abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95090200
Man toont vermoorde vrouw op webcam
dinsdag 05 april 2011 19:43

In een voorstad van Madrid heeft de Spaanse politie heeft een jongen (21) opgepakt die zijn zwangere vrouw vermoordde en na de moord het lijk aan zijn familie laten toonde via een webcam. Het Roemeense stel sprak geregeld met familie in Roemenië. De 19-jarige Roemeense was net vijf maanden zwanger toen ze werd gewurgd door haar echtgenoot. Toen de man het lichaam toonde aan zijn ouders toonde hij geen spijt. Hij dreigde het 13-jarige schoonzusje ook te doden.
Maar zover kwam het niet omdat het kind niet thuis was. Inmiddels had zijn vader de politie in Roemenië gebeld en die waarschuwde de politie in Madrid.

Volgens Spaanse media was er nooit eerder een melding van huiselijk geweld over het stel gekomen. Er waren wel problemen, onder meer doordat de man niet de vader van het kind was.

Er is ook een 3-jarig zoontje dat nu elders moet worden ondergebracht.
In Spanje is huiselijk geweld een groot probleem dat pas de laatste jaren in de openbaarheid wordt besproken.

Bron: http://www.crimesite.nl/n(...)vrouw-op-webcam.html

Ik kan me niet voorstellen dat dit is gebeurd. Welke straf moet deze man krijgen volgens jullie?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_95090489
Aan de familie van de slachtoffers overleveren en vogelvrij verklaren.
pi_95091342
Wat ben jij ineens geïnteresseerd in misdaad, TS.
pi_95091902
er was eerst ook een website, fuckingshocking.com daar kon je ook allerlei gefreakte filmpjes zien, o.a hoe twee jongens een meid de badkamer insleepte en daar lachend en zingend op haar instaken.
wees wijs met water
pi_95092160
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef dreckosuarus het volgende:
er was eerst ook een website, fuckingshocking.com daar kon je ook allerlei gefreakte filmpjes zien, o.a hoe twee jongens een meid de badkamer insleepte en daar lachend en zingend op haar instaken.
De wereld zit vol gekke mensen.
Wat voor filmpjes ik wel niet heb gezien, van mensen die een kopje kleiner werden gemaakt tot amputaties van lichaams/geslachts delen die daarna opgegeten werden.

Kan nog steeds boos worden om dat soort dingen :(
pi_95092309
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

De wereld zit vol gekke mensen.
Wat voor filmpjes ik wel niet heb gezien, van mensen die een kopje kleiner werden gemaakt tot amputaties van lichaams/geslachts delen die daarna opgegeten werden.

Kan nog steeds boos worden om dat soort dingen :(
Daar pas ik voor, gatver!
pi_95093088
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Daar pas ik voor, gatver!
Dan moet je niet naar www.tussenhaakjes.nl gaan :r
pi_95093542
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dan moet je niet naar www.tussenhaakjes.nl gaan :r
OK :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')