maanden vieze oogjes gehad. Die vond het schoonmaken ook niet leuk, maar Lena maakt er pas écht een drama van! Ik maak nu haar oog schoon tijdens het voeden en dan doe ik het inderdaad heel langzaam. Ik weet nog wel dat de kraamhulp bij Ivan het in één ruk deed, maar dat werkt niet goed genoeg en Lena schrikt zich dan rot.

kj, wat een naar ongelukje! Hopelijk knapt je hand goed op. Sinds Ivan zich voortbeweegt ben ik me er veel bewuster van geworden hoeveel gevaren er in huis aanwezig zijn. :{

Troeta, past Mex nu al in de pyjama? :o Volgens mij zou ik Ivan er nu nog in kunnen proppen. :+ Ik zocht naar een fotootje maar kon stom genoeg niks vinden. Het zag er zo zoet uit! Ik vond het ook een ontzettend fijne pyjama.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95017998
Het is weer snottertijd lees ik ;)
Hier ook helaas weer..hij heeft het weer goed te pakken geloof ik.
Hij kan z'n draai niet echt vinden vandaag, wellicht een regeldagje.
Ook zit hij vreselijk te kwijlen..en wat bobbels in z'n mond..tandjes mogen nog wel even wegblijven vind ik hoor!
pi_95027364
Dank jullie wel dames :)

Vanochtend was de laatste ochtend met de kraamhulp, dus nu mogen we het echt helemaal zelf doen.
Ik heb vanochtend ook even met Marinde onder de douche gestaan, was erg fijn.
pi_95027810
Dapper hoor nu al samen onder de douche daar voelde ik me echt nog niet zeker genoeg voor zo snel, wel heerlijk zo met je kleine meisje onder de douche :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95028028
Kraamhulp was er wel bij hoor, anders had ik het ook niet gedurfd...
pi_95030172
Morgen dus de eerste dag zonder kraamhulp, Nienna! Da's toch een bijzonder moment.
  maandag 4 april 2011 @ 17:34:42 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95030508
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 08:04 schreef Silmarwen het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Nienna!

Yade aan de betere hand nu is Jasmin niet lekker.

Nest moest ze hoesten, niezen en boeren tegelijkertijd waardoor ze moest spugen om daarna heel zielig te gaan snikken. :( Ik heb de zoutoplossing al uit de kast gehaald.
Daar zou ik ook van moeten spugen :o
beterschap, keisneu.

Spannend Nienna. Heerlijk he dat samen douchen? O+

We zijn goedgekeurd op het CB 57 cm en 6020 gram, ze is haar lijntjes nog een beetje aan het zoeken :D de lengte schoot eerst omhoog maar zakt nu weer terug naar het begin, ietsjes onder de gem.lijn. Prikjes gekregen, ze is nu wat hangerig, zielepieteke ;(
Morgen naar de kinderarts, ben benieuwd of ze daar straks langer is :+

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 april 2011 @ 17:37:12 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95030605
Huup, je weet dat ze niet in de droger mogen toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 4 april 2011 @ 17:40:28 #134
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95030744
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef Ticootje het volgende:
Huup, je weet dat ze niet in de droger mogen toch?
neenee, weet k!
max 60 graden en drogen aan de lijn :Y)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95031674
Zit als gegoten Claudia!

Vorige week kwam een vriendin/kennis met haar kindje van 11 maanden en was even groot als Mex, ze schrok ervan! En de kleertjes die ze mee had genomen in maat 68 heeft ze maar weer mee terug genomen,haha

huuphuup, meten ze bij jou de lengte wel goed? Of heb je het ook zelf bij gehouden?
  maandag 4 april 2011 @ 18:05:38 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95031753
ja hoor ze meten de lengte prima :Y
en ik heb het zelf ook bijgehouden en het komt precies overeen (staat niet in de curve though, daar staan alleen "officiele metingen" in).

In de eerste maand is ze 6 cm gegroeid en in de tweede maand 1 cm :D
Maar goed, kindjes/baby's groeien nu eenmaal in spurten, er zal over een week of twee wel weer een spurtje aankomen dat ze ineens weer 2 cm langer is ofzo.

Wat een scheet is Mex O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95031797
dank :D

Ja, dat is zo, is maar net wanneer je meet!
  maandag 4 april 2011 @ 18:14:13 #138
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95032104
Eline heeft zich vandaag een paar keer van buik naar rug gerold! :o
Das toch nog veel te vroeg?
pi_95033051
Och Elin, prikjes zij niet leuk. Een bijzonder meisjes met een bijzonder lijntje!

Mooie Mex!

Wow knappe Eline! Het is wel snel, maar ja wat is TE snel? Ieder kind zijn eigen tempo toch..

Sarah heeft haar dag niet, doet de hele dag alleen maar hazeslaapjes, wil alleen maar bij mij anders is het krijsen. Nu maar hopen dat ze hierdoor vannacht een goede nacht maakt, dan hebben wij die ook!
pi_95060197
Wat goed van Eline zeg! Geloof niet dat Jelle al snel aanstalten zal maken om dat te doen hihi

Hoe is het met Lena claudia? Weer wat opgeknapt?

Huup die curve! Fijn dat ze het zo goed doet!

Mex O+ die pyama heeft Jelle ook, overgenomen van kaatjejannie, maar eigenlijk alweer te klein maar dat ontken ik nog even ;)

Hoe is de nacht gegaan mamapurk?
  dinsdag 5 april 2011 @ 10:15:28 #141
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95060358
Eline, das wel vlot ja! Jasmin was.... 3 en een halve maand toen ze ging rollen. Nu rolt ze alle kanten op. :+

Die Barbapappa pj's zijn echt super leuk!

Jasmin is nog steeds ziek. :( Ze spuugt ook steeds door het hoesten, arme hummel. Ze heeft sinds haar geboorte een bobbeltje op haar hoofd, niemand die weet wat het is. We hebben alleen het idee dat de bobbel groter is geworden en de huisartsen hebben overlegd, en willen het zekere voor het onzekere nemen. Om 14:50 krijgt ze eventjes een echo ervan. Zal niets zijn, maar tis toch even spannend!
pi_95060559
Wel fijn dat ze het even nakijken silmarwen, hopelijk is het niks. En beterschap voor je meisje
pi_95061075
Fijn dat ze het even nakijken Silmarwen!

Vroeg hoor Sugarsnap, Mex doet dat nog niet hoor,haha

Zit ik gister te lezen over 6 maandensprongetje enzo...het sprongetje van de relaties stond erbij dat baby'tjes s'nachts wakker kunnen worden om getroost te worden.
Gelukkig geen last van dacht ik!

En natuurlijk kwam Mex om half 3, om half 4, om 4 uur, om half 5....en om 5 uur ben ik maar naar de huiskamer gegaan met hem.
Hij was ook echt aan het huilen steeds en wilde alleen maar rechtop, zodra ik hem neerlegde ging hij huilen.
Dus toch maar even schone luier aangedaan en zalfje gesmeerd voor de zekerheid en daarna nog een zetpil...maar hielp niks.

@mrien, gewoon erin blijven proppen hoor,hihi, zo leuk!!
pi_95061399
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef Troeta het volgende:
@mrien, gewoon erin blijven proppen hoor,hihi, zo leuk!!
Wordt het wel heel erg michelin poppetje gevalletje ;) moet nu ook van broeken echt mt 68 aan doen, anders blijf ik alles naar beneden trekken. Hij vliegt door de kleertjes heen zo..

Arme Mex, kan inderdaad best een sprongetje zijn
pi_95062248
jammer he van al die kleertjes, Mex heeft ook zoveel niet aan gehad! Vooral van maat 68 niet.
Heb je al genoeg maat 68 kleertjes? anders kan ik vanavond wel even foto's maken van mijn maat68kleertjes.

In maat 74 heb ik vooral winterkleertjes gekregen, merkte zaterdag met het mooie weer dat het echt veels te warm was, dus ik kan nog op zoek naar zomerkleertjes.
pi_95064397
Hier een goede nacht gehad en daar waren we allemaal even aan toe geloof ik! Net even wezen wegen op het CB, Sarah groeit goed!

Beterschap voor Jasmin!

Dikke kus voor Mex en zijn mama na zo een nacht!
pi_95066355
Ohh, Mex! O+ Wat heb je toch een ontzettend leuke zoon, Troeta. Dat pyjamaatje staat heel schattig!

Wat knap dat Eline al kan rollen, Sugarsnap! Het is snel maar niet onmogelijk. Ivan begon ermee toen hij 2,5 maand oud was. Het leek toen meer op omvallen:

En hier was hij 3 maanden:

Lena is nog steeds ziek, maar ze heeft gelukkig geen verhoging meer gehad. Helaas gaat ze wel steeds slechter uit de fles drinken. We gaan nu dus met een andere fles en speen oefenen.
pi_95066518
Fijn dat Sarah goed groeit, MP! Hoe zwaar is ze nu? Houd je een groeicurve bij?

Wat rot, zo'n bobbeltje. Het is vast iets onschuldigs, Silmarwen, maar fijn dat ze het nakijken!

mrien, hoe is het nu met Jelle?

huup, da's een maf lengtelijntje! Maar inderdaad, misschien zit je net voor een spurt of is er niet helemaal goed gemeten. Morgen dus naar de kinderarts weer?
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:32:52 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95067304
nah de meting is wel prima gedaan alle keren, ik stond ernaast, hoofd keurig tegen de bovenkant van die bak en beentje gestrekt. Ik kwam en kom zelf ook tot dezelfde metingen.

We moeten strakjes naar de kinderarts. Ik ga ook even navragen hoe het nou zit met blauw zien. Elin ziet nu weer helemaal blauw rond haar mondje en lippen, een paar dagen geleden ook al en de week ervoor ook.
Het trekt wel weer weg en voor zover ik kan zien zijn tong en gehemelte niet blauw. Toen we in het ziekenhuis lagen had ze het ook en is ze door de kinderarts al onderzocht en gemonitord en daar kwam niets raars uit, maar ik vind het er toch naar uitzien. ze heeft het voor zover ik kan beoordelen niet koud trouwens ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95068363
Sarah weegt nu 4435 gram. En ik hou de groeicurve bij in het groeiboekje, weet eigenlijk niet waar jullie dat zo mooi doen dat jullie het hier kunnen posten :@

Een speen kan het verschil maken hoor Claudia :Y (en misschien een speen met een groter gaatje)

Huup dat blauw zien rond de mond heeft Jaël ook al vanaf haar geboorte, zij heeft het vooral als ze moe is... Ze is toen ook helemaal nagekeken, want het kan ook veroorzaakt worden door een hartafwijking, maar als Elin al helemaal is nagekeken zal dat het niet zijn.. Maar het nogmaals aangeven bij de KA is nooit verkeerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')