abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:08:05 #101
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_95082203
Ik heb ooit glashard gelogen over dat ik niet bij een bepaalde chick in bed had gelegen en niks met haar had gedaan :') maar natuurlijk had ik dat wel, je kent de boy :9~
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:09:18 #102
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_95082270
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een vals complimentje omdat hij het fijn vindt dat jij er blij mee bent? Niks mis mee.
Gewoon eerlijk antwoorden? Helemaal niks mis mee. Snap niet zo goed waarom om die kleine dingen gelogen zou moeten worden.
Wat een bullshit om te vragen 'wat vind je hiervan?' om vervolgens alleen maar 'leuk' te willen horen.
Maar goed, op ieder potje past een deksel he. Ik ben er niet van, dat domme liegen. (En néé ik zeg niet dat ik nooit lieg.)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:24:29 #103
39581 Salvad0R
universal
pi_95083127
Gewoon geen daden doen waarover je zou moeten gaan liegen scheelt al best een bult.
  Redactie Sport dinsdag 5 april 2011 @ 19:34:19 #104
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95083766
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Staal het volgende:

[..]

Hij kan ook zeggen 'ik vind het niet mooi maar als jij er blij mee bent'?

Ik snap Soempie wel. Je gaat aan je partner toch geen valse complimentjes geven?
Je moet ook geen dodo hebben die maar alles leuk vindt.
Ik zou het echt eng vinden als mijn vriend al mijn kleren leuk zou vinden. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:22:35 #105
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_95086846
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:07 schreef HugoBaas het volgende:
Ligt eraan, ik vind liegen over vreemdgaan of over waar ik was zeker not done.
Maar een kleine leugen heel af en toe moet kunnen.

Een relatie van 2 jaar opgeven voor een kleine leugen slaat nergens op.
Eerlijk zijn over vreemdgaan is pas egoīstisch. Dat is alleen om je eigen geweten schoon te houden. Als je je relatie heel wil houden houd je je waffel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:28:04 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95087265
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk antwoorden? Helemaal niks mis mee. Snap niet zo goed waarom om die kleine dingen gelogen zou moeten worden.
Wat een bullshit om te vragen 'wat vind je hiervan?' om vervolgens alleen maar 'leuk' te willen horen.
Maar goed, op ieder potje past een deksel he. Ik ben er niet van, dat domme liegen. (En néé ik zeg niet dat ik nooit lieg.)
Of je neemt het allemaal even wat minder serieus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95088260
En als je nou letterlijk en figuurlijk niet in staat bent om te liegen (wel je mond dicht kan houden), wat dan? Ik heb dan wel geen relatie, maar toch.
pi_95089910
Ik lieg per direct al als ik de relatie in ga.
Of nee, ik houd dingen achter, is dat hetzelfde als liegen?
Ik zou het in ieder geval ontkennen als ze er ooit naar vraagt. En als ze er niet naar vraagt dus nooit over beginnen. :P
pi_95090256
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik lieg per direct al als ik de relatie in ga.
Of nee, ik houd dingen achter, is dat hetzelfde als liegen?
Ik zou het in ieder geval ontkennen als ze er ooit naar vraagt. En als ze er niet naar vraagt dus nooit over beginnen. :P
Dat heet 'weten wat je zegt, maar niet alles zeggen wat je weet'. Dat is wat anders dan liegen. :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:19:55 #110
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95090664
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Na aanleiding van een aantal keren de opmerking: Hij heeft gelogen en dat is een dealbreaker in een relatie; in een ander topic.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die leugen niet was over of hij wel een schone onderbroek aan had getrokken die ochtend...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95096542
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Eerlijk zijn over vreemdgaan is pas egoīstisch. Dat is alleen om je eigen geweten schoon te houden. Als je je relatie heel wil houden houd je je waffel.
Als je niet monogaam kan zijn, moet je geen monogame relatie aangaan, simpel zat. Maar niet het één zeggen het ander doen, zoek dan iemand die zelf ook buiten de deur eet.

Niet eerlijk zijn over vreemdgaan is pas egoīstisch. Dat is alleen omdat je geen ruggengraat genoeg hebt om de gevolgen te dragen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:08:37 #112
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_95098369
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of je neemt het allemaal even wat minder serieus.
Oh sorry, ik dacht dat dit een serieuze discussie was.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_95098887
Het gaat dan natuurlijk niet om kleine leugentjes. Dat zijn toch geen dealbreakers.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:22:00 #114
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95099137
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Frag_adder het volgende:

Dat zou ik dan ook zeggen. Ze moet niets laten omdat ik er toevallig anders over denk, maar ik zou mijn werkelijke mening wel echt zeggen. Wie heb je er nou mee als je vriendin allemaal dingen koopt omdat ze denkt dat jij het ook leuk vind en dat niet zo is...
Daar hark je je hele tuin mee om inderdaad.

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een vals complimentje omdat hij het fijn vindt dat jij er blij mee bent? Niks mis mee.
Maar wat heb je aan valse complimentjes? Ik deel ze oprecht alleen uit als ik het zo vind. Dat komt ook regelmatig voor. Maar als ik iets niks vind dan zeg ik het ook en soms wat bot en onaardig. Dat kan wel iets minder.

Denk dat wanneer het nodig is om valse complimentjes te maken er blijkbaar een te kort is aan welgemeende complimentjes.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:24:05 #115
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95099253
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zou het echt eng vinden als mijn vriend al mijn kleren leuk zou vinden. :')
Ik zou rebels worden.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95099262
Al kan ik me voorstellen als je erachter komt, dat je dan denkt....waarom liegt hij daarover?
pi_95099283
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:34 schreef Sam-x het volgende:
Ik weet dat iedereen liegt. Voor mij is het alleen verschillend waarover gelogen wordt.
pi_95099895
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef fathank het volgende:
Eerlijk zijn over vreemdgaan is pas egoīstisch. Dat is alleen om je eigen geweten schoon te houden. Als je je relatie heel wil houden houd je je waffel.
Wat een onzin. Als je je relatie heel wilt houden dan ga je in eerste instantie uberhaupt niet vreemd. :')
pi_95106308
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat dan natuurlijk niet om kleine leugentjes. Dat zijn toch geen dealbreakers.
Blijft staan dat ik vaak genoeg hoor dat vreemdgaan erg is, maar er over liegen nog veel erger. Dan is het liegen dus, los van het vreemdgaan ook erg. Dan is liegen voor jezelf dus altijd erg.
  woensdag 6 april 2011 @ 08:21:02 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95107150
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Staal het volgende:

[..]

Daar hark je je hele tuin mee om inderdaad.



[..]

Maar wat heb je aan valse complimentjes? Ik deel ze oprecht alleen uit als ik het zo vind. Dat komt ook regelmatig voor. Maar als ik iets niks vind dan zeg ik het ook en soms wat bot en onaardig. Dat kan wel iets minder.

Denk dat wanneer het nodig is om valse complimentjes te maken er blijkbaar een te kort is aan welgemeende complimentjes.
Het is jammer dat er bij één voorbeeld een hele context wordt verzonnen en dat er dan zo'n conclusie volgt als 'dan is er blijkbaar een tekort aan welgemeende complimentjes'. De discussie ging er wat mij betreft over of de waarheid altijd heilig is, en voor mij in sommige gevallen dus niet. Als iemand iets aardigs wil zeggen om mij een fijn gevoel te geven, dan vind ik dat een lief gebaar. We hebben het wel over triviale dingen hč, waarover misschien niet altijd de absolute en heilige waarheid wordt gesproken. Don't sweat the small stuff.

Ik kan er soms een pesthekel aan hebben dat mensen soms menen dat ze het eerlijk moeten zeggen als ze iets niks vinden. En dit is dan even buiten de context van je relatie. Zo iemand die zegt dat je hartstikke leuke schoenen aan hebt, maar het kennelijk ook nodig vindt om te zeggen dat ze die andere schoenen van je maar niks vindt. Dan denk ik echt: joh, hou dan gewoon je mond.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95108681
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Eerlijk zijn over vreemdgaan is pas egoīstisch. Dat is alleen om je eigen geweten schoon te houden. Als je je relatie heel wil houden houd je je waffel.
Je (monogame) relatie is niet heel meer als je bent vreemdgegaan, of je het nou vertelt of niet.

Dat gelul over je eigen geweten schoonvegen is echt verzonnen door notoire vreemdgangers trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:37:47 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_95108701
Als er niet om gevraagd wordt dan vind ik het ook vrij bot om dan zo je mening te geven. Van m'n vriend kan ik dat wel hebben, maar anderen moeten dat ook niet doen. :N

Alleen soms vragen mensen aan je wat je van iets vindt. Ik krijg bij collega's of vrienden ook niet over m'n lippen dat ik iets mooi vind als ik het echt afschuwelijk vind. Ik kan het wel zeggen, maar iedereen heeft direct door dat ik het niet meen. Dus dan maak ik er iets anders van: 'oh, goed zeg, die schoenen zitten vast erg lekker' :) Iets wat ik wel in alle eerlijkheid kan zeggen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 6 april 2011 @ 09:38:53 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_95108726
'wat een lief kindje'
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 6 april 2011 @ 09:40:00 #124
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95108748
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef Soempie het volgende:
'wat een lief kindje'
Ik vraag gewoon heel bezorgd of ze zeker weten dattie niets mankeert.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  woensdag 6 april 2011 @ 09:40:17 #125
30252 Soempie
Procreating
pi_95108758
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon heel bezorgd of ze zeker weten dattie niets mankeert.
_O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95108845
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zo werd het niet gezegd in dat andere topic. Daar stond dat liegen (punt) exit is; je moet elkaar 100% kunnen vertrouwen.
Wat een onzin. Niemand is 100% te vertrouwen. Iedereen liegt wel eens over iets en als je dat niet kunt hebben kun je beter helemaal niet verliefd worden want ook in relaties wordt gelogen.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:47:45 #127
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_95108958
Probeer voor de gein eens een dagdeel volledig uitgesproken de waarheid te vertellen. Dus niks verbergen, alles en altijd zeggen wat je denkt/voelt. Je moet je dan WEL onder de mensen begeven om het echt te merken. Maar in principe kan zo hardop naar jezelf luisteren ook erg verhelderend werken.

Los van het gegeven dat je al kan denken dat je de waarheid vertelt terwijl je feitelijk liegt, zou het bovenstaande op sociaal vlak alleen al moeten aangeven waarom we liegen de voorkeur geven.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:50:10 #128
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95109026
liegen in een relatie, dan is het je relatie niet waard :)

normaal hoor je open te zijn in een relatie
sowieso lieg je niet als je een break heb gehad.

je begint weer omdat je eerlijk en open bent tegen elkaar bent.

Ik vind liegen in een relatie heel erg slecht.

Mensen die liegen normaal vinden vinden vreemdgaan en vervolgens verzwijgen ook normaal
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 09:54:33 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95109152
Da's wel heel zwart-wit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95109184
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef alexmeijer het volgende:
liegen in een relatie, dan is het je relatie niet waard :)

normaal hoor je open te zijn in een relatie
sowieso lieg je niet als je een break heb gehad.

je begint weer omdat je eerlijk en open bent tegen elkaar bent.

Ik vind liegen in een relatie heel erg slecht.

Mensen die liegen normaal vinden vinden vreemdgaan en vervolgens verzwijgen ook normaal
Nou... ik denk dat de waarheid wat genuanceerder is.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:58:21 #131
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95109269
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou... ik denk dat de waarheid wat genuanceerder is.
Kan, maar als jij niet trouw kan zijn ben je in mijn ogen geen relatie waardig (geen enkele dus).
Want eenmaal vreemd gaan , altijd vreemd gaan.

En zeg niet dat dat onzin is, want das t zelfde als zeggen dat een verkrachter van kleine kinderen kan veranderen.. die wil ook niemand meer terug in de maatschappij..
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 10:00:09 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95109335
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Kan, maar als jij niet trouw kan zijn ben je in mijn ogen geen relatie waardig (geen enkele dus).
Want eenmaal vreemd gaan , altijd vreemd gaan.

En zeg niet dat dat onzin is, want das t zelfde als zeggen dat een verkrachter van kleine kinderen kan veranderen.. die wil ook niemand meer terug in de maatschappij..
Het topic heet 'iedereen liegt wel eens in een relatie' en niet 'iedereen gaat wel eens vreemd in een relatie'.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:00:13 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_95109338
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Kan, maar als jij niet trouw kan zijn ben je in mijn ogen geen relatie waardig (geen enkele dus).
Want eenmaal vreemd gaan , altijd vreemd gaan.

En zeg niet dat dat onzin is, want das t zelfde als zeggen dat een verkrachter van kleine kinderen kan veranderen.. die wil ook niemand meer terug in de maatschappij..
Dus omdat niemand hem meer terug wil in de maatschappij, kan hij niet veranderen? Wat een drogredenering. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 6 april 2011 @ 10:01:58 #134
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95109398
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het topic heet 'iedereen liegt wel eens in een relatie' en niet 'iedereen gaat wel eens vreemd in een relatie'.
liegen kan verschillende dingen zijn

- liegen over je salaris (boeit mij niet)
- liegen over je sex partners (boeit mij ook niet zoveel)
- liegen over dat je vreemd bent gegaan bij je partner (iets wat je bij mij niet moet flikken!)
- liegen over je schoenmaat :')

kijk liegen is een ding, sommige dingen vind ik zelf niet erg.
bepaalde dingen kun je gewoon niet doen in een relatie

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dus omdat niemand hem meer terug wil in de maatschappij, kan hij niet veranderen? Wat een drogredenering. :D
Misschien wel... maar zo zien mensen het wel!
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 10:04:33 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95109472
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

liegen kan verschillende dingen zijn

- liegen over je salaris (boeit mij niet)
- liegen over je sex partners (boeit mij ook niet zoveel)
- liegen over dat je vreemd bent gegaan bij je partner (iets wat je bij mij niet moet flikken!)
- liegen over je schoenmaat :')

kijk liegen is een ding, sommige dingen vind ik zelf niet erg.
bepaalde dingen kun je gewoon niet doen in een relatie

[..]

Ok. Dat klinkt al heel anders dan "Mensen die liegen normaal vinden vinden vreemdgaan en vervolgens verzwijgen ook normaal."
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:04:35 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_95109473
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef alexmeijer het volgende:

Misschien wel... maar zo zien mensen het wel!

Nou en, dat is toch geen argument.

Voor wat betreft de rest van je post: kun je je niet voorstellen dat je partner het niet zou durven toegeven als hij/ zij vreemd is gegaan? Voor mij is het vreemdgaan op zichzelf iets wat hij niet moet flikken. Erover liegen kan ik me dan wel weer voorstellen en heb ik wat meer begrip voor. En die kleine leugentjes over schoenmaat, dat vind ik lachwekkend.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95109557
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Kan, maar als jij niet trouw kan zijn ben je in mijn ogen geen relatie waardig (geen enkele dus).
Want eenmaal vreemd gaan , altijd vreemd gaan.

En zeg niet dat dat onzin is, want das t zelfde als zeggen dat een verkrachter van kleine kinderen kan veranderen.. die wil ook niemand meer terug in de maatschappij..
Ik ben in mijn hele leven 1x vreemd gegaan, ondertussen 13 jaar geleden. Maar dat is ontrouw, en dit topic gaat over liegen.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:11:25 #138
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95109663
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nou en, dat is toch geen argument.

Voor wat betreft de rest van je post: kun je je niet voorstellen dat je partner het niet zou durven toegeven als hij/ zij vreemd is gegaan? Voor mij is het vreemdgaan op zichzelf iets wat hij niet moet flikken. Erover liegen kan ik me dan wel weer voorstellen en heb ik wat meer begrip voor. En die kleine leugentjes over schoenmaat, dat vind ik lachwekkend.
Geloof mij, ervaring ;)

ik kwam dr na 1.5 jaar via haar beste vriendin achter.
toen ben ik het uit gaan zoeken en achter de waarheid gekomen

gelijk gedumpt en oprotten :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 10:13:20 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95109735
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben in mijn hele leven 1x vreemd gegaan, ondertussen 13 jaar geleden. Maar dat is ontrouw, en dit topic gaat over liegen.
Volgens mij ziet alexmeijer een direct verband tussen ontrouw en liegen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:15:01 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95109790
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij ziet alexmeijer een direct verband tussen ontrouw en liegen.
"Ik heb echt geen koekjes gegapt uit de koektrommel" = Vreemdgaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 april 2011 @ 10:22:00 #141
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95110007
vreemdgaan is iets doen (zoenen, sex, meer) wat in een relatie thuis hoort met een ander dan de gene waar je de relatie mee heb.

Liegen is het verzwijgen van het bovenstaande :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_95110038
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef alexmeijer het volgende:
vreemdgaan is iets doen (zoenen, sex, meer) wat in een relatie thuis hoort met een ander dan de gene waar je de relatie mee heb.

Liegen is het verzwijgen van het bovenstaande :)
Als ik zoen of seks heb met iemand anders dan mijn vriendin, ga ik niet vreemd.

Als ik haar er niet over vertel als ze het vraagt, is het overigens wel vreemdgaan :D
  woensdag 6 april 2011 @ 10:26:53 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95110157
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef alexmeijer het volgende:
vreemdgaan is iets doen (zoenen, sex, meer) wat in een relatie thuis hoort met een ander dan de gene waar je de relatie mee heb.

Liegen is het verzwijgen van het bovenstaande :)
Bedankt voor de verheldering. Maar het topic gaat dus niet in de eerste plaats over ontrouw/vreemdgaan.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:27:15 #144
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95110169
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik zoen of seks heb met iemand anders dan mijn vriendin, ga ik niet vreemd.

Als ik haar er niet over vertel als ze het vraagt, is het overigens wel vreemdgaan :D
Ben ik het niet mee eens.

Als jij iets doet met een ander dan vind ik al dat je vreemd gaat, aangezien als je een relatie heb in mijn ogen geen sex (of zoenen) mag met een ander.

Vreemdgaan en verzwijgen vind ik een groot verschil.
Want nu zeg je eigenlijk dat je mag neuken met wie je wil zolang je partner het niet weet.

Hoe zou jij het vinden dan als je partner tegen jou heel lief en aardig is enz.
Maar vervolgens neukt ze elk weekend met een andere jongen.

Jij weet het niet, dus in jouw ogen is het niet fout.
Tis pas fout als jij het weet (vermoeden) het vraagt en ze dan "nee" zegt (of misschien ook ja).

Vind ik beetje raar :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 10:28:36 #145
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95110218
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedankt voor de verheldering. Maar het topic gaat dus niet in de eerste plaats over ontrouw/vreemdgaan.
Hmm..

eigenlijk wel. want waar het ging als opvolg topic van een ander topic waar de vriend met een ander neukte tijdens de break en hier over loog.

Zij vind het vreemdgaan, omdat ook al had je een break betekent niet dat je met jan en alleman kan neuken (behalve als je dit heb besproken).

Dus ik denk dat vreemdgaan icm liegen/verzwijgen zeker een onderwerp punt is.
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_95110285
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.

Als jij iets doet met een ander dan vind ik al dat je vreemd gaat, aangezien als je een relatie heb in mijn ogen geen sex (of zoenen) mag met een ander.

Vreemdgaan en verzwijgen vind ik een groot verschil.
Want nu zeg je eigenlijk dat je mag neuken met wie je wil zolang je partner het niet weet.

Hoe zou jij het vinden dan als je partner tegen jou heel lief en aardig is enz.
Maar vervolgens neukt ze elk weekend met een andere jongen.

Jij weet het niet, dus in jouw ogen is het niet fout.
Tis pas fout als jij het weet (vermoeden) het vraagt en ze dan "nee" zegt (of misschien ook ja).

Vind ik beetje raar :)
Dude, ik mag neuken met wie ik wil (paar uitzonderingen als ex-en, familie en vrienden daar gelaten), zolang mijn partner het maar weet :) En andersom geldt hetzelfde.

Het is in mijn ogen pas fout als ik het niet te horen krijg.
pi_95110314
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Hmm..

eigenlijk wel. want waar het ging als opvolg topic van een ander topic waar de vriend met een ander neukte tijdens de break en hier over loog.

Zij vind het vreemdgaan, omdat ook al had je een break betekent niet dat je met jan en alleman kan neuken (behalve als je dit heb besproken).

Dus ik denk dat vreemdgaan icm liegen/verzwijgen zeker een onderwerp punt is.

Het is een opvolg topic dat over liegen in een relatie gaat. Als je het over de break etc. wil hebben, kan dat in dat topic.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:32:17 #148
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95110359
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dude, ik mag neuken met wie ik wil (paar uitzonderingen als ex-en, familie en vrienden daar gelaten), zolang mijn partner het maar weet :) En andersom geldt hetzelfde.

Het is in mijn ogen pas fout als ik het niet te horen krijg.
Hm naja, als jij dat heb besproken met je partner oke.
Al vraag ik me af of jij het neuk vind dat je partner elke keer een ander neukt :)

Waarom zou je dan nog een relatie beginnen met iemand? kun je net zo goed vrijgezel zijn en met iedereen neuken.

quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is een opvolg topic dat over liegen in een relatie gaat. Als je het over de break etc. wil hebben, kan dat in dat topic.
ah ik dacht dat hier alles besproken mog worden :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 10:33:37 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_95110399
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef alexmeijer het volgende:

Waarom zou je dan nog een relatie beginnen met iemand? kun je net zo goed vrijgezel zijn en met iedereen neuken.

Want een relatie heb je alleen om de seks?

't Is wel lastig voor je om je eigen perspectief op de wereld los te laten en iets vanuit een ander standpunt te benaderen? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95110463
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Hm naja, als jij dat heb besproken met je partner oke.
Al vraag ik me af of jij het neuk vind dat je partner elke keer een ander neukt :)

Waarom zou je dan nog een relatie beginnen met iemand? kun je net zo goed vrijgezel zijn en met iedereen neuken.
Omdat ik van mijn vriendin hou, daarom wil ik graag mijn alles delen met haar. (en ja ik vind het leuk voor haar)

Maar we raken zwaar off-topic

quote:
ah ik dacht dat hier alles besproken mog worden :)

Jawel, maar het topic gaat over liegen in een relatie, niet zozeer over vreemdgaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')